محبوبیت یا معروفیت ؟ (شیرینی وبلاگ های برتر )

  • ۱۷:۰۴

  

شما برندگان وبلاگ های برتر که شیرینی نمیدین به ماها که دل داریم ولی به گوش باشین و هوشیار که تا ساعاتی دیگر 

میریم که داشته باشیم شیرینی ناپلئونی رو به افتخار به اهتزاز دراومدن (برتری شما دوستان ) وبلاگ های 

شما در رده بندی وبلاگ های برتر بیان!!

بیایم حداقل  خودمان به خودمان با این دندون  درد شدید شیرینی بدهیم و البته در پستی جداگانه از وبلاگ های برتر بیان تقدیر بعمل

بیاوریم باشد  که سال دیگر اگر عمری بود ما هم نمره قبولی را کسب نماییم .



انصافا شبیه امتحان مدرسه ؟دانشگاه است هی به خودمان امید میدیم ایشالا سال دیگه اسم مون جز قبول شده هاست :))

ولی هر سال دریغ از پارسال :))



اما سوال از دوستانی که وبلاگشون برتر بوده :


محبوبیت رو دوست دارین ؟

یا 

معروفیت ؟


بی تعارف یکیشون رو بگین و البته بگین چرا ؟:))



++

پست بعدی رو حتما بخونین :)


  • ۵۷۷
جناب دچار
خب محبوبیت ...
البته مهمتر از ایندو اخلاصه که ندارم :)
خب جرا محبوبیت نگفتین شمایی که نایب قهرمان شدین :)
چرا محبوبیت و اخلاص از چه نظر ؟
یا بهتر بگیم اخلاص در چه چیزی ؟
ممنون میشم توضیح بدین .
بخصوص اون محبوبیت رو :)





+

من برم با دوستان سینما البته اگر بشه بعد میام کامنتا رو تایید میکنم :)
ممنونم 
♥️ っ◔◡◔)っ ♥️ mohammad)
محبوبیت رو به معروفیت ترجیح میدم ولی هیچکدومو دوست ندارم :)
سلام 
رسیدن بخیر محمد خان غزنوی 
از اینورها ؟:))
چرا محبوبیت ؟
نگفتین ؟

هلما ...
از رو آمار و فعالیت بیشتره جانم :)
 این جانم ات منو یاد جانم های دوست عزیزم ف انداخت .
یعنی تا این متن کامنتتو دیدم یاد اون افتادم :)

البته که همین است طبقه بندی برتری های بیان و بنظرم اشتباه است و جای کار میلنگه.

بهارنارنج :)
صد البته مجبوبیت!!!
گفتم بگین چرا ؟
چرا محبوبیت ؟:))
بگو لطفا 
میم بانو
:)
سلام 
خوش اومدین 🌹
گلاویژ ...
محبوبیت:) 
نه اینکه بگم معروفیته برام اصلا مهم نیست ولی محبوبیت همیشه تو اولویت بوده 
شاید نتونم خوب دلیلمو توضیح بدم من یکم بیانم بده آخه 
ولی خب مثلا به تاریخ نگاه کنید خیلیا به بدی معروفن، مثل ترامپ :دی
یعنی می خوام بگم راه های زیادی برا معروف شدن هست ولی اینکه به خاطر کدوم خصلت و ویژگی معروف بشی خیلی مهمه چون ممکنه آدم معروف باشه ولی منفور هم باشه، همچین آدمی در عین شهرت همیشه تنهاست 

اما اگه منظورتون از سوال در محیط وبلاگ نویسی باشه باید بگم بازم محبوبیته برام مهمه
محبوب دل هایین شما :)
سلام گلاویژ بانوی عزیز 
اتفاقا بیانتون هم خوبه :)
مثل ترامپ که هیچ مثل هیتلر که معروف شد به دیکتاتور و به همه بدی ها.
موافقم شما هم به نکته خوبی اشاره کردین که بابتش ممنونم .


تو محیط بیان بنظر خودمم محبوبیت خیلی بهتره تا معروفیت .
معروفیت میره و میاد و دست به دست میشه مثلا تو همین اسامی وبلاگ های برتر از نظر بیان .
ولی اگر آدم محبوبی باشی همچنان محبوبی تو دل ها.

حالا شما آیا وبلاگتون جز وبلاگ های برتر بیان شناخته شد ؟
اگر آره پس کو این شیرینی تون ؟:))

میم بانو
سپاسگزارم:)
اولین باره اینجامیام اماخیلی وقته بلاگی هستم:)
خواهش میشه :)
بله خیلی خوش اومدین 🌹
بله خبر دارم :)
چون اسم شما رو تو وبلاگ جناب دچار دیدم :)

هلما ...
الهی چه باحال ^__^
جور دیگه هم سخت میشه!
عزیزم :*

+
برای مدیران بیان که اینهمه کارمند و ... دارند شاید سخت نباشه ولی متاسفانه بزای خودشون سختش میکنند :|:)

♥️ っ◔◡◔)っ ♥️ mohammad)
معروف بودن ینی همه میشناسنت ولی به تنهایی کافی نیست
محبوبیت ینی هرکی میشناستت دوست داره :)
خب طبق تعریف بدیهیه که دومی :)))))
ممنونم بابت توضیح مختصرتون :)

ولی دعوتتون میکنم به خوندن کامنت دوستانی که نظر دادن در مورد معروفیت شاید اونموقع نظرتون یک کم جهتش عوض شد :))

yasna sadat
ما هیچ کدومش رو که نداریم:))

ولی محبوبیت بهتره..چون حس بهتر و صمیمی تری ایجاد میکنه برای ادامه کارت

؛مثلا خیلی خوبه بدونی با مخاطبت حس رفاقت  رو داری.
نفرما تو یکی اگر معروف نیستی محبوبی :)

دقیقا موافقم به این قسمت از حرفت حس صمیمی تری ایجاد میکنه که بوی رفاقت و دوست داشتن هم گاهی میده.

موافقم :)

نکته های خوبی تو ؟/ شما و بقیه دوستان گفتن .
ممنونم از اینکه بیان کردین :)

فرشته ...
محبوبیت:)
چون دوستم داشته باشن یعنی تونستم تا حدودی آدم خوبی باشم اما معروفیت میتونه بخاطر بد بودن هم باشه.
محبوب دل ها بودن به از معروف شدنه :))
بازم مثل همیشه به نکته خوبی اشاره کردی :)
ممنونم فرشته ی مهربونی 🍀
بهارنارنج :)
خب ادم باید تو دل بقیه جا داشته باشهو بمونه وگرنه که همه میمیریم گم میشیم یا. ...
با این جمله ارزشمندت منو یاد یه نفر انداختی که خیلی محبوب بود و در عین محبوبیت درسته فوت کرد ولی همچنان تو دل آدم ها زنده است:)


یا چی ؟:)


هاژ محمود
سلام

قاعدتا این سوال باید از کسایی بپرسین ک هیچ کدومش ندارن
ن ما
(یکی سقف را نگه دارد :دی)

همانطوری ک دوستان عرض :دی کردن
محبوبیت ارجح ِ

با تشکر :دی
سلام 
شما هم وبلاگتون جز وبلاگ های برتر بوده ؟:))
چندم شدین من دقت نکردم :)


تا گفتین سقف رو نگه داریم حس کردم واقعا با انگشت تون سقف رو گرفتین :))))


خب چرا ارجح خیلی ها نگفتن مثل شما دلیلش از نظر شما چیه ؟:)
ممنون میشم بگین :)

یاقوت ...
بله ...لطف میکنی زحمت بنر روبکشی...ماکه خلاقیتی در خودمون سراغ نداریم ...
اون متن قشنگ از هنر و خلاقیت شما بود :)
ایشالا اگر نتم قطع نشه (بدلیل وزش شدید باران) تا عصر آماده میشه :)

راستی میدونین اختلاف سنی شما با من خیلی کمه ؟:))
حس خوبیه با شما آشنا شدم :)
خوشحالم :)
و ممنونم که هستین :)

ام شهرآشوب
منم تو برترا هستم!!!

فک کنم از آخر اول شدم :))
نفر چندم شد وبلاگتون و خودتون ؟:))

از آخر اول شدنتون مبارک ؛))


سلام
حالا شیرینی چی نمیدین ؟:)
چه مزه ای داشت بردتون ؟:))


Alireza z.i
به عنوان یک وبلاگ برتری باید بگم که هر دو رو دوست دارم اما محبوبیت رو بیشتر :))
چون محبوبیت پایه و اساس معروفیته و اینکه کیه که از معروفیت خوشش نیاد ؟ :))
باید بگم اول سلام‌
دوم تبریک 
سوم چندم شدین ؟:)

من گاهی واقعا از معروفیت  خوشم نمیاد ولی محبوبیت رو دوست دارم.
من اینو قبول ندارم محبوبیت پایه و اساس معروفیته .
گاهی وقتا لازمه اش هست ولی گاهی وقتا هم نیست .


جناب قدح
سلام :)
سلام 

جناب قدح
هر دو گزینه خوبه ...
 شما پس هر دو با هم میپسندین درسته ؟

سارا سماواتی منفرد
من محبوبیت را دوست دارم

البته راه درازی برای رسیدن به آن هست.

ان شا الله سال بعد توی لیست باشی ...
منم محبوبیت رو بیشتر از معروفیت دوست دارم راستش :)
بله دقیقا که یکیش بقول جناب دچار اخلاص شاید باشه.

ایشالا هر چی خیره 
ممنونم 
هر چند چشمم آب نمیخوره چون از ۹۳_۹۴ اومدم بیام ولی دریغ از یک سال که برنده بشم :))
محبوبیت بهتره دعا کنین محبوب باشیم:)

محسن رحمانی
ان شاالله سال دیگه شما هم جز برترین ها باشید .
هر چی خدا بخواد :)
ممنونم آقای رحمانی 
** دلژین **
محبوبیت 
معروفیت 
جفتش به هم مربوطه خب ‌... 
محبوب که باشی خواه ناخواه معروف هم میشی... 
ولی لزوما هرکسی که معروفه ، محبوب نیست ! 
+آقا بی من خوردی شیرینی رووو ؟؟؟ 
محبوب دل باشی خواه ناخواه معروف نمیشی :)
من قبول ندارم اگر محبوب بشی حتما معروف میشی و البته میتونم مثال هم بیارم (البته الان نه چون خیلی خسته ام و در حد بیهوشیم )
آفرین لزوما خوب اومدی :))

+

قراره بیام تهران افتخار بدی با هم می خوریم :)) و البته شیرینی قبولی شماست :))

امروز نشد رفتیم فیلم لاتاری رو با دوستان دیدیم و دیر وقت بود دیگه نشد برم بخرم بخوریم :))

ام شهرآشوب
نمیدونم چندم شدم. انقدر آخر بودم که حال نداشتم بشمرم :))
۱۲۰ امین شدین اگر اشتباه نکرده باشم :))

ولی من شمردم براتون :)
تبریک بهتون میگم :)

خب حالا محبوبیت خوبه یا معروفیت مامان علی کوچولو ؟:))

ام شهرآشوب
جدی؟ خب خیلی خوب شدم :))

قطعا محبوبیت بهتره. ممکنه کسی بشه مث بابک زنجانی. معروف باشه ولی یه مملکت نفرینش کنن :|
آره جدی حالا یا از ۱۲۰ یا ۱۱۹ یک کم اینور و اونور داره ولی همین حدوداست :))
نه بیشتر از این :)
ولی همون ۲۰ شو شما بگیرین :))

آفرین 
بابک زنجانی یا صدام  بنظرم با هم فرقی ندارند درست نمیگم ؟
این دو با هم فرق دارند ؟

گلاویژ ...
بله متاسفانه یا خوشبختانه شناخته شده بود تو صفحه ی سوم لیست :))  البته خیلی جدی نگرفتم براساس آمار و ارقامه دیگه که به نظرم معیار خوبی نیست. 
ان شاءالله اگه قسمت شد و امسال قبول شدم تهران، یکبار که تشریف آوردین، شیرینی جفتشو باهم بدم :دی
البته شیرینی دادن به شما که قبلا ازتون جایزه گرفتم بسی مایه ی افتخاره :) 

مبارکه پس :)
البته منم میتونستم ببرم و جز لیست باشم اگر تمام پست هام برمیگردوندم از ۹۴ تا الان ولی خب حسش نبود :))
ولی آمار و ارقام رو موافقم معیار خوبی گاهی نمیتونه باشه.
ولی شما هم خوب مینویسین بماند چون طولانی گاهی مینویسین من راستش تنبلیم میاد بخونم 🙈
و البته چون زمینه قالبتون سفیده یک کم اذیت میشم وگرنه منم جز خواننده هاتون بودم :)

خودتون تهرانی هستین ؟
شما هم کنکور دارین ؟
ایشالا بسلامتی و مبارکی و ایشالا کنکور موفقی در پیش رو داشته باشی عزیز جان.
یعنی تو /شما (کدومش راحتری بگم ؟ ) تقریبا همسن خواهرزاده ی منی :)
ماشاء الله 🍀☘
ایشالا ایشالا حتما مشتاق دیداریم :)

لطف داری شما عزیز جانم 💚🤗
ممنونم 
** دلژین **
من که تهرون نیستم الان شهر دانشجوییمم :( 
تو بخور ، منم کنارت فرص کن دارم میخورم 😍
منم که تهرون نیستم البته تا احتمالا زمان نمایشگاه :))
مگه میشه ؟:))

گلاویژ ...
این طولانی نویسیم گاهی برا خودمم ملال اوره :)) 
نه من بوشهریم ولی دوست دارم تهران قبول بشم ببینم خدا چی می خواد دیگه :) خیلی ممنون :) 
البته فکر کنم از خواهر زاده تون بزرگتر باشم چون 21سالمه :) 
هرکدوم که خودتون راحت ترین،  مثلا من راحت ترم بهتون بگم شما چون ازم بزرگترین و درستش همینه :) 
آره بعد از اینکه پست بانوچه عزیز رو دیدم متوجه شدم بوشهری هستین :)
یه بوشهری باصفا :)
هر چی که صلاحتون ایشالا براتون رقم بخوره الهی 🙏
خب از خواهرزاده کوچکه بزرگترین ولی از خواهرزاده های بعدیم کوچکترین :)))
شما بهم بگین تو من راحتم :) ممنونم 
نه خودت چی ترجیح میدین ؟

گلاویژ ...
خب پس شما هم بهم بگین تو من راحتم:)) 
تو عزیز دل مایی :**
ممنونم 
Maryam mariyana
سلام 
محبوبیت رو بیشتر می پسندم ولی هیچ تلاشی هم نه واسه معروفیت و نه محبوبیت می کنم آخه سطح توقعات بالا میره ، اینی که می بینید بضاعت ماست 
سلام 
نفرمایین شما محبوب هستین :)

راستی جواب این سوال هم بدین ممنون میشم.
yasna sadat
عزیزم:)))
مرررررسی
خب حدااقل یه خواب که میشه تعبیر کرد جامه ی عمل بهش بپشونیم دیگه:))


مرسی 
خواهش میشه 
ببین میشه این خوابو برعکس هم تعبیر کرد ها ؛)
یعنی اینکه تو بیایی شهر ما ؛)
و مهمان خانه ی ما بشی 😊💚
جناب دچار
من روی کاغد نوشتم
ولی دیدم خیلی میشن

فقط اینو بگم از نوشته های مریم بیشتر از همه خوشم میاد :))
بقیه عزیزان جزو دسته ی اول میشن
خوشبحال مریم پس :)

کیا ؟
اسم که نبردین :)


مریم یک رای :)

خورشید شب :)

باید برین بالای صفحه جواب بدین.

جناب دچار
از نظر جذابیت نوشته ها:
مریم خورشید شب
یکبار اینو تو اون پست  مذکور  ابراز کردین.

ولی من محبوب ها رو ایشالا بعد از اینکه حال جسمیم خوب بشه اعلام میکنم و کامنتا رو یکی یکی تایید میکنم البته اگر عمری باشه.


ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
ﺩﻟﻢ ﻣﺎﺩﺭ ﻣﯽ ﺧﻮﺍﻫﺪ و ﺑﻮﯼ ﮔﻞﻫﺎﯼ ﭼﺎﺩﺭ ﻧﻤﺎﺯﺵ ﻭ ﺻﺪﺍﯼ ﭼﺮﺧﺶ ﭼﺮﺥ ﺧﯿﺎﻃﯽ ﺍﺵ ﮐﻪ ﺁﺳﻤﺎﻥ ﺭﺍ ﺑﻪ ﺯﻣﯿﻦ ﻣﯽ ﺩﻭﺧﺖ
ﺩﻟﻢ ﻣﺎﺩﺭ ﻣﯽ ﺧﻮﺍﻫﺪ ﺗﺎ ﻋﻄﺮ ﯾﺎﺱ ﺭﺍ ﺑﻪ ﺍﯾﻮﺍﻥ ﺧﺎﻧﻪ ﻣﯿﻬﻤﺎﻥ ﮐﻨﺪ
ﺩﻟﻢ ﻣﺎﺩﺭ ﻣﯽ ﺧﻮﺍﻫﺪ ﮐﻪ ﻻﻻﯾﯽ ﻫﺎﯾﺶ ﺧﻮﺍﺏ ﻏﻔﻠﺖ ﺭﺍ ﺍﺯ ﺳﺮ ﻣﯽ ﭘﺮﺍﻧﺪ
ﺩﻟﻢ ﻫﻤﺎﻥ ﺯﻥ ﺭﺍﺳﺖ ﻗﺎﻣﺖ ﻋﺎﺷﻖ ﺭﺍ ﻣﯽ ﺧﻮﺍﻫﺪ
ﺑﮕﺬﺍﺭ ﻫﻤﻪ ﺑﻪ ﮐﻮﺩﮐﯿﻢ ﺑﺨﻨﺪﻧﺪ
ﺩﻟﻢ ﻣﺎﺩﺭ ﻣﯽ ﺧﻮﺍﻫﺪ.
Designed By Erfan Powered by Bayan