نظرسنجی وبلاگی (لطفا همه بلاگرا پاسخگو باشند )

  • ۱۲:۳۵

 

از بین  وبلاگ های برتری که بیان اعلام کرده (اینجا) بلاگرهای محبوب تون رو با ذکر نام و مشخصات وبلاگ اینجا بگین و نام ببرین :) و بگین چه خصوصیاتی ازشون دیدین که باعث محبوبیت شون شده ؟!:))

میخوایم یه نظرسنجی کلی کنیم :)  

و ازشون تقدیر بعمل بیاریم :)


ببینیم چکار میکنین شما دوستان :)

نذارین ناامید بشم ها :))



+

این پست رو ممنون میشم  لینک کنین به وبلاگ هاتون :)



  • ۸۶۳
جناب قدح
سلام :)

خدایی همشون خوبن ... انتخاب سختیه :)

اما بطور کلی این دوستان که برتر شدن چن تا ویژگی دارن ...
فعال هستن ، به مخاطباشون احترام میذارن و فید بک مثبت دریافت میکنن ، به وب مخاطباشون سر میزنن ، نظرات مخاطبان رو پاسخ میدن ... بروز رسانی مستمر دارن و طوری مینویسن که مخاطب پسندتر باشه ...

البته خیلی از وبلاگ ها علی رغم شایستگی در این فهرست نیستن ، مانند وبلاگ سرکارعالی که من از بدو راه اندازی وبلاگم با افتخار اینجا رو دنبال میکنم ...

البته به اعتقاد من صرف حضور در این فهرست ملاک برتری نیست ... (مثلاً قدحی که دوماهه اومده چرا باید تو این فهرست باشه ؟)

هدف اصلی همه ما نوشتن و خالی کردن تراوشات ذهنمون هست ... مهم خود وبلاگ نویسی هست ...

ببخشید طولانی شد سرکار خانم واران بانو ...
سلام 
نه دیگه باید انتخاب کنین :)
وبلاگ محبوب رو نام ببرید  نه معروف !!
این خصوصیاتی که گفتین از خصوصیات وبلاگ شما هم بوده درسته ؟:))

وبلاگ من بخاطر اینکه جز برترها شناخته نشده به این خاطره که پست های ۹۶ رو اگر دوستان و شما یادتون باشه کلا برداشتم 
و یادم نبود دوباره برگردونم سرجاش :)
وگرنه با اطمینان میگم اسم وبلاگ منم جز لیست بود :)
البته این دو ساله دقیقا همین کار من میکنم و یادم میره برگردونم سرجاش :))
برای همینم جز لیست نبودم و البته الان که فکر میکنم  گاهی خوشحالم اسمم تو لیست نیست :)))
البته با احترام به همه دوستان
ولی عین این دانش آموز گاهی حس میکنه باید بیشتر درس میخوند که اسمش جز لیست بره و مردود نشه :))
در کل ممنونم از نظرتون.

خواهش میکنم منتظر لیست وبلاگ های محبوب تون هستیم :)

علیرضا آهنی
قدح 
http://ghadah.blog.ir
دلیل:زیبا بودن محتوا
سلام 
ممنون از حضور و رای تون .


  
 جناب قدح 

۱ رای تا الان 
میرزا مهدی
من.. من.. فقط من.. چون از همه بهترینم. ماهم عسلم . اصن یه وضعیَم که نگو..:)))) هلو. باقلوا. مُربا بده بابا.... تا این حد یعنی...... تو نا امید نشو..
سلام 
شما که معلومه :)
ولی خب خودتون به خودتون رای میدین ؟:))
حالا باقلوا مال کجاست ؟:))
یزد ؟ استامبول ؟:)) 
مربای چی بدم بهشون ؟:))


والا با کامنت شما کلا ناامید شدم راستشو بخواین :|
نمیدونم چرا ولی حس میکنم هیچکی شرکت نمیکنه و نمیگه :|:((
(با قدم های آهسته از قسمت پنل مدیرت خارج شده و به راه پر پیچ و خم زندگی برمیگردد.)

ممنونم 

جناب دچار
چنتا میتونیم نام ببریم؟

دوستان دقت فرمایین از صد وبلاگ برتر بیان ۵ 

الی ۱۰ وبلاگ محبوب خودتون رو نام ببرین!


با تشکر 
فرشته ...
حوا و آقاگل ،و ... 
خیلی خوب و خوش قلمن دیگه،محتوای وبلاگشون هم خوب و مفیده:)
سلام 
ممنونم 
و کی کی ؟


+
 حوا جان : ۱ رای

آقاگل : ۱ رای 

جناب دچار
معمولا وبایی که اول از همه باز میکنم دوستامن
یعنی بخاطر اینکه دوستم هستن میخونم

ولی وبایی که به خاطر مطالبشون میخونم :
فک میکنم بهتون میگم :)
فک کنین جناب دچار عینهو آی کیو سان :)
منتظریم :)

محبوبیت :)
نه معروفیت ها :)

یلدا ...
بین وبلاگایی که وبلاگ برتر شدن:
وبلاگ جناب دچار
وبلاگ حوای عزیزم
وبلاگ میرزاییسم

هم مطالب این وبلاگارو دوس دارم
هم حضورشون رو و اینکه برای دوستان مجازیشون وقت میذارن.
سلام 
ممنونم از نظرتون و رای تون :)

 

  جناب دچار : ۱ رای 

جناب میرزا مهدی ؟ یا همون میرزاییسم خودمون : ۱ رای 

حوای نازنین : ۲ رای 
بهارنارنج :)
عاغا شما خیلی سوال میپرسید:|
کپنتون تموم شده!
پاسخ به هم سوال ازین به بعد دوتومن میشه:|
:|
کوپن اولا :))
دوما جایزه داره نمیخوای که جایزه رو از دست بدی هوم ؟:))
سوما زن داداشم قبلا میدونی چی بهم میگفت ؟
میگفت تو رو باید (یعنی منو ) باید تو اتاق سوال قرنطینه کنیم :|:)
از بس پر سوالی :))

چکار کنم پیش میاد :(
بر من ببخشای و اسم ببر دوستان را از ۵ وبلاگ محبوبتون تا ده وبلاگ محبوبتون رونمایی کنید :))

بهارنارنج :)
آووکادو اعترافات یک درخت با اینکه نه میشناسمش نه میدونم کیه نه وبم میاد یه حس خوبی بهش دارم:دی
حوا واقاگل ودچار(اابته دچار پستاشونو مثل فازشون نمیفهمم😁😁😜) هم که از دوستانن گفتن نداره:دی
مترسک بی معرفتمون حتی:دی
وصدالبته محبوبمون:دی
فابرکاستل البته!
تو همم به شرطی کمتر سوال یپرسی:دی من این روزا حوصله ندارم میزنم خفت میکنم😁😁
دیگه امم
هان...گاه نگاری های یک مهندس دوست خیلی خوبم:)
ومهمتر ازهمه عزیز همه...







خودم😍😍
اینم10نفر
سلام ممنونم از نظرت :)
اینایی که گفتی بجز خودم که میدونم جز لیست وبلاگهای برتر نبودم و نیستم بقیه شون ایشالا که بودند هان ؟
ما فرض رو بر بودن میذاریم.
مرسی از اینکه منو محبوب میدونی ؛)


+
 
   
آووکادو ۱ رای
اعترافات یک درخت ۱ رای  
حوای نازنین ۳ رای 
آقاگل ۲ رای 
جناب دچار :۲ رای 

مترسک جاش خالیه :(
یک رای 

محبوبه ۱ رای 

فابرکاستل  ا رای (آدرس ؟ و اسمشون لطفا بیا بگو ) مرسی 

گاه نگاری های یک مهندس  ۱ رای 

من :)
چون برتر نبودم خودم حساب نمیکنم ولی مرسی از محبتت :)

بهارنارنج ۱ رای :))

آدرس هاشون بیزحمت بنویس اونایی که من نمیدونم اون اولی و آخری مهندس دوستتون 
و فابر کاستل 
ممنونم 
گلاویژ ...
حریری به رنگ آبانhttp://abaan.blog.ir/
هواتو کردمhttp://god-like.blog.ir/
شباهنگ http://nebula.blog.ir/
سه نقطه های دل لیمو
http://mydreamylife.blog.ir/
ول کن جهان را قهوه ات یخ کرد
http://banoooche.blog.ir/
زندگی پیش روhttp://lifeahead.blog.ir/
مونولوگ http://monologue.blog.ir/
از دوردست های تبعید http://rlezaf.blog.ir/
گونه های چال دار
http://goonehaiechaldar.blog.ir/
آسوکاhttp://asooka.blog.ir/

ویژگی و خصوصیات؟ خب بعضی هاشون بخاطر احترامی و برخورد مناسبی که با خواننده هاشون دارن، بعضی ها هم محتوایی که منتشر می کنن برام جالب یا مفیده 
البته اینو هم بگم که من خیلی از وبلاگای برتر رو نمی خونم و دنبال نمی کنم بخاطر همین ممکنه وبلاگ نویس محبوبی رو نشناسم و به همین خاطر توی لیستم ننوشته باشم و اینکه گفته بودین از لیست انتخاب کنیم وگرنه یه سری از وبلاگای محبوبم متاسفانه تو لیست نیستن :(
 
ممنونم از رای و نظر کاملتون عزیز لطف کردی 🌸☘

+
 
   
حریری به رنگ آبان ۱ رای 

هواتو کردم (فرشته ی عزیز) ۱ رای 

شباهنگ  جان ۱ رای :)

سه نقطه های دل لیمو ۱ رای 

ول کن جهان را قهوه ات یخ کرد (بانوچه عزیز ) ۱ رای 

زندگی پیش رو ۱ رای 

مونولوگ (تسنیم عزیز ) ۱ رای

از دور دست های تبعید ۱ رای 

گونه های چال دار ۱ رای 

آسوکا ۱ رای 




** دلژین **
میشه فقط نام ببرم :دی ؟ 
خود شما 
لوس می 
دچار 
هشت حرفی 
قوی باش رفیق 
مونولوگ یا همون تسنیم خودمون 
میرزا مهدی که خیلی دیگه کم مینویسه 

شما چرا شما که خانم دکترین ؟:))
عیب نداره بجز مورد هشت حرفی بقیه آدرس ها رو میدونم (که ایشالا این آدرس رو بهمون بگین )

ممنونم که منو محبوب میدونی :)
ولی اجازه بدین اسم خودمو رد نکنم برای این داستان چون وبلاگم برتر نشده میگم‌:)


+

لوسی می یک رای 
جناب دچار ۳ رای 
هشت حرفی ۱ رای 
قوی باش رفیق ۱ رای 
مونولوگ (تسنیم عزیز ) ۲ رای  
میرزا مهدی ۲ رای 
ایشالا که در نظر داشته باشن بیشتر  بنویسن :)

ممنونم دلژین جان :)

  
yasna sadat
خیلی وبلاگ ها هستش که  دوسش دارم و از اول که اومدم اینجا دنبالشون کردم اما تو لیست نیستن...وواقعا حیف که اسمشون نیست...

اما طبق لیست:

دختری از نسل حوا:نوشته هاش جذابه خیلی خوب میتونه کلمات رو کنار هم بچینه و یه نوشته توپ تحویل مخاطب بده..

فیشنگار:کلا یه وبلاگ متفاوت هست که هر کدوم فیش هاش باعث میشه به مساعلی که تاحالا اصلا بهش دقت نکردی راجبش فکر کنی..


دو کلمه حرف حساب:با ماهیت طنز که وبلاگ جالبی هست


هواتو کردم:فرشته مهربون و خون گرم که  نوشته هاش همون خصوصیت نوشته های حوا رو داره:)


اعترافات یک درخت:وبلاگ خاصی هست به نظرم 

بعدم وبلاگ ویرگول :سحر جون  مهربون که از اولیییین نفر هایی هست که از همون اول تا الان دنبالش کردم و مطمئنم با استعدادش میتونه یه داستان یا رمان نویس موفق باشه:)
..



و وبلاگ جناب قدح که شعر های زیبایی به اشتراک میذارن و تونستن توی مدت کم اسمشون رو به لیست اضافه کنند :)

سلام 
ممنونم بابت رای و توضیحاتت عزیزم :*


+
حوای نازنین ۴ رای 

جناب دچار ۴ رای 

آقاگل ۳ رای 

فرشته جان ۲ رای 

اعترافات یک درخت (لطفا آدرس شون هم بذارین ممنون میشم ) ۱ رای 

ویرگول (آدرس شون هم بیزحمت بذارین ممنون میشم ) ۱رای 

جناب قدح ۲ رای 

آشنای غریب
سوال سختیه با جایزش نمی ارزه
درضمن جواب من خیلی مشخصه ولی اگه بگم مشکل پیش میاد 
و ناچار از کنارش عبور میکنم

مشکل چرا ؟
۵ تا ده وبلاگ رو بگین چه نوع مشکلی ممکنه پیش بیاد ؟^__^

آشنای غریب
نمیشه دیگه ادامه ندین ادامه نمیدم :)))
:|


خدایا ایشون هم تو اولویت بذارین جای دوری نمیره :)

یاقوت ...
نمیخای که دعوا راه بیفته :))))
دوستام خیلی هاشون برتر شدند اطرافم خیلی شلوغ نیست 27 یا 28 نفر رو میخونم ....هر زمان ستاره شون رو بیان روشن کنه میخونم و حتمن پیامی میزارم ...
حرف از تقدیر شد ...
1- احتمال اینکه خودم باشم 
2-ریزه کاری های مدیریت 
3- فیشنگار 
4- قدح
5-محض اطلاع
6-دختری از جنس حوا
7-ویار تکلم 
8-خودت
9-خودت
10- خودت 
نه نه راحت باشین دعوا صورت نمیگیره :))

 
احتمال اینکه  خودم باشم ۱ رای 

ریزه کاری های مدیریت (بیزحمت آدرسشون هم بذارین ممنون میشم ) ۱ رای 

جناب دچار ۵ رای 

جناب قدح ۳ رای 

محض اطلاع (آدرس بیزحمت یادتون نره بذارین ممنونم ) ۱ رای 

حوای نازنین  ۵ رای 

ویار تکلم ۱ رای  (آدرس ؟!) 

ممنونم از محبت تون ولی اجازه بدین رای های من شمرده نشه :)
چون جز وبلاگ های برتر نبودند البته نمیدونم اینایی که اسم برده شده کلا جز وبلاگ های برتر بودند یا نه ؟!
بودند ؟
بازم ممنونم 
بانوچـ ـه
حریری به رنگ آبان
گونه های چال دار
تراکم اندیشه ها
ذیر نور عاباژور
شباهنگ

قلمشونو دوست دارم
سلام بانوچه عزیزم میشه خواهش کنم آدرس هاشون بذارین :)
بجز حریر و شباهنگ‌ جان هیچکدومشون نمیشناسم که آدرسشون بذارم

ممنونم.


+

حریری به رنگ آبان ۲ رای 
گونه های چال دار  ۲ رای 

تراکم اندیشه ها ۱ رای 
ذیر نور عاباژور ۱ رای (نگارش شما اشتباهست یا اسمش واقعا اینه ؟:)) ) 
شباهنگ جان ۲ رای 

ممنونم 
محبوبه شب
به شخصه محبوبیت رو بیشتر دوست دارم.
و وبلاگایی که معمولا وقتی ستاره شونو تو پنلم روشن ببینم اول اونجا رو چک می کنم حالا چه پیام بذارم... چه حرفی برای گفتن نداشته باشم.
عبارتند از

شباهنگ
سمیرا
حوا
مستر هولدن
جناب دچار

+بازم بگم؟ :دی

سلام 
ممنونم ازت هم بخاطر رای هم بخاطر توضیحات محبوبه محبوب دوستان :*

شباهنگ ۳ رای 
سمیرا ۲ رای  به خودش رای داده نمیشه حسابش نکنم ؛)
حوای عزیز ۶ رای 
جناب دچار ۶ رای 
مستر هولدن ۱ رای :)

میگفتین خوشحال میشدیم :)

مرسی بازم :*
روزهـا ..
از وبای برتر.. فقط وب هواتو کردم و فیشنگار رو دنبال میکنم..
ک از اینجا هم بهشون تبریک میگم...:)
سلام 
آیا این دو وب رو محبوب میدونین ؟
از نظر خودتون‌؟:)


+
وب  فیشنگار 
و 
وب هواتو کردم 
یاقوت ...
سلام خانوم ...در چه حالی ؟
عازم سفری؟ 
بهتر شدی ؟
سلام بانوی مهربانی 
ممنونم 
در حالت بگم باور نمیکنین پس نمیگم :)
ممنونم.
عازم سفر که نه هنوز دعا کنین حالم خوب بشه وسطای هفته ی دیگه راهی بشم و برم.
اگر نه که همینجا هستم تا پایان رمضان :|

راستش نه .
بدتر شدیم بهتر نشدیم.
آنفولانزا کم بود خوردن داروها و اثراتش بر معده و خراب شدن حالم همان 
در کل ممنونم از اینکه احوالپرس ما بودین و هستین🤗
لطف کردین 
ایشالا که قدر شما دوست عزیزم رو بدونم.
مرسی :*
علیرضا آهنی
قدح
رای تون رو  قبلا  ثبت کردیم  :))
ممنونم 
علیرضا آهنی
ندیدم :/
یعنی الانم ندیدین ؟:))

یاقوت ...
http://sibeseman.blog.ir

محض اطلاع

http://hanihastam.blog.ir

احتمال اینکه خودم باشم

http://vrtakallllom.blog.ir/

ویار تکلم

http://mzerafati.blog.ir

ریزه کاریهای مدیریت


بله این وبلاگها یی که نوشتم برترند 
"دختر من که برتر نشدم  طفلی رای داده ...!!!خیلی گله هرکی هست ...:))
من سوتی دادم فکر کنم 😄😄
وبلاگ احتمال اینکه خودم باشم اسم یک وبلاگ بود درسته نه اسم خودتون درسته ؟:))
میگم آدرس بذارین بخاطر همینه :))

ایشالا برتر بشین 

پس اصلاح میکنم با اجازه تون :)

همونجا البته :)


ممنونم بابت آدرس ها.


علیرضا آهنی
الان تازه دیدم
خب خدا رو شکر :)
از دوستان صمیمی ایشون هستین درسته ؟:)

علیرضا آهنی
چون همیشه به ما لطف میکنند گفتم یه کار کوچولو انجام بدم
ممنونم بابت رای تون :)
ولی من حس میکنم یا دوستین یا برادر با هم چراشون رو نمیدونم :)

علیرضا آهنی
خخخ برادر ؟
گفتم همینجوری حس میکنم :)
سخت نگیرین :)

فرشته ...
بعضی وبلاگ‌ها هم هستن که به نظر من برترن اما تو لیست ندیدمشون یکیش بانوچه:)
برترهای که محبوب هستند از نظرتون معرفی کنین :)
بعدم آدرس هات کو فرشته جان ؟:))


راستی به پست صوتی وبلاگ یلدا خانوم هم مراجعه کنین و کامنت منو که در مورد صداتون گفتم بخونین ؛)
خب ؟:)
مرسی 
بانوچه به لیست قبلی میتونی اضافه کنید ؟:))

فرشته ...
یه نگاه به پیوندهای وبلاگم بکن، از نظر من همشون برترین‌هان:)

فرشته من میگم محبوب نه برتر :))
محبوب ترین از یک تا ۱۰ وبلاگ محبوب :)

مرسی 
فرشته ...
هنوز بگم؟ باشه پس:)
۱_ حوا(قبلا گفتم)
 (http://complex-life.blog.ir)

۲_آقاگل(بازم قبلا گفتم)
(http://aghagol.blog.ir)

۳_اعترافات یک درخت
(http://avocado.blog.ir)

۴_زیر نور عاباژور
(http://shade.blog.ir)

۵_فابر کاستل
(http://castle.blog.ir)

۶_روز نوشت‌های دکتر
(http://boregot.blog.ir)

۷_روز از نو
(http://days-of-new.blog.ir)

۸_فیشنگار
(http://fiish.blog.ir)

۹_ Inside Monster
(http://insidemonster.blog.ir)

۱۰_بانوچه
(http://banoooche.blog.ir)

سلام

فعلا تایید میشه که شمارش نهایی من در همین کامنت انجام بگیره.


ممنونم فرشته جان


فرشته ...
ولی من اونایی که از نظر خودم برترین‌هان رو گفتم، یعنی مطالبشون و نوشته‌هاشون برام جذابه:) 
وقتی میگم از نظر من برترینن یعنی دوسشون(محبوب) دارم دیگه:)
ممنونم فرشته جان یک کم حالم خوب بشه کامنتتو تایید میکنم :)
شمارش باقی آراء رو ادامه میدم 
yasna sadat
این ادرس ویرگول
http://susa1144.blog.ir

اینم اعترافات یک درخت 
http://avocado.blog.ir

خدا قوت واران جان:)
ممنونم بابت آدرس ها .
دست شما سادات جان عزیزم درد نکنه 🤗


ممنونم عزیزم

تو این شبا منو از دعای خیر خودتون محروم نکنید ها :)
مرسی 
فرشته ...
گیانم! اخه چرا ناراحت بشم؟:))
اتفاقا یه‌بار کیمونو پوشیدم بهم می‌اومد:))
موقعی که خوندم بار اول خواهرم که گوش کرد صدای آب رو نشناخت گفت صدای موتوره؟:))
+ به یلدا خانم هم گفتم  راستش وقتم کم بود فرستادم که فقط شرکت کرده باشم:)
گیانکم :**
ممنونم 
گفتم همینجوری :)
فکر کنم یکبار قبلا بهم گفتی نه فرشته گیان ؟:))
صدای موتور کنار اون فضا ؟:)))

+
کار خوبی کردی :)
صدات واقعا قشنگ بود ولی ای کاش جنوبی میخوندی :)
ایشالا بارهای بعدی موفق باشی :*


امیررضا ڪرمے
حوا با مطالب گیرا و جذاب
سلام 
آره 
ممنونم


بماند فرصت شرکت در این نظرسنجی خیلی وقته تموم شده ولی بازم ممنونم 
علی زیرایی
دنبال شدید دوست عزیز
:)

نیلوفر کیانی
فقط دختران نسل اخلاق 
http://complex-life.blog.ir
اونم به دلیل با احترام بودن وداشتن افت کلام !!!!!!!!!!!!
آره 
منم ایشون رو خیلی قبول دارم !!
آفرین 
موافقم.
البته عفت کلام !!!!!

نیلوفر کیانی
اونقدر اون روز از دست تون عصبانی بودم که اصلا متوجه نشدم چی نوشتم😂😂😂 ! ( پیام قبلی درباره همین پست )
 سلام 
الانم عصبانی هستین ؟:))

میدونم منظورتون کدوم کلمه است :))

مهدی محمدبیگی
سلام
من وبلاگ های آووکادو رو دنبال می کنم راستی شما اعتراف یک درخت رو با آووکادو جدا حساب کردید 
هر دو یکی هستند
avocado.blog.ir  
سلام 
نمیدونستیم :)
این پست مال سال ۹۷ است :)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
ﺩﻟﻢ ﻣﺎﺩﺭ ﻣﯽ ﺧﻮﺍﻫﺪ و ﺑﻮﯼ ﮔﻞﻫﺎﯼ ﭼﺎﺩﺭ ﻧﻤﺎﺯﺵ ﻭ ﺻﺪﺍﯼ ﭼﺮﺧﺶ ﭼﺮﺥ ﺧﯿﺎﻃﯽ ﺍﺵ ﮐﻪ ﺁﺳﻤﺎﻥ ﺭﺍ ﺑﻪ ﺯﻣﯿﻦ ﻣﯽ ﺩﻭﺧﺖ
ﺩﻟﻢ ﻣﺎﺩﺭ ﻣﯽ ﺧﻮﺍﻫﺪ ﺗﺎ ﻋﻄﺮ ﯾﺎﺱ ﺭﺍ ﺑﻪ ﺍﯾﻮﺍﻥ ﺧﺎﻧﻪ ﻣﯿﻬﻤﺎﻥ ﮐﻨﺪ
ﺩﻟﻢ ﻣﺎﺩﺭ ﻣﯽ ﺧﻮﺍﻫﺪ ﮐﻪ ﻻﻻﯾﯽ ﻫﺎﯾﺶ ﺧﻮﺍﺏ ﻏﻔﻠﺖ ﺭﺍ ﺍﺯ ﺳﺮ ﻣﯽ ﭘﺮﺍﻧﺪ
ﺩﻟﻢ ﻫﻤﺎﻥ ﺯﻥ ﺭﺍﺳﺖ ﻗﺎﻣﺖ ﻋﺎﺷﻖ ﺭﺍ ﻣﯽ ﺧﻮﺍﻫﺪ
ﺑﮕﺬﺍﺭ ﻫﻤﻪ ﺑﻪ ﮐﻮﺩﮐﯿﻢ ﺑﺨﻨﺪﻧﺪ
ﺩﻟﻢ ﻣﺎﺩﺭ ﻣﯽ ﺧﻮﺍﻫﺪ.
Designed By Erfan Powered by Bayan