ماه عسل

  • ۱۹:۵۱

برنامه ی ماه عسل امروز منو یاد تمام خاطرات تلخ جنگ انداخت  :|:(

یاد کل فیلم های جنگی مثل سیمرغ مثل خاک سرخ و مثل خیلی از فیلم های دیگه ...


حیف که مهمونم وگرنه شبکه رو عوض میکردم  عه :|

  • ۴۸۵
فرشته ...
خاک سرخ، لعیا و لیلا و سعید و ...، چقدر باهاش خاطره دارم.
سر قبر کسایی که امروز داره ماجراش رو میگه من رفتم، حتی قبر بچه‌ی ۱ ساله و ۲ساله هم توش هست:( هعی....
اوهوم من با این فیلم زندگی کردم.


+
ماه عسل رو ول کردم نتوستم تحمل کنم باور میکنی اینقدر دلم شکننده باشه که نتونه این برنامه رو ببینه ؟:(


++
و شما باور میکنید که صدام کافر اعدام شده ؟
من که هنوز باور ندارم.
نمیدونم چرا ؟
ولی بنظرم اعدام براش کم بود و هست.

فرشته ...
نه! من معتقدم اون کسی که اعدام شد صدام نبود، بدلش بود.
دقیقا همین نظر منه 👌
منم معتقدم چه صدام چه حسنی مبارک زنده ان و اعدام نشدن !!

بیست و دو
ماه عسل انقدر ناله ست دیگه امسال نگاش نمیکنم. چندبار گذری دیدم امسال انقدر گریه و اه و فغان بود اعصابم خورد شد.
سلام 
من کلا هر سال نگاه نمیکنم بجز سالهای ابتدایی این برنامه .
الانم چون تو پردیس /تهرانم نگاه میکنم وگرنه حوصله ندارم برنامه ایی اینچنینی و  الکی منو به گریه بندازه.
ماه عسل برخلاف خندوانه و دورهمی مردم رو غمگین میکنه نه تنها به بیننده ها بلکه به مهمون هاش هم رحم نمیکنه 
مثل آتنا که چند روز پیش مهمون برنامه بود و اشکش درآورد رسما.

محسن رحمانی
کنگر خوردید لنگر انداختید :)))))))
:|


بهارنارنج :)
چندین ساله نمیبینم به هیچ وجه از لحاظ روحی کشش این چیزارو ندارم،اخبارم نمیخونم که یه چیز ساده هم میشنوم تا مدت ها غصه میخورم
واقعا بهترین کار ممکن اینکه اینجور برنامه ها رو ملت تحریم کنند.
همین و بس.
من یه شوهر عمه دارم از همون جوانی تا الانش اجازه نداده و نمیده عمه ام اخبار نگاه کنه.
دقیق موقع اخبار میخوابن یا میرن بیرون.
 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
ﺩﻟﻢ ﻣﺎﺩﺭ ﻣﯽ ﺧﻮﺍﻫﺪ و ﺑﻮﯼ ﮔﻞﻫﺎﯼ ﭼﺎﺩﺭ ﻧﻤﺎﺯﺵ ﻭ ﺻﺪﺍﯼ ﭼﺮﺧﺶ ﭼﺮﺥ ﺧﯿﺎﻃﯽ ﺍﺵ ﮐﻪ ﺁﺳﻤﺎﻥ ﺭﺍ ﺑﻪ ﺯﻣﯿﻦ ﻣﯽ ﺩﻭﺧﺖ
ﺩﻟﻢ ﻣﺎﺩﺭ ﻣﯽ ﺧﻮﺍﻫﺪ ﺗﺎ ﻋﻄﺮ ﯾﺎﺱ ﺭﺍ ﺑﻪ ﺍﯾﻮﺍﻥ ﺧﺎﻧﻪ ﻣﯿﻬﻤﺎﻥ ﮐﻨﺪ
ﺩﻟﻢ ﻣﺎﺩﺭ ﻣﯽ ﺧﻮﺍﻫﺪ ﮐﻪ ﻻﻻﯾﯽ ﻫﺎﯾﺶ ﺧﻮﺍﺏ ﻏﻔﻠﺖ ﺭﺍ ﺍﺯ ﺳﺮ ﻣﯽ ﭘﺮﺍﻧﺪ
ﺩﻟﻢ ﻫﻤﺎﻥ ﺯﻥ ﺭﺍﺳﺖ ﻗﺎﻣﺖ ﻋﺎﺷﻖ ﺭﺍ ﻣﯽ ﺧﻮﺍﻫﺪ
ﺑﮕﺬﺍﺭ ﻫﻤﻪ ﺑﻪ ﮐﻮﺩﮐﯿﻢ ﺑﺨﻨﺪﻧﺪ
ﺩﻟﻢ ﻣﺎﺩﺭ ﻣﯽ ﺧﻮﺍﻫﺪ.
Designed By Erfan Powered by Bayan