محبوبین بیان از نظر شما دوستان بلاگر

  • ۰۲:۵۲


با سلام به همه شما دوستان خوبم


بلاخره نتایج آرا شمرده شد و  محبوبین بیان از نظر شما دوستانی که در اینجا رای دادین مشخص گردید.


حیف که خودم رای ندادم :) اگر رای میدادم قطعاً و بدون شک نمیذاشتم این آمار در بیاد :دی

(بدجنس هم خودتونین :دی حداقل نمیذاشتم نفر اول یک نفر باشه :دی ولی خب قسمت شد :دی)


بدون مقدمه شروع میکنیم :)

نتایج آمار محبوبین برعکس آمار وبلاگ های برتر بیان دراومده :)))


نفر اول کسی نیست جز جناب آقای دچار از وبلاگ فیشنگار ( دست جیغ هورا :دی)

نفر دوم کسی نیست جز دوست عزیزم حوای نازنین از وبلاگ دختری از جنس هوا ( دست جیغ هورا:دی)

نفر سوم کسی نیست جز جناب آقای آووکادو از وبلاگ اعترافات یک درخت ( بازم دست جیغ هورا :دی)


به نفرات اول تا سوم هدیه ای از نوع مجازی داده خواهد شد :)

هدیه چیست ؟

به هر کدوم شون کارت شارژ ایرانسل / همراه اول داده خواهد شد :)

البته بجز نفر اول :دی

نفر اول  هم جایزه بی جایزه اصلا :)))


دوستان برنده لطفا کامنت خصوصی به من بدین و بگین ایرانسل هستین یا همراه اول ؟:) که جایزه ها رو بهتون تحویل بدم :)

دوستانی که نمیدونن این برنامه تو این وبلاگ در جریان بوده ممنون میشم اگر شما نماینده های این دوستان خبردار شون کنین :)

چون خودم بشخصه این ایام  وقت ندارم :)



اما دوستان زیر بترتیب چهارم شدند عبارتند از :

جناب آقاگل، 

جناب قدح و

شباهنگ عزیزم


اما دوستانی که بترتیب در رده ی پنجم قرار گرفتند عبارتند از :

(البته من هر چی فکر میکنم میگم اینا هم اول شدند فقط چون دوستان بلاگر کم لطفی کردند و تو انتخابات

شرکت نکردند آمار این دوستان اومده پایین )


جناب هولدن (هیولای درون )

گلاویژ عزیز   (ذیرنورعاباژور)

جناب میرزا مهدی (بچه زرد)

فابرکاستل

فرشته عزیز (هواتو کردم )

حریر عزیز  (حریری به رنگ آبان )

تسنیم عزیز ( مونولوگ )

بانوچه ( ول کن جهان را قهوه ات یخ می کند)

گونه های چال دار


و سایر دوستان در رده ای ششم قرار گرفتند عبارتند از :


روزنوشت های دکتر ، روز از نو ، مترسک ، گاه نوشته های من (محبوبه شب عزیز) کاغذ سفید (سمیرا عزیز)

قوی باش رفیق (هوپ عزیز) گاه نگاری های یک مهندس، سه نقطه های دل لیمو ، خورشید شب(مریم عزیز)

از دور دست های تبعید ، آسوکا ، هشت حرفی، ویرگول، محض اطلاع ، احتمال اینکه خودم باشم

زندگی پیش رو ، ریزه کاری های مدیریت، لوسی می


اگر احیانا اسمی از قلم افتاده به بزرگواری خودتون بنده رو عفو کنید و ببخشین :)


اما جوایز دوستان باقیمانده از رده چهارم تا ششم چیست ؟

به نیت همه شما دوستان در شب میلاد (یا شب قبل میلاد )صاحب زمان (عج الله ) ایشالا برای سلامتی

و حاجت روایی شما دوستان و دوستان رای دهنده (ریا نشه) ایشالا میخوانیم دعای توسل رو و اسم تک تک تون رو در این دعا ذکر خواهم نبود.


با تشکر از همه شما دوستان


  • ۴۷۰
هلما ...
هیشکی منو دوست نداره :))
منو تو رو دوست دارم ^__^

ولی خب نمیشد رای بدم واقعا چون بیشتر از ده نفر رو دوست داشتم که رای بدم ولی خب نمیشد 

از همه دوستام ۱۰ نفر رو انتخاب کنم برای همین ترجیح دادم رای ندم :)


این دیالوگت دیالوگ همیشگی خواهرزاده ی بزرگمه ؛)

دلم براش یه هوا تنگ شده :)


مرسی هلمایی که هستی  :*
گلاویژ ...
بهترین هدیه همینه بدون شک :) 
ان شاءالله همگی حاجت روا بشیم:) 
مبارکتون باشه پس ؛)
مرسی 

ایشالا 
الهی آمین 🙏
♫ شباهنگ
عزیزم دلم...
ممنونم :) خسته نباشی و 
همیشه لبت خندون باشه
قربونت برم‌ ❤
خواهش میشه شباهنگ جان💚
ممنونم 
ایشالا به همچنین لب شما هم خندون و شاد🤗


بهارنارنج :)
اوووکادو:دی
چرا یه واو اضافه گذاشتی ؟:))


سلام 
خوبی ؟
فکر کنم دیشب یه خوابی دیدم که  تو توش بودی :)
ولی یادم نمیاد خوابم چی بود ؟!:دی 
جدا حیف که یادم نمیاد :)
دلم برات تنگ شده 💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚
این قلب ها یعنی عمق و نهایت دلتنگی که با یه بغض درون همراه میباشد 💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚

هاژ محمود
سلام

پ اسم من کو!؟ 0_o
تقلب شده!
بریزید تو وبلاگا!
:دی


الحق و الانصاف تا جایی ک من دوستان می شناسم حقشون بود برتر بشن
مبارکشون باشه :)
سلام 
واقعا اسم شما کجاست ؟^__^
چرا مسولین پاسخگو نیستند ؟:|:)
جدی میگم چرا اسمتون نیست ؟
نکنه خودتون ثبت نام نکردین هان ؟:))

الحق و الانصاف این قسمت کامنتتون منو رسما کشت از خنده :))
خیلی خوب بود :))
مرسی 
بریزید تو وبلاگا :)
اصلا بخاطر همین کامنتتون شما هم دعا میکنیم :)


برتری رو نمیدونم ولی محبوبیت مد نظر بود که دوستان رای دادند :)


مبارک:)

بهارنارنج :)
اخییی:)عزیزم

حال خوشی نداشتم شاید برا این خوابمو دیدی
مرسی 
دقیقا تو خوابمم حال خوشی نداشتی :|:(
(( البته خود منم از دیروز حال خوبی ندارم :(
ولی شماها رو می بینم حالم خوب میشه 💚💚💚 ))

ولی الان خوب شو خو ؟:))
باشه ؟
قول قول ؟:)


ولی واقعا دلم برات پر میزنه💚💚💚
 جدی جدی چکار میکنی که اینجوری تو دلم ما جا دارین ؟💚💚
هوم ؟💚💚💚💚💚

دعا میکنم حالت خوب و رو به راه بشه آبجی کوچکه ی خودم 💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚

بهارنارنج :)
ازخوبای روزگاریم دیگه😁😁😁


شوخی کردم
نظر لطف داری تو:)

توکل به خدا:)
خوب بمعنای واقعی کلمه :*

شوخی؟:)
من که جدی گفتم 💚

توکل همه مون بخداست اما راهش این نیست سمیرا 
خوب شو لطفا با تمام توانت 🍀🌱
ممنونم 
yasna sadat
منم از این تیریبون استفاده میکنم و وبم رو به عنوان وب جیگر و محبوبم معرفی میکنم:))
(آیکن خود تحویلی)
همچنین این وب قشنگ رووو:)

دوستان عزیز تبرررریک;)
خب چرا اول نگفتی هان ؟:))
مثل سمیرا ؟:))

خود تحویل باشیم ؛)

وب منو میگین یعنی ؟^__^
مطمئنی یسنا مسیر رو درست اومدی ؟:))


@
از یسنا سادات عزیز 
به دوستان عزیزش :)

جناب دچار
:) من چرا جایزه ندارم!
:دی 
مبارکه اول 

سلام 

حقتون نیست دیگه جایزه من چکار کنم :|:)
اسپانسر جایزه نفر اول رو تقبل نکردند :)))


جناب دچار
خب جایزه ی من رو بدین به یکی از بلاگرایی که شیشم شدن
به انتخاب خودتون
از کیسه اسپانسر نبخشین :دی :))


نوچ نمیشه :)
حالا اجازه بدین من برم بیرون برمیگردم در موردش به نتیجه میرسیم :)

** دلژین **
اسم تک تک کسایی که نظر سنجی شرکت کردن رو بده 
کارشون دارم :))) 

نکشیشون ؛)
البته بجز جناب میرزا و قدح که رای ندادند :)


من برم فعلا 
خواهرم اومد :)

آوو کادو
یعنی واقعا من محبوب هستم!؟؟

عجیبه...

+دست شما هم درد نکنه :-)
سلام 
ابتدا بهتون خوش آمد میگم

سپس بهتون صمیمانه تبریک میگم بعنوان وبلاگ محبوب از نظر  دوستان بلاگر.

بله بله طبق رای دوستان بلاگر در اینجا وبلاگ شما جزء وبلاگ های محبوب دراومده.


عجیب نیست نظر دوستان بوده و رای شون :)


+
 خواهش میکنم 
ممنونم  
سلامت باشین 
فقط بیزحمت بگین خط تون ایرانسل یا همراه اول ؟
که بهتون تا وسط هفته ی دیگه ایشالا هدیه ی شارژی  هر چند ناقابل بهتون تقدیم  بشه.

آوو کادو
سلام
شما و دوستان لطف دارید
راضی به زحمت نیستم واقعا ...
سلام 
خواهش میشه در کل هدیه  همون بود 
هر چند ناقابل بود و هست .
اگر تمایل داشتین که بهتون تعلق بگیره ممنون میشم بگین که خط تون ایرانسل یا همراه اوله ؟!
که جایزه مربوط رو دریافت کنید .
ممنونم 
حوا ...
:)
همین ؟
بگو خب ایرانسل یا همراه اول که جایزه تون تقدیم کنم .
این بود آرمانهای ما ؟


+

حوا احیانا بینی و بین الله از من ناراحتی ؟
بی تعارف 
اگر آره میشه بپرسم چرا ؟
ممنونم 
فرشته ...
من یادم رفته بود تشکر کنم:))
خیلی ممنونم عزیزم، ان‌شاا... همه حاجت روا بشن:)
عیدت هم مبارک، سفرت هم بی‌خطر:)
خواهش میشه فرشته جانم :*

ایشالا .
ممنونم 
به همچنین بر شما .

ممنونم جاتون خالی :)

حوا ...
واران جان من تا به حال توی هر مسابقه‌ای شرکت کردم یا به نحوی جایی انتخاب شدم و بخاطرِ لطفِ دوستان قرار بوده جایزه‌ای داده بشه دریافت نکردم. حتی اون کدی که قبلا فرستادی شارژِ ایرانسل بود فکر کنم اون هم استفاده نکردم. قصدم بی‌احترامی نیست اصلاً نه. به همون اندازه شارژ به نیتِ رسیدن به حاجتم بنداز توی صندوق صدقات :) اصلاً همین که برام دعا کنی کافیه ^_^

+
:)
من حرف اصلیم جایزه نیست .
حالا تو دریافت جایزه مختارین‌.
بمحض اینکه این کامنتتو دیدم کلی دعاهای خوب خوب برات کردم ایشالا حاجت روا
حرفم اینکه حوا جان از من دلخوره و اگر آره چرا ؟.

بدون تعارف هم بگه چرا ؟
ممنونم.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
ﺩﻟﻢ ﻣﺎﺩﺭ ﻣﯽ ﺧﻮﺍﻫﺪ و ﺑﻮﯼ ﮔﻞﻫﺎﯼ ﭼﺎﺩﺭ ﻧﻤﺎﺯﺵ ﻭ ﺻﺪﺍﯼ ﭼﺮﺧﺶ ﭼﺮﺥ ﺧﯿﺎﻃﯽ ﺍﺵ ﮐﻪ ﺁﺳﻤﺎﻥ ﺭﺍ ﺑﻪ ﺯﻣﯿﻦ ﻣﯽ ﺩﻭﺧﺖ
ﺩﻟﻢ ﻣﺎﺩﺭ ﻣﯽ ﺧﻮﺍﻫﺪ ﺗﺎ ﻋﻄﺮ ﯾﺎﺱ ﺭﺍ ﺑﻪ ﺍﯾﻮﺍﻥ ﺧﺎﻧﻪ ﻣﯿﻬﻤﺎﻥ ﮐﻨﺪ
ﺩﻟﻢ ﻣﺎﺩﺭ ﻣﯽ ﺧﻮﺍﻫﺪ ﮐﻪ ﻻﻻﯾﯽ ﻫﺎﯾﺶ ﺧﻮﺍﺏ ﻏﻔﻠﺖ ﺭﺍ ﺍﺯ ﺳﺮ ﻣﯽ ﭘﺮﺍﻧﺪ
ﺩﻟﻢ ﻫﻤﺎﻥ ﺯﻥ ﺭﺍﺳﺖ ﻗﺎﻣﺖ ﻋﺎﺷﻖ ﺭﺍ ﻣﯽ ﺧﻮﺍﻫﺪ
ﺑﮕﺬﺍﺭ ﻫﻤﻪ ﺑﻪ ﮐﻮﺩﮐﯿﻢ ﺑﺨﻨﺪﻧﺪ
ﺩﻟﻢ ﻣﺎﺩﺭ ﻣﯽ ﺧﻮﺍﻫﺪ.
Designed By Erfan Powered by Bayan