شطرنج و نتایج نهایی (درسته از آخر اول شدیم و بردیم و ... )

  • ۱۱:۳۱

شطرنج



روز دوم
من با شاگرد افتادم و ...ناز با مربی (داور).

روز دوم واقعا در عین برد هم به شاگرد باختم هم به داور هم به مربی. (مربی هم داور بود هم شرکت کننده)
نمیگم چی شد و چرا؟! ولی باختم.
در این حد که اونقدر بازی رو کش دادم که حریفم دال تمام مهره هاشو رو از دست داد فقط تونست بسختی واقعا بسختی و با ایما و اشاره های مربیش با رخ و شاه و البته فیل بیکارش تو زمین ،  شاه منو مات کنه !!

ولی خوشحال بودم  ...ناز برد .
کلی براش ذوق  داشتم . با هم دوست شدیم حتی.
ناز خودش از مربی برد قبل برد همش میترسید ولی من دلش رو قرص کردم و کلی از بازیش تعریف کردم حتی بهش گفتم  بین خودمون بمونه که :
مربی با داداش من قبلا بازی داشته و باخته :)))
پس زیادم قوی نیست ؛)
این خودش قوت قلبی بود برای اون که دیگه نترسه و با شجاعت بازیشو انجام بده و ببره !!!


اما پریروز: (دوشنبه عصر)
...ناز و دال

من و مربی که داور مسابقه هم بود.
دال  قهرمان استانی بود خیلی هم داور(همون مربیش) هواش رو داشت ؛ پارتیش کلفت بود .
ولی ...ناز مثل خودم اومده بود و اصلا داور ؛ رو به اندازه دال نمیشناخت.
...ناز قبل از بازی بهم گفت میبازم.
اما من بهش گفتم تو میبری ! اینو مطمئن باش !
تو بازیت از دال خیلی بهتره و از اون قویتری!
بهم گفت باران خانوم( اسم واقعیم)  چه من چه خودتون میدونین تو از همه مون بهتر بازی کردی و مطمئنم تو‌ خیلی قویتر از همه مونی! و نمیدونم چرا حس میکنم  تو اون بازی بازی واقعیتو در مقابل من انجام ندادی و ...
نذاشتم حرفش رو ادامه بده !!
لبخندی زدم و خیلی جدی رو بهش کردم و  گفتم اصلا هم اینطور نیست تو خوب بازی کردی و بردی همین !
منم حقم برد نبود!!
الانم مطمئنم تو میتونی  دال رو شکست بدی و ببری!!
ولی بهم قول بده اگر بردی حتماً بری مسابقات کرج رو شرکت کنی باشه ؟!
...ناز گفت باشه ولی اگر ببرم!! دال خیلی از من قویتره.
بعیده بتونم اون رو شکست بدم!  تازه اون قهرمان استان بوده.
من چی ؟ حتی مثل اون کلاسم نرفتم !!
من گفتم همینکه منو شکست دادی مربی رو  شکست دادی یعنی تو میتونی قهرمان بشی !!💪
...ناز با لبخند ناشی از ذوق زدگی  بخاطر تشویق های که بهش دادم و اعتماد به نفسی که به قول خودش بهش داده بودم خیلی ازم تشکر کرد !


...ناز با دال
...ناز برددد !بردددد !!
اون لحظه  دوست داشتم بغلش کنم اینقدر من خوشحال شدم  به جرائت میگم مامانش اونقدر خوشحال نبود.
بهش گفتم جایزه ات محفوظه!!

دال  خیلی تلاش کرد تو بازی آخر با بند پ بره بالا ولی نتونست!!
ولی ...ناز قبل از اینکه بره کلی ازم تشکر کرد بابت اعتماد به نفسی که من  بهش داده بودم!!

..............................................................................



اما نوبت من و مربی شد .
مربی ظاهرا  یه هفت هشت سالی ازم کوچکتر بود .
مربی خیلی جدی  گفت :
این بازی رو ازت میبرم!! خودت رو برای باخت مجدد آماده کن !!
من:  فکر نکنم بتونین منو امروز شکست بدی!! ؛)
در یک حرکت که اون میخواست منو مات کنه من اونو ناغافل کیش و بسمت مات شدن هدایت  کردم و مات شد!!
ماتش کردم !!!
و آخ که چقدرررر خوشحال شدم!!
و نتیجه این شد که من از بین چهار نفر  سوم بشم !
خوشحالیم دو چندان شده بود !!
یکی بخاطر ...برد شیرین و دلچسب ناز یکی بخاطر شکست مربی !!


اما قبل از اینکه سالن رو ترک کنم به دال  پیشنهاد بازی دوستانه دادم.
اونم با اکراه قبول کرد.
شاید در عرض کمتر از پانزده دقیقه ماتش کردم.
وقتی مات شد کلی داد و بیداد کرد و مربیش رو  صدا زد که شاید بتونه از من خطاء الکی چیزی بگیره ولی نتوست.
حتی گفت یکبار دیگه بازی کنیم ولی من گفتم عجله دارم باید برم :))

این بازی دوستانه رو باهاش انجام دادم و ازش بردم که بفهمه بازی اولی رو با پارتی مربی یا همون نا داوری  برد .‌
این یکی  چون دوستانه بود پارتی توش دخیل نبود.


جوایزمون هم قراره  ایشالا دوشنبه هفته بعد بهمون بدن ؛ که اگر الان میدادند عکسشون رو میذاشتم .


درسته ۴ نفر بودیم و این بازی خودبخود همون اول برای من بی ارزش بود ولی چیزهای با ارزشی تونستم کسب کنم.
و این برای من با ارزش ترین ها بود.


اما نتیجه :
از این مسابقات خیلی زیادتر از اون چیزی که فکر میکردم درس گرفتم.
در نظر خودم اول شدم چون بعد از سالها با شطرنج آشتی کردم و با خودم عهد بستم که از این به بعد این بازی رو خیلی جدی  دنبال کنم.
و به دنبال قهرمانی باشم و هر لحظه براش تلاش کنم 
دوم اینکه متوجه شدم هدف اصلی داداشم برای شرکت من تو مسابقات چی بوده ؟
سوم اینکه اگر مربی بازیش رو به دال واگذار نمیکرد الان منم دوم میشدم ! یا نهایتش بازی سومی انجام میگرفت که تعیین کننده نفر دوم بود.
چهارم اینکه بعد بازی خیلی عزمم جزم تر شده که تو مسابقات بعدی به امید خدا شرکت کنم و نتیجه بهتری رو کسب کنم !!

این مسابقات حاشیه های هم داشت اگر دوست داشتین در موررش همون روز دوشنبه که اهدای جوایزه بهتون خواهم گفت!
حاشیه های شیرین و تا حدودی نیمه شیرینی هم (نمیخوام بگم تلخ ) به همراه داشت...

این اولین قهرمانی (مقام سوم) من تو ورزشه اونم ورزش فکری شطرنج و بابت این موضوع خیلیی خوشحالم!

عین الف
👏👏👏👏👏
مرسی :))
دیدی گفتم آخر نمیشم :))
دیروز گفتین آخر میشم :)
ولی روز قبلش گفتین سوم میشم :)

آقای مُرَّدَد
یعنی جای آمیتاباچان خالی بود :))
اینجمله ش خیلی رمانتیک بود: چه من چه خودتون میدونین تو از همه مون بهتر بازی کردی و مطمئنم تو‌ خیلی قویتر از همه مونی! و نمیدونم چرا حس میکنم  تو اون بازی بازی واقعیتو در مقابل من انجام ندادی و .


جای اون چرا ؟:))
میشه در موردش توضیح بدین ؟:))


نمیدونم رمانتیک بود یا نه ؟
ولی ناز واقعا همینو بهم گفت :))

عین الف
نه من دیروز فقط پرسیدم ولی روز قبلش با اطمینان گفتم
همون دیگه پرسیدنت دال بر این بود که نظرت عوض شده .
در ضمن سوالی نبودید بلکه بهم گفتین :
پس آخر شدید !
اگر علامت سوالی داشت میشد گفت پرسیدین ازم :))

آقای مُرَّدَد
شبیه فیلم هندی ها بود.   قهرمانهای ماجرایی که تعریف کردی میتونستن مثلا نمیدونم چی چی کاپور و چی چی سینگ باشن و تو هم شاهرخ خان:D مدیونی اگه از حرفم ناراحت نشی. :))
:|

همیشه میزنین تو برجک آدم :|
و کلا تو ضد حال زدن استادین استاد :|

فعلا دو تا طلبتون جناب :|

ممنونم بابت توضیح 
ار کیده
مربی چهارم شد یعنی؟ :))

مبارکت باشه عزیزم. ایشالا دفعه های بعدی خیلی عالی تر باشه واست :)
آره بابا :)
بخدا خیلی سعی داشت ازم ببره خیلی اذیت شدم تو بازیش !
ولی خدا رو شکر بلاخره بردم :) این برد خیلی برام شیرینتر بود
داداشم چندین بار ازش برده بود این خودش مهندسی کامپیوتر خونده بود مال این حرفا نبود انصافا :))
داداشم خودش میگفت اصلا خیلی ضعیفه :)
ولی من به روش نیاوردم :))

ممنونم  خیلی زیاد ^__^
شما سومین تبریک رو بهم گفتی 
اولیش خواهرم بود 
دومیش زن داداشم 
حتی داداشمم بهم تبریک نگفت :)))
بماند بقیه خانواده بجز بابام و داداش کوچکه هنوز هیچی نشنیدند :))
چون خبرهای داغ تری تو خانواده بود  :) این خبر محو شد :))

هلما ...
خلاصه که قشنگ سرت شلوغه بازیه :)
نه دیگه تموم شد تا دوشنبه که جایزه ها رو میدن ؛)
همشو خوندی ؟:)))
بعید میدونم :دی 
سلام 
هلما ...
اگه بخاطر کامنتم باشه باید بگم خودت دیشب گفتی الان سرت خلوته و تا دوشنبه شلوغ بود. :)
یعنی پست رو نخوندی درسته ؟:))
حق بهت میدم کلی کار ریخته سرت روله :دی 

ولی حق بهت نمیدم بهم تبریک نگی :p
#خودشیفته هم خودتی :دی 


واقعا شلوغ بود :))
تقلب :))
مرسی بابت جواب 
mohammad javad
🏆این کاپ اخلاق تقدیم به شما:)))

سپاسمندم :))
خب تبریکتون کو اونوقت ؟:)))

mohammad javad
اصلاحیه:
🏆این کاپ اخلاق همراه با تبربکات فراوان تقدیم به شما:))


ها
این شد :))
خیلی ممنونم همراه با تشکرات فراوان :))

استاد بزرگ
پس من درست گفتم که سوم شدین ...
هر چند که این رتبه ها صرفا یه عدده ، مهم خود بازیه که آدم ازون لذت ببره.
موفق باشین.
بله درست حدس زدین :)
دقیقا یه عدده و واقعا اونقدر من از شرکت در بازی ها خوشحال شدم که شاید نتیجه برام مهم نبود
البته بجز نتیجه ... ناز (این سه نقطه ی ، اول اسم ناز هستش )
ممنونم 
به همچنین 
برگ سبز
اَ...َ....
همه ی اینو الان بخونم؟ 
مثل خودت حرف بزنم؟ میرم بعدا میام؟ :))) 
آقا من تو سایه کارواش نشستم ولی شرشر عرق میریزم 
آف شبکاری هم هستم 
هیچیم نخوردم 
الان نمیتونم 
بعدا میخونم :) 
بعدا بخون تنبل :|:)
منو بگو میخواستم تو این خوشحالیم تو رو سهیم کنم.
برو بابا برو عامو 
تازه اگر احیانا روزی متاهل شدم دیگه امکان نداره تو اون خوشحالیم سهیم ات کنم :دی 
ایش 
ایش :|

برو با اون ماشینتون :دی 
مواظب باش کلیدش رو باز گم نکنی :دی:)))
موفق باشی و سلامت 
yasna sadat
مباااااارک باشه  تبریک:)
بخاطر عنوان که نیومدی ؟:دی 

سلام 
مرسییی عزیزم :*

yasna sadat
خخ نه:)

سلام و صد سلام:**
خواهش میکنم عزیزم:)
جدی بگیریم یعنی حرفتو ؟:))
اگر آره بگو چندم شدم من ؟:))

عزیزمی :)

برگ سبز
خیلی بدی! 
چجور دلت اومد :/ 
حالا راست راست راستشو بگم؟ 
این قالب هاتون (مثل دلژینه مدلش) اصلا بدم میاد متن طولانی باهاش بخونم :| 
شایدم باید بردارم مثل دچار کپی کنم جای دیگه باز کنم بخونم :| 
چشوم! 
به جگرگوشه منم توهین نکن 
کارم تموم شد میخوام برم صافکاری :/ 
 به دلژین سلامتو میرسونم و ابراز ارادتو :دی 
خسته نباشی دلاور 
وقتی من بودم اصلا دلژین کجا بود :دی 😁😁
خوشبحال دلژین 
میگم بیاد کامنتتو حتما بخونه 😁😁

جگرگوشه ات ؟:دی 
توهینم کجا بود آخه ؟:))

بروووو برووو اصلا هر جا دوست داری ولی اینو بدون این خط این نشون من متاهل بشم عمرا خبرشو بهت بدم :دی 
و تو خوشحالیم سهیمت کنم.
درضمن شیرینی که قرار بود بهت بدم کلا با این کامنتت نیست و نابودش کردی 😜😁😁

yasna sadat
مربی اخر شد شما سوم   شدی ناز هم با کمک اعتماد بنفس  دادن و انرزی مثبت هات برد:))
در اخرم با دال مسابقه دادی پ پخش زمین شد طرف:))
مسابقه دوستانه دادم 
ولی دال خدایی اگر یه امتیاز مفت از مربیش نگرفته بود منم دوم بودم :))
آفرین خوب خوندی :دی 
۲۰ شدی 🌹🌼
yasna sadat
اگه بچه ها دنبال خلاصه داستانن کامنت بالا رو بخونن:))

مرسی خیلی وقت بود از درسی نمره کامل نگرفته بودم:)))
آره بخونن نتیجه رو میگیرن 
من که خواستم خلاصه بنویسم همین بچه ها نذاشتن :|:))


خواهش :)

Alireza z.i
 آورین :))
همون فرینه ؟:))
مرسی 
kapoo mir
ان شاء الله دفعات بعد :دی
ایشالا ایشالا
مربی رو بهم کرد و گفت اگر با خانم ر بازی میکردی الان میباختی ازش!!

Alireza z.i
یس :)
مرسی 
یک آشنا
شطرنج ریال یه زمان های دوری بازی میکردم ، الان فقط قوانینش رو یادمه 
بگذریم - حالا شما که اینقدر حرفه ای بازی میکنید ، این ساعته کارش چبه دقیقا ؟
من اونقدر حرفه ای نیستم اصلا :))
و اینکه هر وقتی بازی داشتم بدون ساعت بوده :))
اینجا چون بازی رسمی است ساعتی شد ؛)
و اما جواب شما در اینجاست 
برگ سبز
اینجا رو ببین یسنا رو: 
در اخرم با دال مسابقه دادی پ پخش زمین شد طرف:))

با معرفت ها با ذکر منبع کپی میکنن.
😂😂😂😂

متن رو خوندم بعد رفرش زدم کامنت بذارم و بگم: 
یادداشت کن 
۶۰۳۷...
 دیدم واسم کامنت تهدید گذاشتی! 
شیرینی منو میخوای حذف کنی؟ 
عروسیت میخوای منو نگی؟ 
با جیگر گوشه غیبت می کنم شیفتامو میندازم میام وسط عروسیت بعدم عروس کشونی ولت نمی کنم! 
فکر کرده من بیدم! 
😏😏
سلام بید :))
خوش اومدی بید :)))😁😁

همینی که هست 
هر کی با ما در افتاد شیرینیش بی شیرینیش :دی :)))

برگ سبز
با ۶۳ و نیم کیلو وزن فقط شیرینی عروسی میخورم و لاغیر
یا خدا ۶۳ کیلو !!
رژیم بگیر بابا شیرینی ات برات خوب نیست :دی 
ایشالا عروسی خودت و خورشید و محبوبه و هلما و مریم و سمیرا :)))

خورشید ‌‌‌‌
آقا با اجازه من کامنت های برگ سبز و پاسخ هاش رو کامل خوندم و خندیدم :)
راضی باشید هردوتون :)
خیلی خوبید هردوتون :-*


+ مبارکا باشه سوم شدن :)
من سعی کردم متن رو بخونم کامل ولی از همون اول مربی و شاگرد و دال و داور و همه رو قاطی کردم!! :) ببخشید :)
فقط فهمیدم ...ناز اول شده :))
منتظر عکس جوایز هستیم :)

به امید موفقیت های بیشتر
بعدی هاش هم بخون :)
ایشالا همیشه شاد و خندان باشی.
ممنونم 
نه به خوبی شما ؛)

+

مرسی 
من سوم شدم 
ناز اول 
دال دوم 
مربی یا همون داور چهارم .

ایشالا 
امروز به خواهر بزرگم گفتم سوم شدم خواهرزاده وسطیم خیال کرد دوم شدم اونقدر شادی کرد تازه فهمید سوم شدم بازم خوشحالیش رو کرد و گفت خاله ایشالا یه روز اول بشی ‌.
خواهرم گفت پس چرا خبر به این خوبی رو ندادی بیرون ؟
گفتم آخه خبرهای شادتر و بهتر از اینم بود :)
باور نکردند حکم قهرمانی قراره بهم بدن با اهدای جوایز


ایشالا 
ممنونم 

هاژ محمود
سلام

بسیار مبارک باشه
ان شاالله مسابقات بعدی جبران کنید
اگر چه با روحیه ک شما دارین بعیده
مگر اینکه فقط با مربی ها بازی کنین :دی


شیرینی هم ک نمی دین
منم می رم وب جناب دچار ی موز بردارم :دی
:دی 
سلام 
ممنونم 
نه دیگه هر روز عید نیست دیگه به هیچکی الکی نمیبازم.
ممنونم ایشالا

رفتین اونجا به جناب دچار بگین من سوم شدم نیومدن برای عرض تبریک 

برگ سبز
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
بیاین وبم 
کمتر زر بزنین! 
خورشید با تو هم هستم 
من یه تیکه *** فقط 
یکبار دیگه یکباررر دیگه به خودت فحش بدی نه تنها باهات حرف نمیزنم بلکه رفاقتم باهات اینباررر کامل بهم میخوره !!!!
ادعای اشرف مخلوقات داری و حرف مفت میزنی به خودت.

+

فعلا شارژ برقی ندارم برق هم رفته.
تو برو وب جناب ... بعد کامنتم رو بخون.
لو باطریم.
فعلا 


@
خورشید 
برگ سبز
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
*** *** ******* *** *** من اشرف مخلوقاتم 
فهمیدی؟
از ** **** **** ** **** ***** 
از من هیچ *** در نمیاد 
گرفتی؟ 
اعصاب ندارم 
برو تدا رو شکر کن بعد یه سنی مادرت **** و مدیریت خونه باهاته 
تااااازه اونم مادر تو که اوووون همه ازش تعریف می کنی! 
نه من که 
هرررر جا رفتم گفتن تو خونه شما بچه پیغمبرم دیوونه میشه 
هر حرفی مجازی بزنی ولی پای مادر من رو وسط نکش لطفا!!!
این یک 
جمله اولت هم هیچی بهت نمیگم فقط دعا میکنم حالت خوب بشه و عاقل بشی همین !!!



محسن رحمانی
عاقا شما هرچقدر هم قدر باشید نمیتونید منو شکست بدید -_- :دی
میدونم چون با شما هیچوقت بازی نمیکنم :)
پس شما برنده این همیشه ایام :)

محسن رحمانی
موفق باشید .
ممنونم 
محسن رحمانی
چه خبرایی شنیدید ؟
یکیش بماند
دوتاش خبر سلامتی اقوام مون .

محسن رحمانی
خوب خداروشکر.
ولی آقای رحمانی اینو بدونید  وقتی درب یه کامنتدونی بسته اس نمیان تو کامنت دونی بعدی بپرسن و کنجکاوی کنند در مورد اون مطلب .
که اگر قرار بود گفته بشه تو همون پست گفته میشد.
اینبار که گذشت اما بار بعد نپرسین .


+

ممنونم 


ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
ﺩﻟﻢ ﻣﺎﺩﺭ ﻣﯽ ﺧﻮﺍﻫﺪ و ﺑﻮﯼ ﮔﻞﻫﺎﯼ ﭼﺎﺩﺭ ﻧﻤﺎﺯﺵ ﻭ ﺻﺪﺍﯼ ﭼﺮﺧﺶ ﭼﺮﺥ ﺧﯿﺎﻃﯽ ﺍﺵ ﮐﻪ ﺁﺳﻤﺎﻥ ﺭﺍ ﺑﻪ ﺯﻣﯿﻦ ﻣﯽ ﺩﻭﺧﺖ
ﺩﻟﻢ ﻣﺎﺩﺭ ﻣﯽ ﺧﻮﺍﻫﺪ ﺗﺎ ﻋﻄﺮ ﯾﺎﺱ ﺭﺍ ﺑﻪ ﺍﯾﻮﺍﻥ ﺧﺎﻧﻪ ﻣﯿﻬﻤﺎﻥ ﮐﻨﺪ
ﺩﻟﻢ ﻣﺎﺩﺭ ﻣﯽ ﺧﻮﺍﻫﺪ ﮐﻪ ﻻﻻﯾﯽ ﻫﺎﯾﺶ ﺧﻮﺍﺏ ﻏﻔﻠﺖ ﺭﺍ ﺍﺯ ﺳﺮ ﻣﯽ ﭘﺮﺍﻧﺪ
ﺩﻟﻢ ﻫﻤﺎﻥ ﺯﻥ ﺭﺍﺳﺖ ﻗﺎﻣﺖ ﻋﺎﺷﻖ ﺭﺍ ﻣﯽ ﺧﻮﺍﻫﺪ
ﺑﮕﺬﺍﺭ ﻫﻤﻪ ﺑﻪ ﮐﻮﺩﮐﯿﻢ ﺑﺨﻨﺪﻧﺪ
ﺩﻟﻢ ﻣﺎﺩﺭ ﻣﯽ ﺧﻮﺍﻫﺪ.
Designed By Erfan Powered by Bayan