خستگی نوشت

  • ۰۰:۰۷

سخت ترین کار ممکن تمیز کردن اینا است.

چون‌ هم دست آدمو زخم و بیچاره میکنه هم مچ ات بشدت درد میگیره!

بامیه



 

امضاء‌:

واران هستم در حال تمیز / پاک کردن بامیه...


  • ۸۳۷
محسن رحمانی
اتفاقا خیلی هم راحته .
حقتان است :دی
ایشالا بحق ۵ تن آل عبا تو همین شب جمعه ای به زودی زود این‌تجربه رو کسب کنید که راحتی آن نصیبتان شود!
و همچنین مچ دست تون‌مثل  دست من بی حس بشه .
الهی آمین


عین الف
خسته نباشید خدا قوت
ممنونم 
سلامت باشین.
Alireza z.i
آخ جون بامیه : دی
بامیه عسلی نیست ها 
بقول داداشم بامیه اسیدی یا همون فشنگ است.

بهارنارنج :)
مگه تمیزکردن داره؟:/
آره :|:(
باید سرش  و تهش رو  بگیریم بعد بشوریم بعد یک کم بپزیم بعدم فریز کنیم.

kapoo mir
عالوش دارد 😁
ترجمه ؟

عین الف
ولی من عاشق خورشت بامیه هستم :دی
ولی من عاشق آبگوشت بامیه هستم تا خورشتش.

Alireza z.i
هشتگ استاد تو ذوق زدن :|
من یا شما ؟
اگر منم ببخشید تقصیر من نیست کامنتای جناب رحمانی رو بخونین استاد اینجور  چیزا میشین.
محسن رحمانی
خخخخخخخخخ همون حرفی که خوتون گفتید همون ضرب المثل کردی :دی


نوچ این چیزا نصیب ما نمیشه .
کلا بامیو ندوست .
ایشالا خانم آینده تون این چیزا رو نصیبتون کنه و بی نصیب نشین ازش الهی.
کدوم‌ ضرب المثل 
یادم نمیاد:|

kapoo mir
همون حالت تیزی که دارد و باعث زخم شدن و خارش دست میشه...
یعنی الان کوردیش بود که گفتین ؟
پس چرا من متوجه نشدم :|


محسن رحمانی
گربه :/
گربه چی ؟
آهان اونو میگین ؟


حذف شد بقیه حرفام.

دختر خانوم❤
بامیه دوست میدارم😍😀
سلام 
خوش اومدین  ⚘
پس آستین تون بالا بزنین و همت کنین بیزحمت به ما کمکی برسونید.
ممنونم :)

دختر خانوم❤
نه نه مثل اینکه اشتباهی شده...
خوردنشو دوست میدارم😶😂
عجب :))

بقول مادرم خوردن این چیزا وقتی می چسبه که همت کنیم همگی تو تمیز کردنش :)
اونموقع خوشمزه تر هم میشه :))

عیبی نداره بفرمایید میل کنید :)

بیست و دو
ما اصلا بامیه رو تمیز نمیکنیم که . سر که نداره ته یا همون دمم که باید باشه روش. حالا نمیدونم یعنی ماها پاک کرده میخریم و مال شما با ما فرق داره؟ بعد همینجور بشور خام بذار فریزر چه کاریه میپزی؟ 
اصولا نمیدونم مال ما با شما چه فرقی داره :))
چون مال تهران رو ندیدم :)
مال خودمون همون کلاهکش میشه سر :))
زیرش هم میشه تهش ؛)

علت پخت اینکه  مواد اسیدیش حذف بشه بعد فریز بشه.
بامیه خودش اسیدی است ندیدی دست رو زخمی میکنه ؟اونقدر تیزه!
بماند که پدرم اصرار دارند مثل مادرم و مادر خدا بیامرزش
 کلاهک یا همون سرش رو حذف کرده و شسته و پخته بشه بعد فریز بشه. (جوابم به کامنت دوم بهار نارنج بخون مفصلا اونجا هم توضیح داده شد)
البته بازم بماند کلیه اعضای خانواده ام بجز یکی از زنداداشام همین اصرار رو داره.



+

خانم ۲۳ بیزحمت یک کامنت خصوصی بدین که رمز دورهمی دخترونه رو بهتون بدم البته اگر دوست دارین.
ممنونم 
بهارنارنج :)
ما اینکارو نمیکنین،میشوریم فریزر میکنیم البته دونه های کوچیکشو میگیرم بعد که خواستیک خورش درست کنیم یکم تفت میدیم میندازیم تو ددیگ
بابا من خیلی حساسه تو این داستان میگه عین زمانی که مامان تمیز میکرد تمیز کنی .
تازه من پارسال یک چند بسته همینجور به روش تو بدون گرفتن سر و ته شستم و بعد پختم (یک کوچولو در حق ده دقیقه الی یکربع ) پختم بعد گذاشتم فریز.
حالا هفته پیش از اون آخراش مونده بود دادم بابا کلی نصیحتم کرد که جرا اشتباه تمیز کردم که من از همون اول ازل در زمان مادرش و مادر من ، اینجوری که قبلا بهت گفتم درست کردیم و خوردیم نبینم این شکلی تو این بامیه های جدید این داستان اعمال بشه ها :|
تفت قبول ندارم من ولی چه کاریه تفت بزنی حتما هم با روغن میزنی ها ؟.
ما می پزیم یا نهایتش بقول زنداداشم بخار پزش هم خوبه.
kapoo mir
آره خب کوردیش بود... ولی احتمالا واسه لهجه‌ست
من نشنیده بودم :))
شایدش م کورد نووم د کو معلوم ؟:))
البته شاید خانواده ام شنیده باشن این کلمه رو ولی من انصافا نشنیدم :)
البته کلمه نوشتی  رو اگر بخونین شاید شنیده باشم :))

دختر خانوم❤
اتفاقا من وقتی تو درست کردن یا تمیز کردن یه چیزی همت میکنم،اصلا بهم نمی چسبه،خصوصیت چاقاست دیگه😂😂
خیلی ممنونم،نوش جونتون☺❤
:))


خواهش میکنم 
و 
ممنونم 

فرشته ...
این‌قدر از بامیه بدم میاد، ولی مامان چند وقت پیش خریده بود و پاک کرد، الان تو فریزر ذخیره کرده و تو همه چی می‌ریزیم، یه مدتم همین بساط رو یا فلفل دلمه داشتیم، فقط تو اب‌خوردن نمی‌ریختن:|
فرشته هستم یک بامیه و فلفل دلمه ندوست:|
فرشته چرا آخه فلفل دلمه ای به این خوبی از خودت محروم کردی ؟:|
البته ناگفته نماند من همسن تو بودم از هر دوی اینایی که متنفر بودم ولی الان تو غذاهام اگر فلفل دلمه ای نباشه روزم شب نمیشه 
عاشق فلفل دلمه ایم .
بامیه هم خودش رو نمیخورم بقول جناب دکتر یکی از همسایه های قدیمی مون خاصیتش تو آبشه نه خود بامیه .
اون خاصیت تو آبش هست :)
برای همین بامیه رد نمیخورم چون زبانم بهش حساسه مثل بادمجان که زخمی میشه.
میدونی خود بامیه به تنهایی چه سودی برای بدن داره ؟
برای دیابتی ها نقش بسزایی داره و در کم کردن قندخون مناسبه.


راستی مادر چطورن ؟
ایشالا سایه شون مستدام بمونه الهی 🙏

خورشت بامیه /آبگوشتش هم با سیر ترشی بخور ببین چقدر میچسبه و خوشمزه است :)

بانوی مومن
خسته نباشی عزیزم:)حداقوت:)
متنفرم از بامیه-_-
ممنونم 

+

من خودم خورشت یا آبگوشتش رو دوست دارم ولی لب به بامیه یکی دو بار بیشتر نزدم :))
آبگوشتش فوق العاده خوشمزه اس:)
خورشتش با برنج و سیر ترشی :)

kapoo mir
نه خب کورد که هستید، طرفای گنجی خان و اینا احتمالا باشید 😂
لهجتون به اونورا میخوره...
گنجی خان هاکو یا خود خدا ؟:)))

نه دیگه من تو بین دوستام به کورد معروف نیستم چون بیشتر کلمات اصیل کوردی رو نمیدونم :))

محسن رحمانی
نوچ تکذیب می شود .
چی ؟
نه ؟
ماشاء الله به انرژی تون تو کل کل کردن.
خدا قوت
محسن رحمانی
خخخخخخخخخخخخخخخخخخ
:))

kapoo mir
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
یه سریال ****** بود 😂
طرفای ******** هم که نزدیکای ***** از اونورش که نزدیک ***** میشه همچین لهجه ای دارن
واسه ******* نمیدونم چون اکثرا لهجه هاشون سخته
همین سه تا هستن دیگه :دی
نمیدونم چرا حساسم به اسم های که بردین :))
با اجازه سانسور شد هر ۴ تاشون :)))

۴ تا رو نام بردین ها :)


حالا اگر بهتون بگم یک سری کورد هستن در اطراف این شهرهای که نام بردین چی میگین ؟:))
یعنی تو یه شهر جداگانه نزدیک و حول و هوش این شهرها شهری است کورد نشین .


آقای صاد
در حال پاک کردن بامیه 
فعلا در حال جواب دادن به کامنت دوستان و علی الخصوص کامنت های جناب رحمانی هستم :|
یعنی الان حاضرم برم بامیه پاک کنم ولی دیگه کامنتی از جناب رحمانی تا اطلاع ثانوی تایید نکنم :|:))



فرشته ...
چیه اخه تلخه بدمزه:|
به جاش فلفل قرمز پودری و سس فلفل میخورم؛ انقدر خوشمزه و خوبه :)
از بامیه هم بدم میاد، چسبناک بدمزه:|
خورشت بامیه رو هم دوست ندارم:|
 
خوبن عزیزم، ممنون، امروز یه سونوگرافی داشت دکتر گفته شکرخدا سالمن و مشکلی ندارن:)
خدا عزیزای خودت رو هم حفظ کنه گیانم:*
فلفل دلمه ای اگر پخته بشه یا سرخ بشه با قارچ یا هر چیزی دیگه ای خیلی خوشمزه اس 

بوش که مست میکنه.
حیفه نمیخوری جانم :)
من خودم حسرت اون روزهای رو میخورم که این ماده غذایی رو از خودم دور کردم
پودری :دی 
سس فلفل :)))
خسته نباشی خدا قوت روله ؛) لابدم دیدی که میگی ؛))))
وای دیشب جات خالی بامیه ها رو که پختم بوش فقط منو مست کرد :))
تو غذا وقتی مخلوط میشه با سیر و گوشت و آب و رب و غوره اینا مخلوط این چیزهاش خوشمزه میشه :))
حیفه بخدا نمیخوری :)
حالا خودش رو نخور ولی آبش یا خورشتشو حتما امتحان کن بخور :))



+

خدا رو شکر حالشون خوبه 🙏
الهی هزار مرتبه شکر 💚💚

مرسی گیانکم :**

راستی خودت خوبی ؟:)
ایشالا که حال دلت زود زود خوب بشه 💚
kapoo mir
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
خب من میگم آره کورد اون طرفا هم هست
یعنی یه استان دیگه کلا؟ 😂 اینم الان سانسور میشه😂؟
راستش نقشه رو بالا آوردم دارم میبینم، اگه استان منظورتونه که فک کنم هم ***** و ****** طرفایی که نزدیک اون سه تا استان گفتم باشن فک کنم کورد داشته باشن
دیگه واقعا مغزم به جایی قد نمیده😂
تو سانسور کردن هم راحت باشین 😂
راحت سانسور کردم :))
همون دو شهر بود که گفتین :) کورد دارند :)

هلما ...
دست میزنم کل بدنم میخاره. مثل برگ انجیر و باقالا
دست نزن بچه جان :))))
ولی تابحال دست زدی ؟:))
بعد بامیه دوست داری ؟



+

من در حال فریز کردن بامیه ها هستم.
خیلی خسته و کوفته.
بهارنارنج :)
خب لعد تفت میندازی تو دیگ در دییگ میبندی میپزع:|
تفت با روغن یعنی ؟^__^
دیگ یا قابلمه ؟:دی 

تو یکبار امتحان کن مثل من همون اول که شستین یک کوچولو ده دقیقه یا یک ربع نیم پز کن بوی بامیه اونوقت مستت میکنه:))

هلما ...
تو حیاط بامیه کاشتیم میشه دست نزده باشم؟!
میخورم نه زیاد دوست و نه بدم میاد.!
عه چقدر خوب ^__^
نه خیال کردم برای پاک کردن میگی :)
میشه مراحل کاشتش رو به منم یاد بدی ؟:)
مرسی

یه بهمنی به تمام عیار مثل خودمی تو خوردن این مورد :))
بوی بامیه رو بشدت دوست دارم وقتی بار اول نیم پز یا بخار پز میشه.
ولی منم به آبش اکتفا میکنم تا به خوردنش ؛)

بابای نرگس
ولی فکر کنم خوشمزه باشه
خیلی بخصوص اگر آبگوشتش باشه و با سیر ترشی هم خورده بشه.

فرشته ...
اتفاقا سرخ کرده‌ و تو خورشش رو دوست ندارم، رگ تلخ داره:|
کلا رابطه‌ام با فلفل‌های تند خوبه و ترشی جات:)
ما تو خورش بامیه غوره نمی‌ریزیم.
من کلا بامیه دوست ندارم و جالبه بدونی سیر ترشی هم نمیخورم:)) قارچ هم دوست ندارم:)))
کلا ادم بدغذاییم، همه میگن:)

الهی شکر خوبم عزیزم، ممنون:)

اتفاقا خیلی هم شیرینه :دی 
ترشی جات یا خود خدا :))

میدونی چرا غوره میریزن ؟؛)
اگر گفتی جایزه میگیری :)
کلا آدم بدغذایی هستی تو دیگه کی هستی ؟
ای خدا :|:))

خدا رحم کنه به اونی که میاد با شما آشنا میشه و ...:دی 

خب خدا رو شکر 💚
خواهش  :)
پرنیآن ...
وااای خیلی خوشمزس
من عاشق خورشت بامیم😍😍
خب خدا رو شکر یه عاشق  پیدا شد از بین این همه آدم :))
حالا آبگوشتش رو شما نخوردین اونو بخورین چی میگین ؟:))
آبگوشت بامیه مخلوط با سیر :)) یا حداقل ترکیب آبگوشت بامیر با سیر ترشی :)))

سلام 
خوش اومدین ⚘

فرشته ...
اره ترشی‌جات خیلی دوست دارم:)
برای ترشیشه دیگه! نمیدونم دلیل دیگه‌اش چیه:)
اتفاقا شوهر خواهرم میگه فرشته‌ ادم به صرفه‌ایه:))

نوچ برای اینکه چربی غذا رو میگیره و چربی خونت رو نمیذاره بیاد بالا :))

ترشی جات زیاد مصرف نکن بخصوص تو این سن .
عامل بیماری است مواظب خودت بیشتر باش


دومادتون شاید از این نظر درست بگن ولی اون بنده خدا چه گناهی کرده که نباید همون غذای رو که دوست نداری اونم نخوره هان ؟:))
فرشته ...
چرا نخوره؟ مامانم و مامانش زنده باشن ان‌شاءالله:D
 عجبا 
عجب 
و عجب بر شما ای نسل جدید :)))))


الهی آمین


ولی یه چیز بیخیال نمیگم :))))

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
ﺩﻟﻢ ﻣﺎﺩﺭ ﻣﯽ ﺧﻮﺍﻫﺪ و ﺑﻮﯼ ﮔﻞﻫﺎﯼ ﭼﺎﺩﺭ ﻧﻤﺎﺯﺵ ﻭ ﺻﺪﺍﯼ ﭼﺮﺧﺶ ﭼﺮﺥ ﺧﯿﺎﻃﯽ ﺍﺵ ﮐﻪ ﺁﺳﻤﺎﻥ ﺭﺍ ﺑﻪ ﺯﻣﯿﻦ ﻣﯽ ﺩﻭﺧﺖ
ﺩﻟﻢ ﻣﺎﺩﺭ ﻣﯽ ﺧﻮﺍﻫﺪ ﺗﺎ ﻋﻄﺮ ﯾﺎﺱ ﺭﺍ ﺑﻪ ﺍﯾﻮﺍﻥ ﺧﺎﻧﻪ ﻣﯿﻬﻤﺎﻥ ﮐﻨﺪ
ﺩﻟﻢ ﻣﺎﺩﺭ ﻣﯽ ﺧﻮﺍﻫﺪ ﮐﻪ ﻻﻻﯾﯽ ﻫﺎﯾﺶ ﺧﻮﺍﺏ ﻏﻔﻠﺖ ﺭﺍ ﺍﺯ ﺳﺮ ﻣﯽ ﭘﺮﺍﻧﺪ
ﺩﻟﻢ ﻫﻤﺎﻥ ﺯﻥ ﺭﺍﺳﺖ ﻗﺎﻣﺖ ﻋﺎﺷﻖ ﺭﺍ ﻣﯽ ﺧﻮﺍﻫﺪ
ﺑﮕﺬﺍﺭ ﻫﻤﻪ ﺑﻪ ﮐﻮﺩﮐﯿﻢ ﺑﺨﻨﺪﻧﺪ
ﺩﻟﻢ ﻣﺎﺩﺭ ﻣﯽ ﺧﻮﺍﻫﺪ.
Designed By Erfan Powered by Bayan