عنوان ؟!

  • ۱۵:۴۹

:))




+


   

خاموش ها هم بیزحمت روشن بشن لطفا و گرنه تک تک اسمتون میبرم :))


اگر میخواین آشتی کنم با وبلاگم بیاین رو این تخته چیزی بنویسین !

 حقیقتا دل و رمق پستی ندارم  هی مینویسم و حذف میکنم.




  • ۲۷۸
بهارنارنج :)
به انذازه ی بود باید نمود،خجالت نبرد آنکه ننمود و بود..

چشمم افتاد بهش نوشتم
قشنگ‌ بود آنکه ننمود و بود:)


مرسی 

سلام 

کَپو ッ
هر که در این بزم مقرب‌تر است جام بلا بیشترش می‌دهند
کلا همینطوری
در عین تکراری بودن قشنگ بود.
ممنونم 
♫ شباهنگ
پایان شب سیه سپید است
سلام 
:))

مرسی از روشناییت :)

محبوبه شب
الحمد لله الذی جعلنا من المتمسکین بولایه امیرالمومنین علی بن ابی طالب علیه السلام
عنوان پستتو تنبل جان اینجا گفتی ؟!
یکی طلبت باشه.


ترجمه هم کن خب ؟:))

Dark. MH
گر نگهدار من آن است که من میدانم/شیشه را در بغل سنگ نگه میدارد
چرا اسمتون عوض شده حالا ؟:)

سلام‌
ممنونم 
محبوبه شب
چشم : )

سپاس خدا را که ما را از کسانی قرار داد که به ولایت امیرالمومنین علی ع تمسک می جویند 
چمت سلامت روله :))
بقول نسیم روله روله :))


ممنونم 

واقعا گاهی وقتا میگم‌خدا رو شکر که شیعه هستم و‌ حداقل خدا رو دارم.

yasna sadat
اللهی و ربی من لی غیرک..

با تمام وجود..
ترجمه ؟:))
من کلا ترجمه ام افت کرده 
پلیز ترجمه 🙈



یادمه جمله رو ولی واقعا ترجمه اش یادم نیست :|


+

سادات جان عیدت مبارک  🌸
خدایی واسم دعا کن .
ممنونم :*
یاقوت ...
السلام علیک یا ساقی...
من علیک السلام می خواهم ...
زخمیم ...التیام میخواهم ...

عیدت مبارک...بزرگترین عیدیها در انتظارت واران عزیز
آخ آخ اون التیام 
واقعا هم همینطوره.

سلام بر یاقوت بانوی عزیزم 
ممنونم 
عید شما هم مبارک 🌸

یک دنیا ممنونم از دعای خیر و زیباتون یاقوت بانوی مهربون 💖
ایشالا برای شما هم همینطور باشه و خداوند بهتون عیدی بده.

Dark. MH
دلی :)

علیک سلام :)
محمد تاریک دلیش کو اونوقت ؟:))
عیدت مبارک :)
محسن رحمانی
سلام خیلی خوش آمدید .
توهرلحظه فقط خدا خدا خدا .
 سلام 
ممنونم جناب رحمانی 

خدا پشت و پناهتون 
عیدتون هم مبارک 

پریسا ..
جمله‌ی بی قراری‌ات، در طلب قرارِ توست
طالبِ بیقرار شو، تا که قرار آیدت
جمله بی‌مرادیت از طلب مراد تست
ور نه همه مرادها همچو نثار آیدت


+

سلام 
ممنونم 
عیدتون هم مبارک 
عید لیلی گیانش مبارک 🌸💖
آشنای غریب
چی بگم آخه 
از صبح که میرم سر کار داغونم 
الانم داغون تر
به بزرگترهام پرخاش میکنم بعد پشیمون میشم 

گرونی و رکود ...
خسته نباشین و خدا قوت بهتون بده.
خدا کنه زود خوب بشین.
برای رفع پرخاش داروی خوردنی : جوشانده دارچین /چای دارچین و همچنین شربت آبلیمو همیشه دم دستتون باشه و بهتون کمک میکنه آروم بشین

داروی معنوی : خوندن ذکر صلوات هم آرامش بخشه هم واقعا در دارز مدت کمک میکنه هیچوقت زود عصبانی نشین امتحان کنین.
هر چقدر صلوات هاتون زیاد و زیادتر باشه در طول روز البته واقعا با حس و حال خوب بخونینش اونوقت مشاهده خواهین کرد
پرخاشگری تون کم میشه هر چقدر هم گرونی و رکود باشه باز با این ذکر روز به روز آروم تر خواهین شد.
بعدم ما انسانیم و بنده خدا .
یک روز دنیا بر وفق مرادمون هست و روز دیگر نیست.
ما آدم ها هر لحظه در حال امتحان پس دادن هستیم همیشه که خوشی نباید باشه بعضی وقتها غم ها هم هستند.
توکلتون بخدا.
عیدتون هم مبارک 
ایشالا خود امام علی (ع) دستتون رو بگیره و بهتون عیدی بده و آرومتون کنه.آمین.
Dark. MH
میگم همینجوری بحث بحث دل بود :)))
یهو هوس کردم اینجام با تلگرام و اینستاگرام یکی بشه :))))

مرسی ممنون عید شما هم مبارک :)
دل دل نکنید  اینجا که تلگرام و اینستا نیست که :))
یهو دیدی همه شناختنند و به سمت وبلاگت شورش کردند ها :))


ولی اسم قبلیت بهتر بود از ما گفتن بود خواه پند گیر خواه ملال.



خواهش 

ممنونم 

Dark. MH
ما که دیگه چیزی برای از دست دادن نداریم😁😉
اینم روش

ادای اون بچه رو درآوردی دیگه درسته ؟:))


Dark. MH
کدوم بچه؟! :\
یه بچه راهنمایی بود فکر کنم  سوم راهنمایی بود وزیر آموزش و پرورش رفته بود مدرسه شون به بچه میگه میایی فوتبال بازی کنیم ؟
بچه میگه آره !
وزیر میگه : اگر بازی کنیم میبازی ها من خیلی قوی هستم ها :)
بچه میگه :
ما که همه چیزمون باختیم دیگه چیزی برای از دست دادن نداریم اینم روش.
وزیر تا اینو میشنوهه ناراحت میشه و باقی ماجرا

yasna sadat
کلا منظورش اینه خدایای من..فقط تو رو دارم..

مرررسی عزیزمممم محتاجیم به دعا 
همچنین..
ممنونم بابت ترجمه.
من‌ این روزها مغزم کشش نداره.
خواهش میکنم 
ایشالا حاجت روا برای من حتما دعا کن.
ممنونم



+

یسنا میدونی اولین پروفایلت بهترین پروفایل از نظر من بود ؟:)
اون اولی خیلی خوب بود :)
اینم خوبه ها ولی هیچکدوم به اندازه اون اولیه تابحال نبود شاید بعد از این باشه نمیدونم
گفتم اینو بگم بهت :)

Dark. MH
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
ای کاش پسره **** ***** ** **** **** ********
**** *** ** ** ** **** ** وزیر


+نه اصلا از این ماجرا خبر نداشتم :)
ای کاش شما هم  مثل اون پسره بودین و با لبخند و روی خوش و کلامی نیکو حرف میزدین نه اینگونه.

 بر طبق رسم همیشگیم کلام نامناسب تو وبلاگ من جایی نداره و اگر هر کسی بزرگ و کوچک هم  نداره کلام نامناسب بکار ببره جملات و کلمات نامناسبش سانسور خواهد شد.


اصلا هم از شما انتظار نداشتم این جملات رو ازتون ببینم .

+

بهتر.



Dark. MH
اون پسره رو نمی‌دونم ولی من و شاید ۹۰ درصد هم نسل هام از این فرد و از این سیستم نه تنها راضی نیستیم بلکه دنبال فرصت جبرانیم
کم حقمون خورده نشده توی این ۱۰-۱۲ سال تحصیلی...
ما هم راضی نبودیم.
سیستم تحصیلی شما خیلی هم بهتر از زمان ماست.
ولی این دلیل نمیشه آدم زبونش رو آلوده کنه به کلمات نامناسب .
از لحاظ اخلاقی مناسب نیست حالا هر جی هم بهت ظلم کرده باشند رعایت ادب و اخلاق از هر چیزی مهمتره.
اگر جای ما اون زمان بودین چکار میکردین خدا میدونه فقط و بس.

yasna sadat
عزیزی:)


باران میخواستم  بازم اونو بذارم ولی همراه عکس ها فارغ تحصیلیم همش کلهم اجمعین حذف شد…
هعییییی
😍😚



ای بابا ای بابا 
پس دیگه هیچ ؟:))

عکس های فارغ تحصیلیت چرا آخه ؟:(
تو لپ تاپ اگر بوده میشه ریکاوری بشه و برگرده ها من بلد نیستم ولی آقاگل یادمه بلد بودند :)
البته اگر کسی تو خانواده هم داشته باشی میتونه ریکاوری کنه و عکس های فارغ تحصیلیت حداقل برگرده.

عیب نداره حالا روز عیدی بخند جانم 💚
yasna sadat
لب تاب ویروسی بود نریخته بودم اونجا بعد از  گوشیم پاک شد دیگه الفاتحه!

مچکرررم:)
فاتحه:)

خواهش عزیز:*
خورشید ‌‌‌‌
واران! از این کارای سخت از من نخواه!
میدونی که من خالی از هرگونه ذوق و خلاقیتم! خخخ
آری از نشانه های تنبلی بود این کار او :))


تمبل کی بودی تو ؟:))



خورشید ‌‌‌‌
خخخ
دیگه همه در فضای مجاز هم تشخیص دادند این صفت من رو! :)))

آقا فرصت بده بهمون حداقل بگردیم یه حرف خوب پیدا کنیم :)
بگردی سرچ کنی بعد حرف خوب بزنی ؟
نه خیرم حالا که این شکلی شد باید از خودت بگی ؛)

خورشید ‌‌‌‌
سرچ نکردم ولی داشتم به اسمت فکر میکردم که یه جمله یادم اومد:

باران یعنی تو برمیگردی...

بعد رفتم سرچ کردم ببینم این از کدوم شعر به بادم مونده که رسیدم به این کتاب و این بخش از یکی از شعرهاش:
...
باران یعنی برگشتن هوای مه آلود شیروانی های شاد!
باران یعنی قرارهای خیس
باران یعنی تو برمیگردی
شعر بر میگردد
پاییز به معنی رسیدن دست های تابستانی توست...



و اینکه امروز جمعه است...


+ فکر کنم تخته رو خیلی شلوغ کردم!
یکی تخته پاک کن بیاره! خخخ

امیدوارم دوستشون داشته باشی، دوست مهربونم :)
ممنونم بابت متن زیباتون 🤗
لطف کردی خورشید جانم


+

اتفاقا خیلی هم قشنگ بود.


ممنونم دوست داشتم 💚


++

خورشید جان :
شما احیاناً قدتون بلند نیست ؟ صورت تون بیضی مانند (کشیده ) نیست ؟
اگر صداتون میشنیدم بیشتر و بهتر میتونستم تا حدودی  به خصوصیات ظاهری تون پی ببرم :))

خورشید ‌‌‌‌
خوشحالم که دوستشون داشتی :)


وااااااااااااای واران جان چطور این خصوصیات رو حدس زدی؟ :)
دقیقا برعکسشونم آخه! :)))
قدم کوتاهه و صورتم گرد :)
صدام هم خوب نیست. 🙈 خجالت میکشم براتون بذارم 🙈🙈🙈 
مرسی :*
هیچی همینجوری شانسی :))
:دی 


پس هیچی :)))

بیخیال :))

خورشید ‌‌‌‌
ای کلک میخوای نگی روانشناسی تصویر و صدا بلدی ها.... :))
قد رو بگو چی شد فکر کردی بلنده؟!
من طاقت ندارم واران :) میمیرم از کنجکاوی :)))

من معمولا از نوع نوشتن آدم ها یه حدس های میزنم ولی در مورد شما باید صدا رو داشته باشم :)
البته نه شما صدا میدین نه من الان تمرکز فکریم زیاده.
از خودم تعریف نکنم‌ چند سال پیش تمرکزم که زیادتر از الان بود برای یکی از  خواستگارای دوستم (دوست واقعیم ) از طریق صداشون (البته بهش نگفته بود که داستان از چه قراره فقط گفته بود یه چند بیت شعر نو یا هر چی بخونه بفرسته براش)
اون بنده خدا که از همه جا بیخبر بود یک متن رو خوند و داده بود به دوستم.
دوستمم اصرار میکرد که من براش روانشناسی شخصیت از طریق صدا کنم .
و از من انکار گفتم نمیشه و اینا تا بلاخره مجبور شدم براش انجام بدم البته در طی دو هفته چون میخواست به خواستگارش جواب بده :))
هیچی دیگه بدون اینکه قیافه خواستگارش رو ببینم بنده خدا رو روانشناسی شخصیت کردم :دی 
و دوستم بعد اینکه حرفامو شنید ، گفت فلانی بعد از چند روز تحقیقات که داداشم تحقیق هم کرده دقیقا اون چیزهای که تو گفتی رو بخصوص یه مورد که باعث رد صلاحیتش میشه تو تحقیقاتش بوده . دوستم خواستگارش رو رد کرد با این روش من :))))
بعد اون دوباره خواستگار که براش اومد بهم خیلی اصرار کرد ولی من دیگه زیر بار نرفتم و گفتم فلانی تمرکز زیادی رو میطلبه و واقعا مغزم اذیت میشه و من نمیتونم اینکارو انجام بدم و واقعا هم از اون سال به بعد دیگه هیچوقت روانشناسی شخصیت از طریق صدا رو بخاطر فشاری که به مغزم وارد میکرد برای هیچکی انجام ندادم

کنجکاو الان دریافتی؟:))


سلام 
خورشید ‌‌‌‌
ای وای سلام یادم رفت! ببخشید :)

سلام علیکم و رحمه الله و برکاته :)


+ با تشکر از توضیحات جامع و کامل، بلی الآن خوبم دیگه! خخخ
خیالم راحت شد که فهمیدم داستان چی بوده :))
اینایی که گفتی خیلی باحاله 
ولی حق داری
از همین تعریفها معلومه چقدر دقت و انرژی لازم داره
ان شاءالله برای خواستگار خودت استفاده کنی و همه جوره اونی باشه که باید :))
خواهش :))
بازم خواهش :دی 
خب خدا رو شکر :دی 

آره ولی بدترین قسمتش اینکه به مغز فشار زیادی وارد میشه خیلی زیادتر از تصورتون.
انرژی زیادی میطلبه .
اونموقع که مغز آدم قفل میشه به این چیزها فکر نمیکنه که حالا بخواد به صداش هم تمرکز کنه مگه اینکه قبل اینکه بیاد صداش بفرسته :دی و بده به داداشام.

برگ سبز
دچار باید بود 







این پست رو الان دیدم 
دچار رو ول کن :دی 
الان شدند جناب مرتضا د :))



+

متوجه نشدم پست چی هست ؟!:)
الان دیدم گفتم عه اینه :))
اوکی 
یعنی همه پست های منو تو میبینی ؟:دی 
برگ سبز
بله ول کردم 
چون نگرفته بودمش حاج خانم :|
من از این شعر، از همین جمله خوشم میاد همین :|
:|

بابا تو اصلا شوخی بهت نیومده :|
پشت دستم رو داغ میکنم که دفعه دیگر باهات شوخی نکنم !!
بار آخرم خواهد بود‌ به همین ماه قسم!!



+

میدونستم خواستم شوخی کنم ولی فهمیدم جنبه اش رو نداری.

برگ سبز
یعنی همه پست های منو تو میبینی ؟:دی 

با معرفت ها با ذکر منبع کپی میکنن.


اینو اولش نفهمیدم 
بعد فهمیدم که احتمالا مال اون موقعی بوده که دنبالت نمی کردم 
و الان برام سواله چرا دنبالت نمی کردم واقعا؟

من بی جنبه اصلا :) :|
منظورم اینکه همه پست هام رو مگه خوندی و میخونی که اینو گفتی ؟!
این پست رو الان دیدم !


+

من میدونم ولی چون جنبه شوخی داره نمیگم !



من برم خودم رو آماده کنم برای یکی دو ساعت دیگه.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
ﺩﻟﻢ ﻣﺎﺩﺭ ﻣﯽ ﺧﻮﺍﻫﺪ و ﺑﻮﯼ ﮔﻞﻫﺎﯼ ﭼﺎﺩﺭ ﻧﻤﺎﺯﺵ ﻭ ﺻﺪﺍﯼ ﭼﺮﺧﺶ ﭼﺮﺥ ﺧﯿﺎﻃﯽ ﺍﺵ ﮐﻪ ﺁﺳﻤﺎﻥ ﺭﺍ ﺑﻪ ﺯﻣﯿﻦ ﻣﯽ ﺩﻭﺧﺖ
ﺩﻟﻢ ﻣﺎﺩﺭ ﻣﯽ ﺧﻮﺍﻫﺪ ﺗﺎ ﻋﻄﺮ ﯾﺎﺱ ﺭﺍ ﺑﻪ ﺍﯾﻮﺍﻥ ﺧﺎﻧﻪ ﻣﯿﻬﻤﺎﻥ ﮐﻨﺪ
ﺩﻟﻢ ﻣﺎﺩﺭ ﻣﯽ ﺧﻮﺍﻫﺪ ﮐﻪ ﻻﻻﯾﯽ ﻫﺎﯾﺶ ﺧﻮﺍﺏ ﻏﻔﻠﺖ ﺭﺍ ﺍﺯ ﺳﺮ ﻣﯽ ﭘﺮﺍﻧﺪ
ﺩﻟﻢ ﻫﻤﺎﻥ ﺯﻥ ﺭﺍﺳﺖ ﻗﺎﻣﺖ ﻋﺎﺷﻖ ﺭﺍ ﻣﯽ ﺧﻮﺍﻫﺪ
ﺑﮕﺬﺍﺭ ﻫﻤﻪ ﺑﻪ ﮐﻮﺩﮐﯿﻢ ﺑﺨﻨﺪﻧﺪ
ﺩﻟﻢ ﻣﺎﺩﺭ ﻣﯽ ﺧﻮﺍﻫﺪ.
Designed By Erfan Powered by Bayan