سوال از شما دوستان :) (لطفا همه پاسخگو باشین)

  • ۱۳:۴۴
 
 
سوال اول :
آخرین کتابی که خوندین و در مورد چه بود ؟! (۴نمره )
  
سوال دوم :
دوست دارین چه کتابی /کتابهای دیگری رو بخونید ؟! اسم اون کتابها رو بگید 
و اگر تونستین بگین حدوداً موضوعش در مورد چیه ؟! (۱۶ نمره ) 
  
جدی پاسخگو باشین :))
ممنونم 


  • ۲۶۴
مِلوچِک .
در حال مطالعه رمان جاده جنگ(ربطی به جنگ هشت ساله نداره داستانش) نوشته منصور انوری هستم و تنها کتابیه که به غیر درسی خوندم،دروغ نگم دوتایه دیگه بوده همش که مال بچگی هم بوده:/
کتابی هم نمیدونم که بخوام بعد از این بخونم هرچند این حالا حالا ها من رو مشغول میکنه،14 جلده و من توی جلد ششم هستم:|
20 شد نمرم عایا؟:|
با تبصره تازه ممکنه قبول بشین :دی

سوال دوم مهمتر بود که جواب ندادین :))

موفق باشید :)

سلام 
بهارنارنج :)
اخیرا ما تمامش میکنیم(رمان)
یه کتاب مهدوی توی دستان خالی ازش پست زدم
فصل نه کتاب دختر خودت باش هم هستم(درمورد مشکلات زندگی یه زنه،و دروغ هایی که جامعه به جنس زن القا میکنه)
 دومی دوست داری بخونی یا خوندی ؟!:))
سلام 

اسرافیل مهدوی
من معمولا چند تا کتاب رو همزمان می خونم. کتاب هایی که الان دارم می خونم (موضوع کتاب ها از اسمشون مشخصه)

1- زیبایی شناسی و فلسفه رسانه: سید حسن حسینی
2- علوم اجتماعی و رودربایستی با عقلانیت :(بار دوم) رحیم پور ازغدی
3- آموزش فلسفه: آیت الله مصباح
4- آمریکا شناسی: حمید مولانا (بار دوم)
5- تاریخ معاصر ایران: موسی نجفی

شماره 2 و 4 و 5 شدیدا پیشنهاد می شود.
سلام 
شما رشته تحصیلی تون فلسفه که نیست احیانا ؟!:)
۵ رو اگر اشتباه نکنم فکر کنم خیلی سال پیش خوندم.
ممنونم بابت جواب و وقتی که گذاشتین .

ولی سوال دوم رو هنوز جواب ندادین !


سوال دوم :
 
کتابی / کتابهای  رو که دوست دارین بخونین چیه ؟!

هنوز کتاب /کتابهای مورد نظر رو خریدداری نکردین
ولی دوست دارین بعدا تهیه کنید ، بخونین چیه ؟!

این‌ سوال دوم رو دوستان هم بیزحمت جواب بدین ! 
همه اولی رو جواب دادین ولی دومی رو جواب ندادین :| 
ممنون میشم دومین سوال این پست رو هم جواب بدین !!
 

بهارنارنج :)
خوندم،
کتابایی دوست دارم بخونم:بادبادک باز(باورت میشه هنوز نخوندم:|از حال بد به حال خوب(بخونش حتما)،دروغای کوچک وبزرگ

دروغای کوچک‌ و بزرگ و از حال بد به حال خوب ؛  کتاب هاش  مثل بادباک باز داری و نخوندی ؟!:))



miss yellowin
سلام
راستش جواب دادن به سوالت حوصله می‌خواد، مثل خودت بگم "میرم بعدا میام میگم"؟ 😆😁😀

آخرین کتابی که تموم کردم فکر کنم "جین ایر" بود. الان "ناطوردشت" و "اثر مرکب" رو در دست خوانش دارم!
کتاب‌هایی که دارم و می‌خوام بخونم:
"عاشقی به سبک ونگوک" رمان ایرانی
کتاب‌های عین صاد، مذهبی

کتاب‌های دیگه‌ای هم هست که دوست دارم بخونم، اما ندارم و اسماشونم یادم نمیاد :)))
سلام 
ببین یک من واقعا کار دارم میرم بعد متاسفانه یادم میره برگردم :|
دو : اینجا بحث نمره است !!جواب سوال دو رو ندی که نمره کامل رو نمیگیری :دی
سه : عذر تقصیر بخاطر فراموشی هام و رفتن هام
چهار بیزحمت آدرس وبلاگ دومت هم بده که گمش کردم. مرسی
پنج :
ماشاء الله و آفرین بهت که اینقدر کوشا هستی تو خوندن و مطالعه کتاب !
شش : منتظر می مونم که بیایی جواب سوال دوم رو بگی ؛)
جدی بیا بگو :))
ممنونم :*

هفت : فعلا با تبصره قبول شدی ولی برای اینکه نمره کامل بگیری بهت هر چقدر بخوای وقت میدم فقط بیا بوگو لطفا.
ممنونم بازم 
بهارنارنج :)
آره:|اونارو چندماه نیست خریدم،یکیشم کادو گرفتم
 فاتحه :|:)))

بابا تو دیگه کی هستی ؟!:))

اسرافیل مهدوی
سلام.
علوم اجتماعی خوندم.
ولی به فلسفه علاقه زیادی دارم :)
------------------------------------
این کتابارو بعدا (احتمالا نمایشگاه کتاب) تهیه می کنم و می خونم:

دفتر عقل و آیت عشق: غلامحسین ابراهیمی دینانی
حافظ معنوی: غلامحسین ابراهیمی دینانی
سیر حکمت در اروپا: محمد علی فروغی
چنین گفت زرتشت: نیچه
------------------------------------

سلام 
موفق باشین 
فلسفه گاهی خوبه گاهی هم سخت :))
ایشالا 

آخ آخ ابراهیم دینانی من که همیشه دوست دارم کتاباش بگیرم منتهی واقعا هزینه اش زیاده.
بقول شما فقط باید تو نمایشگاه گرفت.

ممنونم بابت پاسخ کاملتون .
ایشالا سال ۹۸ تمامی این کتابها رو بگیرین و مطالعه کنین.
و اصلا روزی خودتون نویسنده کتاب بشین :)
دختری از جنس باد
الان دارم بیشعوریو میخونم ولی قبلش یک بعلاوه یک
یک بعلاوه یک  رو چه جوری دیدی ؟!
در مورد چی حدودا ؟!


سلام 
ولی جواب سوال دوم رو نگفتین ها ؛)
منتظر جواب می مونم‌:)
ممنونم
میم میم
سلام درحال مطالعه کتاب دو جلدیِ "خواجه تاجدارم" نمیدونم نویسنده ش کیه اما مترجمش ذبیح الله منصوریه و با اقتباسایی که کرده و دخالتهایی که تو متن کرده، خوندنشو جذاب کرده. داستان از لحظه ی به دنیا اومدن سر سلسله قاجار"آقا محمد خان" شروع میشه و با مرگش به پایان میرسه.
بهت توصیه میکنم نخونیش. همزمان با یه برنامه رویزی که مثلا روزی دو آیه یا سه آیه، پرتوی از قرآن محمود طالقانی رو میخونم و نت برداری میکنم. هنوز جلد اولم. شش جلده.
این کتاب هم خیلی دوست دارم یک بار دیگه بخونم یکی از بلاگر ها توصیه کرده دوبار حداقل باید  بخونیم. ماجرای عجیب سگی در شب - مایک هادون
سلام 
چون گفتین کامنتا  رو تایید میکنم کامنت شما رو هم تایید میکنم !
 تا بدونین وقتی حالی نیست آدم چطور حرف میزنه و کامنتا رو تایید میکنه!

مطمئن باش کتابهای پیشنهادی شما رو من نخواهم خواند حتی با گفتن توصیه تون.

با تشکر از شما و اسامی که نام بردین.

بیست و دو
آخریش که تموم کردم عشق سالهای وبا بود که یه رمان فوق العاده بود از نظرم. الان چندروزه قلعه حیوانات رو شروع کردم که یه جورایی سیاسیه.
در مورد عشق بود ؟:)
سلام 
قلعه حیوانات من متن انگلیسی بدون سانسورش رو خوندم و کل تحلیل های این کتاب رو استادم آنزمان تو دانشگاه برامون 
روشن کرد تحلیل های سیاسیش  واقعا قشنگ‌ بود.

و اما بعد ۲۲ فوریه جانم 
سوال دوم این پست رو جواب ندادی خواهرم !؟
بیزحمت ممنون میشم جواب سوال دوم رو که زیر کامنت جناب آقای اسرافیل مهدوی هم  قشنگتر نوشتم پاسخگو باشید.
بازم ممنونم و منتظر جوابت
خورشید ‌‌‌‌
به نام خدا
با سلام
:)

از آنجا که بنده هر درسی رو که دوست داشته باشم، نه تنها نمره ی بالا میگیرم بلکه جزو تاپ استیودنت (فارسیش چی میشه؟! 🙈😁 نمره کم نکنید توروخدا... همون دانشجوی ممتاز میشه؟!) هاش میشم؛ با شوق و ذوق فراوان سوالات شما را پاسخگو خواهم بود:

1) آخرین کتابی که خوندم و تمومش کردم:
"ولایت فقیه" امام خمینی (ره)
دو تا کتاب هم دارم میخونم همزمان: "نامه های بلوغ" و "شرح حدیث جنود عقل و جهل"

2) و اما کتابهایی که دوست دارم بخونم:
چندیست به عرفان و ادبیات عرفانی توجهم بیش از پیش جلب شده
مثلاً "پله پله تا ملاقات با خدا" و "فیه ما فیه" مدتهاست که منتظرند من بخونمشون :)
تصورم اینه که متن سنگینی دارند، برای همین تنبلی میکنم برم سراغشون!



* استاد! استاد! خواهشاً دست باز تصحیح کنید...
ما خودکار رنگی نداشتیم وگرنه به بولد اکتفا نمیکردیم :)))
سلام 
۱ :
من این کتابو خوندم ولی جلد قدیمیش برمیگرده به بعد از انقلاب مال پدرمه . 
ببین پشت جلد کتابت چقد قیمت گذاشته ؟
دوس دارم بدونم الان به چه قیمتیه تو بازار کتاب ؟!:)

چه کتابهای خفنی میخونی تو !!
بخصوص دومی و سومی ! 

۲ 
علاوه بر سنگینی متن هزینه کتاباش خیلی زیاده بخصوص اولی
دومی میشه در بین دستفروشان کتابها ارزون گیر آورد اونم تو تهران


+

استاد من نیستم !!
موفق باشی 
بابت تاخیر در تایید کامنت ببخشید.

ممنونم
ار کیده
میشه من ارجاع بدم به صفحه گودریدزم؟ :)
سلام 
بلی بلی البته اگر جواب سوال دوم هم توش نهفته است ممنون میشم لینکش رو بدین بهم.

سرباز مهدی(عج)
سلام من تازگی ها کتاب پیوند های نماز(نویسنده استاد قرائتی) و کتاب شاهرخ حر انقلاب(درباره یک شهید که توبه کرده) و درحال حاضر دو کتاب استاد عشق(درباره پرفسور حسابی) و از کدام سو(رمان) میخونم و دوست دارم کتاب یادت باشه(کتاب عشقی مدافع حرم) و کتاب سربلند(درباره شهید حججی) رو بخونم
سلام 
کتاب شاهرخ حر انقلاب که فوق العاده است .
من خوندمش :)

بله کتاب یادت باشه واقعا خوبه ‌منم دوس دارم بعدا این کتاب رو جز لیست خوندنی هام بزارم .
البته بعد خوندم کتابام.

ممنونم بابت پاسخ به تمامی سوالاتتون.
و ممنونم بابت روشن شونتون تو این پست‌.
مرتضا دِ
آخریش اثر مرکب بود
درباره برنامه ریزی:

http://fiish.blog.ir/post/759

کتابی که دوس دارم بخونم و ندارمش :)

+ مغالطات اصغر خندان
+ منطق جدید. نبوی

آدرس هم هر وقت گفتی بدیم :)

اتفاقا اون پست اثر مرکب تون خوندم شاید باورتون نشه ولی هر وقتی از کتابفروشی ها رشد میشم این کتاب رو که میبینم 
یاد پست شما می افتم و میگم حتی اگر اینو قرار بود روزی بخونم بخاطر پست جناب دچار :دی نمیخونم :)))
ولی جدی تا کتابهای قبلیم رو نخونم بعیده  این کتاب رو مطالعه کنم :)

اولی در مورد چیه ؟
دومی که تابلوعه در مورد چیه :))


+

خوشم میاد خیلی باهوشین :)))
آفرین شما از کجا فهمیدین قراره جواب سوال دوم رو برای دوستانی چون شما ارسال کنم ؟!:))
آفرین :)


در کل ممنونم بابت جوابتون :)

دختری از جنس باد
یک بعلاوه یک راجب زنی بود که شوهرش ترکش کرده و دو تا بچه داره که خیلی کتاب خوبی بود

سوال دوم:دوس دارم کتاب جزء از کل و سال بلوا رو بخونم و اطلاع چندانی از موضوعشون ندارم
ممنونم بابت توضیح قسمت اول 

+

بازم ممنونم بابت جواب دوم :)

۲۰ شدین :)
قبولین:))

ار کیده
https://www.goodreads.com/user/show/28068856-elahe-yari

تو دسته بندی هایی که کردم مشخصه ^-^
من برام باز نشد کامل متاسفانه.

در کل ممنونم 

گلاویژ ...
سلام:)
آخرین کتابی که این ماه تموم کردم سمفونی مردگان بود که دوستش داشتم اما شاید مطابق سلیقه ی عده ای نباشه موضوعش هم به طور کلی اختلاف‌ نظر و سلیقه بین پدر و پسر که موجب تفاوت فرهنگ فردی بین دوتا برادر هم میشه و سرنوشتشون رو تحت تاثیر قرار میده
کتابی که الان در حال خوندنشم آخرین انار دنیاست نزدیک به نصفشو خوندم و علی‌رغم تعریفی که از کتاب شنیده‌ و خونده بودم هنوز نتونسته کشش و جذابیتی برام ایجاد کنه و فقط دارم با جون کندن ادامه‌اش میدم به این امید که تو فصل‌های بعدی غافلگیرم کنه و درکل توقعم از این کتاب خیلی بیشتر بود . کتاب رو بختیارعلی ،نویسنده ی کرد نوشته کتابی ضد جنگ که از اسارت و آزادی یه پیشمرگه ی کرد حرف می‌زنه.
کتاب بعدی که احتمالا برم سراغش ، باغ سیب هست مجموعه داستانی از چند نویسنده ی ارمنی . ریویوی خاصی ازش نخوندم و هیچ پیش زمینه ی ذهنی راجع به کتاب و موضوعش ندارم.
سلام 
خوبی ؟!:)
خوشحالم هستی و برگشتی 
سمفونی مردگان از صادق هدایت ؟!:)

مطالعاتت روز افزون 
ممنونم بابت جواب 
و ببخشید بابت تاخیر در تایید کامنت.

محسن رحمانی
یکی نیست به ما تقلب برسونه :دی


نمره 9 ده هم میشه :دی
ای متقلب :))))


نه نمیشه ۱۲ قبولیه :))

محسن رحمانی
خیلی وقته کتابی نخوندم آخرین داستانی که خوندم البته ناتمام چشمهایش بود .آخرین کتابم کتاب
درسی بود :دی

نمیدونم بهش فکر نکردم (سوال دوم )
چشمهایش از بزرگ علوی آیا ؟

خسته نباشی پهلوان :دی

الانم فکراتون نکردین جدی ؟!:)
فاطمه م_
با سلام :دی
من امروز رمان مردی با کبوتر (رومن گاری) رو تمام و کتاب دیدن دختر صددرصد دلخواه... (هاروکی موراکامی) رو آغاز کردم!
اولی خیلی جالب نبود. ینی فکر پشتش قشنگ بود ولی انتظاراتم رو برآورده نکرد.
دومی مجموعه داستان کوتاهه. اولیشو فعلا خوندم و خوشم اومده.
دوست دارم بعدش برم کتاب مزایای منزوی بودن رو که تازگی خریدم بخونم. اونم رمانه.
ولی اگه بخوام کتابی رو بگم که هنوز تهیه نکردم... اممم... یه لیست از رمان‌هایی که درباره‌ی جنگ جهانی یا ماجراهای کره‌ی شمالی و اینجور چیزان دارم بدم نمیاد یکی از اونا رو بخونم.
کافیه یا باز بگم؟ :))
سلام 
ببخشید بابت تاخیر در تایید کامنت تون :)
آفرین بهتون 
مربوط به سنین جوان یا نوجوان ؟!:)
جنگ ؟!
جنگ نیشکر هم بخون :))
اگر به خوندن جنگ علاقه مندی :)
ولی چون من خودم از جنگ خاطره دارم خودم نمیخوم چون خاطرات بدش با من همراه میشه !
کافیه :)
ممنونم بابت پاسخ تون :)
شما نمره کامل رو گرفتین :)

روزهـا ..
آخرین رمان .. ملت عشق ..
موضوعش..
http://ruzmarregi.blog.ir/1397/11/05/A%C5%9EK


کتابهای در دست خوندن! هم..
درمان شوپنهاور..
مردی ب نام اوه.. و ...
موضوع هم..
https://fa.m.wikipedia.org/wiki/%D8%AF%D8%B1%D9%85%D8%A7%D9%86_%D8%B4%D9%88%D9%BE%D9%86%D9%87%D8%A7%D9%88%D8%B1

مردی ب نام اوه رو هم ک خودتون پیشنهاد دادین!:(
کتاب رمان ملت عشق که دارم نصفه خوندم‌ که اعزام شدم به تهران :))

آره مردی بنام اوه هم قشنگه :)
ولی جواب سوال دوم رو ندادین ها :))

ممنونم
آلاء ..
آفتاب در حجاب
دلم میخواد کشتی پهلو گرفته رو بخونم 
درباره حضرت زهراست
کتابشم خریدم اما یکی ازم گرفت یادم نمیاد اون یکی کی بود....
سقای اب و ادب هم نصفه خوندم درباره حضرت عباس...
دلم میخواد سلام بر ابراهیمم بخونم 
کتاب اینم خریدم اما دست خودم نیست دست3نفر چرخیده
یه لحظه تصور کردم کشتی پهلو گرفته شاید در مورد امام زمان باشه ولی متوجه شدم در مورد بی بی زهرا است.

سقای آب و ادب آره در مورد حضرت عباس (س) است.

آخ آخ گفتی سلام بر ابراهیم من که خیلی بی صبرانه منتظرم برم بخونمش ولی خب متاسفانه کتابش هنوز نتوستم بگیرم :(
زن داداشم داره احتمالا بهشون بگم بهم بده بخونم.

آفرین بهتون بابت امانت به این و اون .
و ممنونم بابت جواب 
مرتضا دِ
دیگه از شما به ما زیاد رسیده :)
+ جفتش درباره منطق هست.
+ اثر مرکب رو هم خودم فایلش ر  دارم هر وقت خواستی بخونی بگو تا برات بفرستم :)
سلام 
عجب  :))
حالا جدی از کجا فهمیدین در مورد موضوع سوال دوم ؟!:)


+

منطق در یه صورت خوبه خوندنش که وقتی آدم خوندش بتونه با منطق حرف بزنه و عمل کنه :)))
البته نمیدونم این منطق همون منطق هست یا نه ؟!:)))


+

ممنونم زحمتتون میشه :)
راضی به زحمتتون نیستم :)
محسن رحمانی
آره از بزرگ علوی.
دیدین چقد تاریخ ادبیاتم قویه ؟!:))

محسن رحمانی
بلی ادبیات شما بیست بیسته .
تاریخ ادبیات :)
ممنون
فاطمه م_
کتاب بزرگسالن جفتشون. همون جوان میشه.

جنگ نیشکر. یادداشت می‌کنم. مرسی :)
من جنگ نیشکر رو نخوندم ها :))
ولی داداشم که خونده بود خوشش اومده بود :) و چون کلا کتابهای جنگی میخونی اونو سفارش دادم بخونی
خواهش میکنم :)

بازم ممنونم بابت معرفی
گلاویژ ...
نه سمفونی مردگان از عباس معروفی
 
ممنونم گلاویژ جانم عزیز دل  😘
خورشید ‌‌‌‌
دو تا کتاب امام رو به خاطر سیر مطالعاتی آثارشون دارم میخونم و پی دی اف هستند که استادمون میفرسته
ولایت فقیه رو چون میخوام دوباره و دقیقتر بخونم تو برنامه ام هست که بخرمش
یادم باشه میام قیمتش رو میگم 


نامه های بلوغ و اون دو کتاب ادبیات رو هم از نمایشگاه کتاب خریدم یه کم تخفیف داشت ☺


خودت گفتی نمره میدی 😁
من چند شدم حالا؟ 😉
اول خواستم بهت ۲۰ بدم اما الان منصرف شدم
۱۹ بهت میدم.

خورشید ‌‌‌‌
چرا؟ چرا؟ چرا؟ :(

چون پی دی اف میخونم؟
یا به خاطرِ شکلکها؟
یا چی؟
:(
نه چون بخاطر شکلک کامنت دوم پست یه سوال از تهرونی ها :))
اینجا نمره ازت کم شد :))
اگر قول بدی وقتی سوال جدی میپرسم شوخی نکنی بهت همون ۲۰ رو میدم ؛)
قول ؟:))

خورشید ‌‌‌‌
قول سختی میخوای
نمیتونم :)
شاید فقط حواسم باشه و سعی کنم گاهی جدی باشم :)
این یکی از ویژگیهای اخلاقیمه که هیچیو نمیتونم صددرصد جدی بگیرم!
که فکر نمیکردم انقدر بد باشه که کسی رو ناراحت کنه
دیشب هم یکی عین همین جمله رو بهم گفت: داریم حرف جدی میزنیم!

این قسمت حرفت منو واقعا ناراحت کرد چون حرف من جدی بود.
من اگر اهل تهران بودم دیگه قطعا این سوال رو نمی پرسیدم که تو بیایی اینجور شوخی کنی !
در کل ممنونم بابت راهنماییت چون کلی از سوال های ذهنم با جواب تو و سایر دوستان که  کامنت خصوصی دادند حل شد.
البته خودمم  فکر نمیکردم ناراحت بشم ولی شدم 

فقط خط اول کامنت دومت منو ناراحت کرد .
وگرنه شکلکش هم نه !
ببخشید که رک گفتم.
ولی بازم ممنونم خورشید

خورشید ‌‌‌‌
ببخشید واران جان 
واقعا خیلی از حرفها و رفتارهام بی منظوره و خودم هم بعدش پشیمون میشم :(
حله :)
پیش میاد :)
دیگه ادامه نمیدیم :)
بعدم اگر خواستی کامنتات رو حذف کنم بهم بگو .
مرسی
خورشید ‌‌‌‌
نه اشکال نداره بذار باشن
خودم هم شاید یه وقتی برگشتم دیدمشون برای تنبه :)
چشم ادامه نمیدیم
مرسی از شما :)
ولی من دوست ندارم کسی رو تنبیه کنم .


چشمت سلامت 

:))❤
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
ﺩﻟﻢ ﻣﺎﺩﺭ ﻣﯽ ﺧﻮﺍﻫﺪ و ﺑﻮﯼ ﮔﻞﻫﺎﯼ ﭼﺎﺩﺭ ﻧﻤﺎﺯﺵ ﻭ ﺻﺪﺍﯼ ﭼﺮﺧﺶ ﭼﺮﺥ ﺧﯿﺎﻃﯽ ﺍﺵ ﮐﻪ ﺁﺳﻤﺎﻥ ﺭﺍ ﺑﻪ ﺯﻣﯿﻦ ﻣﯽ ﺩﻭﺧﺖ
ﺩﻟﻢ ﻣﺎﺩﺭ ﻣﯽ ﺧﻮﺍﻫﺪ ﺗﺎ ﻋﻄﺮ ﯾﺎﺱ ﺭﺍ ﺑﻪ ﺍﯾﻮﺍﻥ ﺧﺎﻧﻪ ﻣﯿﻬﻤﺎﻥ ﮐﻨﺪ
ﺩﻟﻢ ﻣﺎﺩﺭ ﻣﯽ ﺧﻮﺍﻫﺪ ﮐﻪ ﻻﻻﯾﯽ ﻫﺎﯾﺶ ﺧﻮﺍﺏ ﻏﻔﻠﺖ ﺭﺍ ﺍﺯ ﺳﺮ ﻣﯽ ﭘﺮﺍﻧﺪ
ﺩﻟﻢ ﻫﻤﺎﻥ ﺯﻥ ﺭﺍﺳﺖ ﻗﺎﻣﺖ ﻋﺎﺷﻖ ﺭﺍ ﻣﯽ ﺧﻮﺍﻫﺪ
ﺑﮕﺬﺍﺭ ﻫﻤﻪ ﺑﻪ ﮐﻮﺩﮐﯿﻢ ﺑﺨﻨﺪﻧﺪ
ﺩﻟﻢ ﻣﺎﺩﺭ ﻣﯽ ﺧﻮﺍﻫﺪ.
Designed By Erfan Powered by Bayan