بیا از غم شکایت کن ...که من همدردِ تو هستم

  • ۰۵:۱۸

یکی از پر استرس ترین وقت و زمان ها  رو پشت سر میذارم. پدرم  خارج از داستان عملش تو آی سیو همین یکساعت پیش بستری شد
من موندم چه جوری خانواده رو در جریان بذارم؟! خواهرام رو چطور خبردار کنم  ؟!:((

خواهراش رو چطور؟!:( من هیچی نمیتونم‌ بگم :'((

اصلا من خودم تحمل این یه مورد رو دیگه ندارم خدایا  :'((

الان دارم می نویسم یکیش بخاطر اینکه آروم بشم چون الان دستم به هیچ جا بند نیست ! خانداداشم و پدرم ساعت ۲ شب بود که با اورژانس رفتند بیمارستان .

دوم اینکه من فقط به دعاهای شما ایمان دارم .

برای پدرم دعا کنین ، برای منم دعا کنین :'((


+

التماس دعا 

ممنونم 

  • ۱۸۴
هستی ...

سلام واران جان، انشاءالله که به سلامتی از بیمارستان مرخص بشن.

حتما دعاگوشون خواهم بود.

سلام 
هوپ ...

وارانکم

نگران نباش عزیزم، ایشالا خطر رفع میشه. دعا میکنم.

بیست و دو

ای بابا چی شد یهو؟

انشالله هیچی نیست ببین خیلی پیش میاد بعد عمل دوباره مسائلی پیش میاد که بیمار اورژانس لازم میشه مثل پدر خود من چندسال پیش به خاطر دز اشتباه دارو بعد عملش اصلا حالش از خود عمل بدتر بود. 

انشالله حالشون خیلی زوده زود خوب بشه. نگران نباش انشالله زود دوباره سلامتیشون رو به دست میارن ولی به بقیه بگو چون بارها دیدم ماها مراعات میکنیم نمیگیم ولی بقیه ناراحت میشن چون میگن تو میگفتی شاید کاری از دست ما برمیومد یا میخواستیم بیایم دیدن و ملاقات بابامون پیشش باشیم. 

انشالله خدا سلامتی بده هرچه زودتر.

 

 

♥🙏
عارفه صاد

واران عزیز غصه نخور

بستری شدن توی ای سی یو بعد جراحی خیلی رخ میده و در بیشتر موارد بدون مشکل به بخش عادی منتقل میشن.

♥🙏
میرزا مهدی

سلام سپیده خانم واقعا متاثر شدم. خدا رحمتشون کنه . نمیدونم چی باید بگم. روحشون شاد

این هم ببینید https://1moshtharf.blog.ir/post/314

سلام آمیرزا 
ممنونم 
خدا به شما سلامتی بده . خدا رفتگان شما رو هم بیامرزه 🙏 
ممنونم هم بابت پیامتون هم بابت پست تون و ببخشید دیر جواب دادم 
ممنونم 
ملوچک ..

😞😞😞😞

:(
یاقوت ...
🖤
ممنونم یاقوت بانوی عزیزم
و ممنونم بابت پست تون🙏
 برام ارزشمند بود . لطف کردین ولی واقعا نمیشد بیام ازتون صمیمانه تشکر کنم .
من تا الان یه کم فرصت شد بیام وبلاگم .
بازم ممنونم 
ایشالا همیشه ایام صحیح و سلامت باشین 🙏
بهارنارنج :)

تسلیت میگم عزیزم...خدا به قلبت ارامش بده

ممنونم بهار نارنج عزیزم ♥🙏
بیست و دو

عزیز دلم هرچی پیام میدم نمیاد نمیدونم چرا. گفتم اینجا بنوبسم

نگران حالتم. خوبی بهتری؟

خدا به دلت صبر بده بمیرم برای دلت

من امروز برای حاج آقا سوره ملک و الرحمن رو خوندم. 

ممنونم برای پیامت و دلگرمی هات و پستت 
مگه دیگه حالی مونده که خوب باشه؟! فکر کنم دیگه جوابی برای این سوال تا مدت ها نباشه 

+
ممنونم آمین 
ممنونم  خداوند خیر دنیا به شما عنایت کند 🙏♥
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
ﺩﻟﻢ ﻣﺎﺩﺭ ﻣﯽ ﺧﻮﺍﻫﺪ و ﺑﻮﯼ ﮔﻞﻫﺎﯼ ﭼﺎﺩﺭ ﻧﻤﺎﺯﺵ ﻭ ﺻﺪﺍﯼ ﭼﺮﺧﺶ ﭼﺮﺥ ﺧﯿﺎﻃﯽ ﺍﺵ ﮐﻪ ﺁﺳﻤﺎﻥ ﺭﺍ ﺑﻪ ﺯﻣﯿﻦ ﻣﯽ ﺩﻭﺧﺖ
ﺩﻟﻢ ﻣﺎﺩﺭ ﻣﯽ ﺧﻮﺍﻫﺪ ﺗﺎ ﻋﻄﺮ ﯾﺎﺱ ﺭﺍ ﺑﻪ ﺍﯾﻮﺍﻥ ﺧﺎﻧﻪ ﻣﯿﻬﻤﺎﻥ ﮐﻨﺪ
ﺩﻟﻢ ﻣﺎﺩﺭ ﻣﯽ ﺧﻮﺍﻫﺪ ﮐﻪ ﻻﻻﯾﯽ ﻫﺎﯾﺶ ﺧﻮﺍﺏ ﻏﻔﻠﺖ ﺭﺍ ﺍﺯ ﺳﺮ ﻣﯽ ﭘﺮﺍﻧﺪ
ﺩﻟﻢ ﻫﻤﺎﻥ ﺯﻥ ﺭﺍﺳﺖ ﻗﺎﻣﺖ ﻋﺎﺷﻖ ﺭﺍ ﻣﯽ ﺧﻮﺍﻫﺪ
ﺑﮕﺬﺍﺭ ﻫﻤﻪ ﺑﻪ ﮐﻮﺩﮐﯿﻢ ﺑﺨﻨﺪﻧﺪ
ﺩﻟﻢ ﻣﺎﺩﺭ ﻣﯽ ﺧﻮﺍﻫﺪ.
Designed By Erfan Powered by Bayan