سوال از تماهی اهالی وبلاگنویس :)) ( چالش بلاگر گونه )

  • ۱۵:۲۰

 

این لینک  

رو داشتم میخوندم 

 

همون لحظه یه سوال بامزه تو ذهنم اومد و اونم اینکه :))

اگر  شما قرار باشه ۳ نفر رو پیدا کنید از بین اهالی بیان و دوستان بلاگر  بنظرتون کیا هستند نام ببرید :)) 

سه نفر که براتون اشک خالصانه می ریزند نام ببرید ؟!


لطفا بیاین این سوال جواب بدین ممنونم :))


کامنتا تایید نمیشه تا سه روز دیگه :))

ببینم چکار میکنین ؟!:))



sepehr manafi
مدیر شرکت بیان و ادمین بلاگ ویروس 32 :)
سلام 
الهی زنده ّباشین.

مدیر شرکت بیان 
ادمین بلاگ ویروس ۳۲ 
اوکی 
ممنونم بابت پاسخگویی تون 
Alireza z.i
هیچکس :|
(دوست خوب با دوست صمیمی فرق داره)
با تشکر.

عین الف
هیچ کس...
با تشکر:|
ار کیده
اوممم فکر نمیکنم در حد اشک باشه!
ولی خودم یه دوستی داشتم که از طرف خودم میتونم بگم عمیقا دوستش داشتم و توی لیست اون قرار میگرفتم :)
اوکی 
برعکس جواب دادین ها :))
ولی گاهی در حد اشک شاید باشه ؛)
ایشالا زنده باشین و سالم و سلامت الهی❤😘
پریسا ..
به نظرم تو، خانومی و حنا :) البته به نظرم خیلی بیشتر از این حرفا هستن ها ولی این سه تا رو مطمئنم :)
عزیزممم خدا سایه تون رو سر ما نگه داره .
خودم پیش مرگ تون بشم اصلا :)
الهی زنده باشین .
هیچوقت غم تون رو نبینم.
من با این کامنت شما و کامنت اکثرا دوستان حقیقتش شرمنده شدم و همون لحظه گریه کردم.
 
واران (یک عدد رای )
خانومی ( یک عدد رای ) 
حنا (یک عدد رای)


خورشید ‌‌‌‌
اشک خالصانه که از بین آدمهای دنیای واقعی هم بعید میدونم کسی باشه
اینجا هم خودشون باید بیان بگن :))

میشه من الان بهت فحش محترمانه بگم اگر آره که بگم ؟:))


دارن میان میگن منتها اونایی که اسم بردند تایید نشده :))

خورشید ‌‌‌‌
بگو راحت باش خخخخ

چی گفتم آخه؟ واقعیت بود دیگه در مورد خودم :))
دیووونه ای بخدا !!
یه دیوونه از نوع درجه یکش :|:)
بروووو تا نزدمت بچه جان بروووو:|:)


واقعیتت بیمزه بود .
ایش اصلا 
روزهـا ..
اشک خالصانه واسه چی؟ واسه بعد از نبودنم؟
آره 
اون پست رو بخونین بیشتر متوجه میشین :))
سلام
بیست و دو
برای من که کسی اشک نمیریزه تازه راحت میشن همه:| اما باز امیدم به توئه که ته دلم روشنه تو برای من اشک میریزی:|
نمیدونم الان بخندم یا گریه کنم‌ اینو واقعا نمیدونم ولی کامنت تو و بقیه دوستان در عین لبخندی که بر لب داشتم گریه ی هم با من همراه شد.


الهی که زنده باشی و سلامت عروس خانوم گل و در کنار همسرتون خوشبخت و شاد .

من پیش مرگ همتونم اصلا.


( واران دو رای )


بابای نرگس
دوست اینجا زیاده. 
سه نفر نه
من فعلا دونفرو پیدا کردم که خیلی بهم محبت دارند
لازم به گفتن نیست
خودشون میدونن 
خب اسمشون بگین دیگه عجبا :|


یاقوت ...
چرا باید گریه کنند دوستان؟
من دل ندارم گریه هیچ کس رو ببینم ...
  فکر کنین من باران مردم .
خب ؟
بجز اطرافیانم سه نفر بیشتر از همه و از ته دل گریه میکنن اونموقع که گریه میکنند من که گریه شون نمیبینم :))
می بینم ؟
مثلا اگر شما برای باران گریه کنید که نمیکنید :)))
من میتونم ببینمتون ؟:))


آقای صاد
من تازه واردم کسی نمی شناستم پس نه :)
عجب .
پس ایشالا که به محیط واردتر شدین اسامی بیاد دستتون:) 
یاقوت ...
زنده و سلامت باشی عزیزم دوباره نبینم حرف مردن زدی که دل ندارم بخدا:(
اما اگر آمار میخای بگیری رو ی من میتونی حساب کنی :)))
همچنین گریه میکنم مثل کسی که برای جگر گوشه ش گریه می‌کنه...
اینو راست میگم ...خدا نکنه کسی بمیره ...گریه میکنم اون سرش ناپیدا ...دست خودم نیست...

ممنونم 
مثال زدم :))
بعدم مرگ حقه دیر و زود ولی میگن سوخت و سوز نداره:)
بخصوص واسه ی من که اصلا نداره:)
ولی باشه اطاعت امر چشم .
ولی نگاه کنین تقصیر من نبود تقصیر جناب دچار بود و بس :)) با اون لینکشون ؛)

پس حتما میگم به خانواده ام که شب اول فوتم شما رو دعوت کنند :)
ممنونم :*
خدا نکنه  .
پس با این خصوصیاتی  که گفتین شما احتمالا فیلم های غمگینی مثل پدر یا بقیه فیلم ها رو که توش مرگ بوده نگاه نمیکنین درسته؟:)
احساساتتو قابل ستایشه ولی باید بنظرم کنترل بشه.

روزهـا ..
علیک سلـام :)

همون یا همونایی که منم واسشون اشک خالصانه میریزم.... :)
بی نام و نشان!
بازم سلام 
یعنی همونایی که پلاک ندارند؟!:دی:))))

باشه آقا میثم باشه اسم نبرین یکبار خواستیم چالش بذاریم ها !
ممنونم
اَسی ...
خیلی ها! -_-
از اون خیلی ها سه تا رو نام ببر ؛)
بی تعارف بگو دیگه.

بهارنارنج :)
سلام:)هیچکس
سلام 
پس من اینجا شلغمم ؟:دی 

اَسی ...
یکیش خود تو
یکیش محبوبه
یکیش یلدا
کامنت توام منو اشکی کرد و در کنار اشکم لبخندی بر لب داشتم :)
خدا حفظت کنه اسی جان و هیچوقت تو هیچ زمینه ی غم تو نبینم .
الهی زنده و سلامت و موفق باشی دختر دایی مجازی گل من 💚

اما بعد 

( واران سه رای )
(محبوبه یک رای )
(یلدا خانم یک رای)

مریــــ ـــــم
جدی جدی
من فکرمیکنم اگه بمیرم میرزا و تو و بهار‌نارنج و هلما به شدت ناراحت میشدین
و دچار هم کمی تا قسمتی
:|
اشک فکرنکنم
ولی میدونم ناراحت میشین
جدی جدی خدا نکنه ولی دور از جونت دور از جونت یادم نمیره اون شبی رو که تو گفتی بینی ات شکسته و قراره عمل بشی و همون روز عمل چه حالی من یکی خودم داشت و چقدررر که گریههه نکردم..
واقعا از ته دلم برای حالت نگران بودم و کلی هم گریه کردم جوری که داداشم بهم میگفت : تو دیونه ای برای یک نویسنده وبلاگ نویس گریه میکنی آخه؟
مریم بنظرت من دیووونه ام ؟
که اینجور رفتارها دست خودم نیست هان ؟
ولی ایشالا همیشه ایام شاد و سر حال و سرزنده و پرنشاط باشی و هیجوقت من یکی غم تو و هیچ کدوم از شما دوستام رو نبینم.
و سایه ی تک تک تون مستدام بمونه الهی.
مریم دوستت دارم امیدوارم پیش مرگ توام من بشم.
این رو واقعا میگم.

اما نظر به اینکه تو این کامنت به ۵ نفر اشاره کردی به کامنت بالا رجوع میکنیم که اسامی رو نهایی کردی و سه نفر نام نبردین :))

مریــــ ـــــم
میرزا
واران
سمیرا

میرزا فخیره بیا بِگِیرو برای مظلومیت مریم :))) ‌
( میرزا یک رای )

(واران چهار رای )

میرزا الان گریوه کر اصلی هه خومم :دی :))
ببینین این همه رای اونم یه جا :)))


مریم موندم الان بخندم یا گریه کنم ؟!:)))

+
آی سمیرا دیدی دیدی چی شد؟:))
مریم اسم تو رو هم جز لیست کرده :دی 
بیا برو جای من و خودت برو ببینش یه کتک مفصل اول بهش بزن :دی 
بعد به روشی که بعدا بهت آموزش میدم عمل نمایید . با تشکر :)))


(سمیرا یک رای)

yasna sadat
فقط خودت...

یا هیچ کس:)
من با کامنت تو کلا الان این شکلی شدم :===> 😁

میگم چرا ؟:))
کامنت ها رو بخونی البته متوجه میشی :دی :))

عزیزمم ایشالا زنده و شاد و سلامت باشی و همچون باقی دوستان هیچوقت واران غم ات رو نبینه الهی  🙏


عاشق بارون ...
یکی از دوستام که دیگه نمی‌نویسه.
فکر کنم حریر! :دی
و دیگر هیچ. همینم زیاده فکر کنم. :)))
سلام 
به به ببین کی اینجاست ؟:))
فکر نکن مطمئن باش حریر :))

ایشالا صحیح و سلامت بمونی ولی قرار بود اسم سه نفر رو بگی ها ؛)
چون کمتر از این تعداد گفتی قبول میکنم اونم با ارفاق:))

فکر نکن الکی سه نفر لازم بود:)))

محبوبه شب
@بهارنارنج :|||

حسم میگه بلاگرایی که از نزدیک منو میبینن و با روحیاتم آشنایی دارن، بیشتر از افراد دیگه برام ناراحت میشن.
ولی گریه؟ :( امیدوارم چشای هییییچ کسی بخاطر من اشکی و بارونی نشه.
بهار نارنج رو بیخیال :)))
نمیشناسه رفقاش رو :)
البته اول خودش رو نمیشناسه :))


+
سه نفر رو بگو تا امروز من نتیجه گیری این پست رو اعلام کنم

ممنونم محبتت میشم اگر نام ببرید.



گریه خوبه که برای چشم ها ؛)
منم امیدوارم هیچ اتفاق تلخ و بدی برای دوستام نیافته که نیاز به گریه کردن باشه.
یلدا ...
سلام باران جان
من ارتباطاتم تو بیان کمه
و چندتا دوست همیشگی بیشتر ندارم که دوسشون دارم و حس میکنم اونها هم دوسم دارن که کنارم هستن...
همونا احتمالا ناراحت میشن برام....


الهی همیشه خودت و همه دوستان سلامت باشن و هیچوقت مشکل، ناراحتی و بیماری نداشته باشند.
سلام بر یلدای عزیزم 
شما ارتباط ندارین دلیل بر این نیست که بقیه شناختی ازتون نداشته باشن.
ولی یلدا خانم دور از جونتون هیچوقت ایشالا این یه مورد رو نبینیم .آمین
ولی به محبوبه جان هم گفتم اگر بشه اسم سه نفر رو بگین ممنون میشم از بین همون دوستانتون.
که یه نتیجه گیری کنم امروز از این پست :)
ممنونم


ممنونم سلامت باشین به همچنین.
الهی آمین

حالا این پست خارج از اون بحث گریه اش یه پست طنز طور و از نوع شوخی است :))

برگ سبز
یکیش حتما دلا بانو هست 
انصافا کنار اسم دلا نمی تونم اسم شخص دیگه ای بذارم 
پس دلژین و تسنیم چَه ؟:))
کوردی بود جمله ام :دی 


آدرسشم میدین ؟؛)


برگ سبز
سلام
۱. خوابم برد و الان بیدار شدم 
۲. عمرا تسنیم و دلژین بهشون نمیاد "گریه" بکنن واسه من. مهربونی چرا. گریه بابا به تریپشون نمیخوره :) 
۳. قرار بود کامنتها بعدا تایید بشن یعنی چی کامنت من تایید شده؟ 
۴. ایشون رو اگه گفتم چون دقیقا از زمان روزهای فوق العاده تلخ پنج سال پیشم باهم آشنا شدیم و اخلاقیات همدیگر رو میشناسیم 
سلام 
صبح بخیر

۲ :دی 
۳ همه کامنتا بعد اون تاریخ فوق باید امروز تایید می شدند که شدند و پستش نوشته شد (اینجا)
۴:
اوهوم پس بیزحمت آدرسشو بهم بده :)
۵ ایشالا عمرتون با برکت.

برگ سبز
عمر ایشون بابرکت 
من که برکت از سر و کول زندگیم داره میباره :\ 
Delabanoo.blog.ir
مادرم همیشه میگفت خدا عمر با عزت به آدم بده و عاقبت بخیر بشه و بعد بمیره .
باشه برگ سبز 
عمر تو ایشالا با همین دعای مادرم برات از خدا آرزومندم.
ممنونم 


+

ایشالا ایشون هم خدا حفظشون کنه.
ممنونم بابت آدرس:)

برگ سبز
عاقبت بخیر! میشه بیای پست الانم رو بخونی؟ 

خوندم 
ولی خاموش بودم 
به دو دلیل یکیش تا حدودی نامفهوم بود فکر کنم با عجله نوشته بودی.
دو : گفتم اگر خدا بخواد وقت کنم میام در موردش حرف میزنیم
البته با خوندن پستت یاد حاج علی فیلم پدر افتادم که نمیدونم دیدی یا نه فیلم رو ؟
اگر ندیدی ببین به بخشی از جواب سوالاتت میرسی.


الهی آمین.
ممنونم
عاشق بارون ...
سلام من هستم اینجا همیشه نامحسوس! :دی
خب ندارم سه تا :))) از کجا بیارم؟ :))
ولی واقعاً دلم می‌خواست هیچکس منو به یاد نیاره!
سلام 
شما ژاپنی هستید یا هندی ؟!:)))
سلام من هستم اینجا نامحسوس :دی 

از تو جیبت :دی 
گفتم که ارفاق شد دیگه ؛)

حالا که اینجور شد من بیادت هستم :دی

عاشق بارون ...
آخه جمله اصلیمو نوشتم بعد اونا رو اضافه کردم! :))))))
هیچکدوم نروژی :دی
سلام نروژی :))
خوبی نروژی ؟:)))
تازه یاد گرفت فارسی ؟:)))
چرا آمد ایران ؟:دی 
چرا تو هستی نامحسوس ؟:))
اصلا 
چرا نروژ اصلا ؟:)))

به هر کدوم از جواب سوالات دو نمره میدم اگر جواب بدی :دی
عاشق بارون ...
سلام مرسی آره تازه یاد گرفتم اومدم دیدن دوستم چون دوست دارم بازم چون نروژ دوست! :دی
دیدم دوستم ؟^__^
هان ؟:)))

نروژ چه دارد که دوست ؟:دی 
نروژ خوش گذشت ؟:)))

عاشق بارون ...
دیدم نه بیسواد :دی دیدن!!

خیلی چیزاها! یکم تحقیق کن ببین ^_^
آری جای شما خالی! :))) فصل شفق‌های قطبی هم داره از راه می‌رسه تازه! :)
والا من نروژ دوست نیستم :دی 
ولی بخاطر تو شاید بعدا نگاه کنم :))
جای من اونجا سبز اصلا :دی 

اوه اوه چه اصطلاحاتی :دی 😀😀😄
محمود لطفی
خیلی عالیه این پست ها ممنون
خواهش میکنم.
عالی خوندین
هاتف ..
فقط یک بلاگر اگر بفهمه من مردم اشک میریزه ..
برای بقیه مهم یست .

و اگر بخوام سه نفر رو انتخاب کنم .. دلم میگیره ...
سلام 
اوکی :)


+
اسم بردن چرا باعث دلگیری میشه ؟!

هاتف ..
بماند ..
چون شاید کسی نیست
اوکی :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
ﺩﻟﻢ ﻣﺎﺩﺭ ﻣﯽ ﺧﻮﺍﻫﺪ و ﺑﻮﯼ ﮔﻞﻫﺎﯼ ﭼﺎﺩﺭ ﻧﻤﺎﺯﺵ ﻭ ﺻﺪﺍﯼ ﭼﺮﺧﺶ ﭼﺮﺥ ﺧﯿﺎﻃﯽ ﺍﺵ ﮐﻪ ﺁﺳﻤﺎﻥ ﺭﺍ ﺑﻪ ﺯﻣﯿﻦ ﻣﯽ ﺩﻭﺧﺖ
ﺩﻟﻢ ﻣﺎﺩﺭ ﻣﯽ ﺧﻮﺍﻫﺪ ﺗﺎ ﻋﻄﺮ ﯾﺎﺱ ﺭﺍ ﺑﻪ ﺍﯾﻮﺍﻥ ﺧﺎﻧﻪ ﻣﯿﻬﻤﺎﻥ ﮐﻨﺪ
ﺩﻟﻢ ﻣﺎﺩﺭ ﻣﯽ ﺧﻮﺍﻫﺪ ﮐﻪ ﻻﻻﯾﯽ ﻫﺎﯾﺶ ﺧﻮﺍﺏ ﻏﻔﻠﺖ ﺭﺍ ﺍﺯ ﺳﺮ ﻣﯽ ﭘﺮﺍﻧﺪ
ﺩﻟﻢ ﻫﻤﺎﻥ ﺯﻥ ﺭﺍﺳﺖ ﻗﺎﻣﺖ ﻋﺎﺷﻖ ﺭﺍ ﻣﯽ ﺧﻮﺍﻫﺪ
ﺑﮕﺬﺍﺭ ﻫﻤﻪ ﺑﻪ ﮐﻮﺩﮐﯿﻢ ﺑﺨﻨﺪﻧﺪ
ﺩﻟﻢ ﻣﺎﺩﺭ ﻣﯽ ﺧﻮﺍﻫﺪ.
Designed By Erfan Powered by Bayan