ایرانته !!

  • ۲۱:۳۰

خوابم تعبیر شد (حتی اینجا به جناب رحمانی گفتم ! )

بردیم ای ول به ایران 


دقیقا بازی ایران آرژانتین جلوی چشم اومد که دقیقه ۹۰ مسی گل رو به ایران زد !!

و ما هم دقیقه آخر بازی بردیم !!!


  • ۴۵۹
علیرضا آهنی
هلههههه ( به صورت جناب خانی )
من تو کامنت پایین جناب رحمانی تو نیمه اول گفتم که خواب دیدم بردیم ولی واقعا میترسیدم بگمش.

علیرضا آهنی
البته گل به خودی بود.
بله بله دیرترین گل به خودی تاریخ جام جهانی بود که تو بازی ایران رخ داد :)
مهم اینکه خدا خواست آرزوی ایرانی ها حداقل تو اینمورد فوتبال مستجاب بشه :)

مهدی یار
آقا مبارکه.
کلا خانوادگی بزنید تو کار پیش بینی...
خدا شاهده دو روز پیش من خواب دیدم بردیم ولی گفتم نگمش ممکن چشم بخوره خوابم :دی 
ترسیدم نگفتم ولی قبل از پایان بازی به جناب رحمانی زیر کامنتش گفتم خواب دیدم بردیم .


من جام جهانی چند سال پیش رو اکثر بازی ها رو پیش بینی کردم ولی خب جایزه نبردم :)
بریم جای اون گربه بگیریم ؟:دی 
فرشته ...
تبریییییییک🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷
آی بخدا اگر اینجا بودی الان بغلت میکردم از خوشی ^__^
🤗🤗🤗
الان از دور همینو میکنم :))
مرسیییی 
به خودتم خیلیی
تبریککککک تبریکککک واقعا هنوز به اندازه کافی یه جیغ اساسی نزدم بخاطر حضور پدرم ولی جیغام مونده :)))

فرشته ...
من موقع گل خواهرمو بغل کردم:)
ما جای همتون جیغ کشیدیم، موقع گل خونه ترکید:)) داداش بزرگم داشت نماز میخوند نمازش خراب شد گفت انقدر سر و صدا کردید نفهمیدم چی خوندم:))
من با داداش کوچکم در حد زدن دو تا دست ابراز احساسات کردم اونم ایشون زیاد روح نداشت دستش :|:))
البته منم جیغ زدم ولی کوتاه چون هم بابام به جیغ حساسه هم داداشم :|
این از مردان خونه ی ما :دی

عجب :))
من بابام  گفت دیدی گفتم گل میزنیم ؟:))

محسن رحمانی
تبریک میگم بردمون رو .
بله خوابتون تعبیر شد .

هوررررررررررررررررررررررررررررررررررررررا که بردیم .
ممنونم 
به همچنین به شما 
خدا این شادی های موقت حداقل از ما نگیره :)


واقعا هم هورا داره 
بعد از ۲۰ سال دوباره یک برد شیرین :)

کاش امشب این بازی اسپانیاها هم مساوی بشه یک کم شیرینی برد ما برای چند شب بیشتر بشه بازم خوبه :)
حداقل برای چند شب ایران سر گروه میشه :)
هر چند من نتیجه این بازی رو قبل بازی تو پیش بینی ام ۳ _۲ به نفع اسپانیا زدم و به برنامه عادل فردوسی پور پیامک دادم 
 ولی خب حاضرم بخاطر ایران بگذرم از حقم :دی 
و به مساوی این دو راضی باشم :دی 

یاقوت ...
گل نزدیم گل زدند .!..دستشونم درد نکنه!
دیگه دیگه :)
مهم برد دیگه :)
فوتبال یعنی همین غافلگیری ها حالا گاهی به نفعته گاهی به ضررته :)
فوتبال یعنی همین سوتی ها :)
مهم برددد بود و خدا رو باید هزار مرتبه شکر گفت :)

آره خدایی دستِ  سر اون بازیکن مراکشی :دی درد نکنه :)
تبریک بانو 🤗
سرباز صفر درجه
گلوم پاره شد تا یک گل زد الان تار های صوتیم پاره شده از بس داد زدم
خوبه جای عادل فردوسی پور نبودی پس :دی 


آب نخود بخورین زود خوب میشین :)

محسن رحمانی
نه مساوی به ضررمون تموم میشه باید یکیشون برنده بشه به نفع تیم ملیمون هست .
چطور مساوی ضرره چرا ؟
توضیح پلیز 
محسن رحمانی
خوب این دوتا تیم بازی در مقابل مراکش رو برنده میشن بعد ما با یه تساوی ویه شکست هم
به عنوان تیم دوم صعوئد میکنیم اما اگه اونا مساوی بشن اونا میرن .
ببینید من حالا کار به بازی پرتغال ندارم چون رونالدو مهار نشدنی است ولی از کجا معلوم اسپانیا از ما ببره ؟
ایشالا که مساوی کنیم حتی اگر نبریم بازم توکل بخدا.
مهم اینکه امشب سر گروه گروه مرگ شدیم :)
حالا بعدش هم خدا کریمه.
ممنونم بابت توضیح 
جناب قدح
تبریک :)
ممنونم 
به همچنین :)
بعد از بازی ایران و آمریکا و اون شادی بعد از برد امشب باز اون شادی دوباره بسمت ایران و ایرانی اومد که باید واقعا خدا رو شکر کرد.
امیررضا ڪرمے
تبریک :)



مرورگر شما از Player ساپورت نمی کند

ممنونم 
همچنین به شما 



متوجه صحبت تون نشدم 
منظور؟
امیررضا ڪرمے
http://dl.baran-music.com/music/1397/02/Salar-Aghili-11-Setareh-(128).mp3
توضیح بدین این چی هست ؟.
چون امکان دانلود ندارم.
ممنونم‌
امیررضا ڪرمے
موزیک

یازده ستاره که برای تیم ملی توسط سالار عقیلی خوانده شده
اوکی 
تصور کردم جواب سوالم رو میخواین بدین وگرنه اسم سالار عقیلی رو دیدم .
ممنونم
امیررضا ڪرمے
بابا چه تصوری آهنگ تیم ملیه دیگ "_"
منظورم از این بود جواب سوالموو ندادین.


مرورگر شما از Player ساپورت نمی کند



امیررضا ڪرمے
من کد آهنگ رو فرستادم

این کد



<center><audio controls autoplay preload="none" style="width:94%;margin:0% 3%;"><source type="audio/mpeg" id="player" src="http://dl.baran-music.com/music/1397/02/Salar-Aghili-11-Setareh-(128).mp3">مرورگر شما از Player ساپورت نمی کند</audio><br /><a href="#" target="_blank">دانلود آهنگ</a></center>
آقا من میگم بیخیال اصلا :|

من میگم چرا گفتین مرورگر من اینو ساپورت نمیکنه ؟
اینو گفتم.
که اصلا بیخیال جواب و سوال و همه چیز شدم .
ممنونم 

اصلا مطمئنین مرورگر من مشکل داره ؟
شاید مشکل از مرورگر خودتون باشه والا.
امیررضا ڪرمے
ای خِدا

نه مرورگر شما مشکل داره نه واس من مشکل اینکه بیان نمیخونه این کد رو
این عکس رو هم ببین لطفا

http://bayanbox.ir/view/1405601499428775623/2018-06-19-09-36-51-AM.png
همین بود جواب سوال من که این همه شما پیچوندین که نگین :))

ممنونم 
امیررضا ڪرمے
من پیچوندم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

عجبا

من دیگه تو وب شما نظر نمیدم
حاشیه ساز میشه :|
خب من سوال پرسیدم شما کد آهنگ فرستادین :))
این یعنی پیچوندن اون سوال دیگه :دی 

حاشیه کجا بود ؟:)))
سخت نگیرین :)


حالا هر جور راحتین :)
صلاح مملکت خویش خسروان دانند :)

ممنونم هم بابت آهنگ هم بابت جواب :)

امیررضا ڪرمے
خب من سوال پرسیدم شما کد آهنگ فرستادین :))
این یعنی پیچوندن اون سوال دیگه :دی 

حاشیه کجا بود ؟:)))
سخت نگیرین :)


حالا هر جور راحتین :)
صلاح مملکت خویش خسروان دانند :)

ممنونم هم بابت آهنگ هم بابت جواب :)




اونکه نظر نمیدم کاملا شوخی بود :)
ولی من سوال نپیچوندم:|

بیخیال بیا بحث رو ادامه ندیم :)

موفق باشی:)

درکل از وبت خوشم میاد باحاله و بانمک



باشه :)

ممنونم 
به همچنین شما هم موفق باشین :)


ممنونم از نظرتون 

روزهـا ..
تبرییک.. :)
ایشالا اسپانیا رو هم خواب ببینید ک 0-0 مساوی کنیم! :))
حیف شد پرتغال تونست مساوی کنه.. اگه میباخت شانسمون خیلی بیشتر میشد واسه صعود...
سلام 
ممنونم
به همچنین به شما.

پرتغال که نه باید گفت رونالدو .
به نظرم پرتغال بازی خوب نداشت اگر رونالدو نبود احتمالا میباخت.

مساوی اسپانیا فقط در خواب باید دید :دی 

صعود کیلوی چند ؟:))

ما همین که یه چند روز صدرنشین گروه مرگ شدیم خودش خیلیه :))
همین که یه چند روز اسممون تو جهان صدا میکنه خیلیه :))
و البته همینکه عربستانی ها رو ناراحت کردیم بازم خودش خیلیه :)))
به همینا راضیم ولی خدایی باید دعا کنیم همگی مون که از اسپانیا و رونالدو پرتغالی زیاد گل نخوریم حداقل آبرومند ببازیم :|
اینا دیشب خودشون خودشون رو کشتند اگر ما بودیم الان ایران مرده بود از بس خورده بود :|

روزهـا ..
من در مورد عربستانی ها اینطوری فکر نمیکنم.. از باختشون ناراحتم نشدم.. اما اونا مردم بدی ندارن..
تحت تاثیر حکومتشونه که با ما بدن.. مثل ما ک تحت تاثیر حکومت با اونا دشمنیم!

میشد صعود کنیم حتی!
اگه از اسپانیا نهایت 2 تا میخوردیم .. با پرتغال هم مساوی میکردیم، صعود میکردیم..
البته در صورتی که پرتغال به اسپانیا میباخت!
رونالدوی پرتغالو پرس کنن، فلج میشه تیمشون! مثل آرژانتین..
من از باختشون خوشحال شدم به دو دلیل 
یک اینکه اونا با تمام امکاناتی که در اختیار داشتن و دارن باختن ولی ما بردیم واگرم نمیبردیم مساوی میکردیم.
دو : همه عربستانی این شکلی نیستند ولی اکثرا خارج از دولتشون با ملت ما مشکل دارند
اگر برین عربستان و حتی عراق رو از نزدیک ببینید متوجه میشین عرب ها دشمنی دیرینه ای با ایرانی ها دارند.
حالا دولت عراق دیگه تغییر کرده باید خوب باشه با ایران ولی ملت عراق با ایرانی ها این شکلی نیستند .
عربستانی ها که دیگه جای خودشون دارند.
بماند بقول داداشم باخت عربستان یه کم حالمان رو خوب کرد از بس اینمدت از دولت عربستان ، ملت کشیدند با این برنامه های ضد ایرانی شون.

ما تحت تاثیر حکومت با اونا بد نیستیم حداقل در مورد خودم اینجور فکر میکنم و مطمئنم تحت تاثیر دولت مون این شکلی نظرم نشده و نیست.


آره خب ولی ایران تو خط دفاع قوی است نه حمله اگر دیشب دقت کرده باشین تو پاس و هجوم به دروازه ضعیف بودیم میرفتیم جلو ولی از گل خبری نبود چون قوی نیستیم تو اینمورد متاسفانه.

پرتغال اگر از بقیه نزنه جلو خیلیه .
اسپانیا مثلا سوم بشه (ایشالا البته ). و ایران دوم یا حتی اول :)))

دقیقا فقط باید پرس بشه یا حداقل امیدوار بشیم که خدا کنه مراکش یه ضربه کاری :دی به رونالدو بزنه  بلکه بازی بعدش مصدوم بشه و نیاد جلومون بیاسته :|:)
که بیاسته جلوی ایران فقط باید ۱۱ نفر مواظب و مراقب رونالدو بشن ۱۱ نفر دیگه هم مراقب کل تیم پرتغال :|:))

توکل بخدا 
دیشب که خدا به ملت عیدی داد ایشالا بازی های بعدیم هوامون رو داشته باشه.آمین 
هلما ...
من یک صفر پیش بینی کرده بودم، دقیقا گفتم: اونا بیشتر حمله میکنن ولی ما غافلگیرشون میکنیم. *___*
ولی اونا بیشتر ما رو غافلگیر کردن ها هلمایی ؛))
با اون گل به خودیشون :)))

اتفاقا آبجی بزرگ منم یک هیچ پیش بینی کرد منتهی برنده اون جایزه فردوسی پور نشد :| چون تو قرعه کشی اسمش در نیومد :)
ولی خدایی من خواب دیدم برنده شدیم حتی به داداش کوچکمم گفتم ما برنده این بازی میشیم :)

فربانو ...
مبارکه اجی
ممنونم 
به همچنین :)
آجی همون آبجی است ؟:)


ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
ﺩﻟﻢ ﻣﺎﺩﺭ ﻣﯽ ﺧﻮﺍﻫﺪ و ﺑﻮﯼ ﮔﻞﻫﺎﯼ ﭼﺎﺩﺭ ﻧﻤﺎﺯﺵ ﻭ ﺻﺪﺍﯼ ﭼﺮﺧﺶ ﭼﺮﺥ ﺧﯿﺎﻃﯽ ﺍﺵ ﮐﻪ ﺁﺳﻤﺎﻥ ﺭﺍ ﺑﻪ ﺯﻣﯿﻦ ﻣﯽ ﺩﻭﺧﺖ
ﺩﻟﻢ ﻣﺎﺩﺭ ﻣﯽ ﺧﻮﺍﻫﺪ ﺗﺎ ﻋﻄﺮ ﯾﺎﺱ ﺭﺍ ﺑﻪ ﺍﯾﻮﺍﻥ ﺧﺎﻧﻪ ﻣﯿﻬﻤﺎﻥ ﮐﻨﺪ
ﺩﻟﻢ ﻣﺎﺩﺭ ﻣﯽ ﺧﻮﺍﻫﺪ ﮐﻪ ﻻﻻﯾﯽ ﻫﺎﯾﺶ ﺧﻮﺍﺏ ﻏﻔﻠﺖ ﺭﺍ ﺍﺯ ﺳﺮ ﻣﯽ ﭘﺮﺍﻧﺪ
ﺩﻟﻢ ﻫﻤﺎﻥ ﺯﻥ ﺭﺍﺳﺖ ﻗﺎﻣﺖ ﻋﺎﺷﻖ ﺭﺍ ﻣﯽ ﺧﻮﺍﻫﺪ
ﺑﮕﺬﺍﺭ ﻫﻤﻪ ﺑﻪ ﮐﻮﺩﮐﯿﻢ ﺑﺨﻨﺪﻧﺪ
ﺩﻟﻢ ﻣﺎﺩﺭ ﻣﯽ ﺧﻮﺍﻫﺪ.
Designed By Erfan Powered by Bayan