ازتون خواهش میکنم دعای خیرتون رو در حق من و خانواده ام انجام بدین!

  • ۲۳:۵۹

میشه ازتون خواهش کنم دعا کنید که کسی که قصد داره آبروی چندین و چند ساله ما و خانواده ما رو تو یه شب ببره که البته به نیت شومش متاسفانه  تا حدودی هم رسیده !
خداوند متعال خودش و خانواده اش رو یا آروم و اصلاح کنه البته اگر اصلاح شدنی هستند که من بعید میدونم !
یا خود خدا  جواب تک تک شون رو همین روزها بذاره کف دستشون !
از مادرهای عزیز داخل وبلاگم
از دوستان عزیزی که تو مشهد الرضا و شیراز و شهرهای زیارتی هستند
از شما دوستای خوبم و از مادرهاتون خواهش میکنم برای من و خانواده ام دعا کنید که از شر این بیمار روانی و خانواده اش نجات پیدا کنیم !!

خدایا تو این روزا رو می بینی و سکوت کردی؟!
خدایا به رحمانیتت قسم میدم دعای من رو اگر مستجاب نمیکنی حداقل دعای تک تک دوستام و مادران این جمع رو در حق من و خانواده ام مستجاب کن !!

+
التماس دعا دارم از تک تک شما عزیزان 🙏

بیست و دو

انشالله درست میشه و تهش خیره براتون. خدا کمک کنه.

فعلا که دنیا به کام اونا داره پیش می‌ره و دارن عین چی می تازن :((
ایشالا با دعای خیر همه 
ممنونم 
هوپ ...

ایشالا درست میشه جونم.

جونت سلامت❤️
ممنونم😘❤️
ایشالا 

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
ﺩﻟﻢ ﻣﺎﺩﺭ ﻣﯽ ﺧﻮﺍﻫﺪ و ﺑﻮﯼ ﮔﻞﻫﺎﯼ ﭼﺎﺩﺭ ﻧﻤﺎﺯﺵ ﻭ ﺻﺪﺍﯼ ﭼﺮﺧﺶ ﭼﺮﺥ ﺧﯿﺎﻃﯽ ﺍﺵ ﮐﻪ ﺁﺳﻤﺎﻥ ﺭﺍ ﺑﻪ ﺯﻣﯿﻦ ﻣﯽ ﺩﻭﺧﺖ
ﺩﻟﻢ ﻣﺎﺩﺭ ﻣﯽ ﺧﻮﺍﻫﺪ ﺗﺎ ﻋﻄﺮ ﯾﺎﺱ ﺭﺍ ﺑﻪ ﺍﯾﻮﺍﻥ ﺧﺎﻧﻪ ﻣﯿﻬﻤﺎﻥ ﮐﻨﺪ
ﺩﻟﻢ ﻣﺎﺩﺭ ﻣﯽ ﺧﻮﺍﻫﺪ ﮐﻪ ﻻﻻﯾﯽ ﻫﺎﯾﺶ ﺧﻮﺍﺏ ﻏﻔﻠﺖ ﺭﺍ ﺍﺯ ﺳﺮ ﻣﯽ ﭘﺮﺍﻧﺪ
ﺩﻟﻢ ﻫﻤﺎﻥ ﺯﻥ ﺭﺍﺳﺖ ﻗﺎﻣﺖ ﻋﺎﺷﻖ ﺭﺍ ﻣﯽ ﺧﻮﺍﻫﺪ
ﺑﮕﺬﺍﺭ ﻫﻤﻪ ﺑﻪ ﮐﻮﺩﮐﯿﻢ ﺑﺨﻨﺪﻧﺪ
ﺩﻟﻢ ﻣﺎﺩﺭ ﻣﯽ ﺧﻮﺍﻫﺪ.
Designed By Erfan Powered by Bayan