مسابقه شطرنج :)

  • ۱۷:۳۵

 

این روزها تو هر جایی که میرم یه دست شطرنج با شطرنج گوشیم بازی  میکنم :)

حالا یکبار میبازم یا مساوی یا میبریم :) 

هرچند بیشتر بازی ها رو با گوشیم اجرا میکنم میبرم :)

هی به خودم میگم کاشکی یکبار دیگه مسابقات شطرنج شروع بشه و اینبار برم شرکت کنم :)

شطرنج :)


  

من همیشه مُهره مشکی رو ، بر سفید ترجیح دادم و میدم :) 

مهره سفید خطای دید برام میاره  برای همین مشکی رو ترجیح دادم :)

هر وقت مهره ام مشکی بوده مطمئنم بازی رو میبرم حتی گاهاً بازی باخته رو :)



مِلوچِک .
فک کنم باید یه بار بازی کنیم🤔
کلا شطرنج بازی کنید فکر رو باز میکنه !
به آدم تمرکز بالای میده

امیر رضا

مطالبتون خیلی جالبه

لطفا اگه وقت کردید به وبلاگ منم سر بزنید

http://learnhtml5.blog.ir/

سلام 
ممنونم 
سر زدیم ولی چون سر در نیاوردیم سرزده برگشتیم 
میرزا مهدی
واران سلام واقعا شطرنجو هرگز نتونستم خوب یاد بگیرم. بلدما قوانینش هم میدونم اما هرگز حتی ذره ای تبحر نتونستم کسب کنم. 

سلام میرزا 
منم اونقدر تبحر ندارم میرزا :)
بعضی از قوانین جدیدشم واقعا نمیدونم هر چی میدونمم برمیگرده به همون یادگیری زمان بچگیم.
ولی نمیدونم میدونین یا نه ؟!
ولی یکی از بهترین بازی های من برمیگرده به سال ۹۵ یا ۹۳  بود یکی از این دو  اگر اشتباه نکنم
 یکبار با داداش سومم که کوچکتر از منه و قهرمان شطرنج بوده و هست اومدیم دقیقا دو روز قبل تولدم بازی کردیم .
همش میترسیدم ببازم و اون داداشم خیلی به خودش اطمینان داشت مثل باقی بازی هاش حتما میبره .
خیلی هم جدی بازی کرد باهام .‌اون اعتماد نفسش ۱۰۰ %بود من خیلی خیلی کمتر شاید در حد ۱۰ %بود :)

یادمه اون بازی برده رو باخت و مات شد :))
علت باخت خودش رو ابتدا نمیخواست اعلام کنه و   بگه اول گفت بخاطر تولدتت بهت ارفاق کردم :)))
 نیمساعت بعدش جلوی همه 
 اعتراف کرد که حریف رو دست کم گرفته و همین اعتماد به نفس بالاش باعث ماتش شده :))
اون آخرین بازی بود که من با داداشم بازی کردم و تو اوج :دی با شطرنج خداحافظی کردم :))
تا همین اواخر  (پارسال) که  به اصرار برادر بزرگم دوباره پیگیر  شطرنج  شدم (ولی الان بشدتِ  پارسال نیست ) و دوباره دارم شطرنج مو  محک میزنم.
ببینم چقد میتونم دوباره خودمو برسونم به اون زمان ها .
شطرنج رو باید اونقدر با حریف ها و حتی خودمون  بازی و تمرین کرد که قشنگ بتونیم حرفه ای بشیم .
و بقول داداشم یکی از راه های حرفه ای شدن اینکه تو مسابقات حضوری با دیگر حریف ها  بازی کنیم .
اینجوری میشه امیدوار بود به شطرنج حرفه ای.

فاطمه :)
سلام :)
من می دونم یه روز شطرنج  رو از شما یاد می گیرم.. :)) 
سلام 
شما خودتی :دی 

اگر اسم منو قشنگ گفتی اونوقت بیا بهت یاد بدم :))
یعنی واقعا شطرنج نمیدونی ؟!:)
البته من شاکچی ژاپنی ها / چینی ها شایدم کره ای ها رو بیشتر از شطرنج دوست دارم :)

فاطمه :)
سلام بر واران بزرگ..خاله واران..واران گیان..
چی صدا کنم تو رو،تو که از گل بهتری؟؟ 
:))

+یا ابالفضل..فکر کنم اشتباه اومدم..این شاکچی چی چیه؟؟!!
++من شطرنج بازی کردم..ولی بلد نیستم!
مثل همه دوستان :)
مرسی لطف داری عزیز😘💙

منم اونقدرا بلد نیستم فقط جلوی شطرنج گوشیم و برادرزاده ام :دی خوب بلدم بازی کنم :)
همین که توام بازی کردی یعنی بلدی :)
شاکچی یه بازی قدیمی در دوران نوجوانی است که فقط توسط مهره های سرباز این بازی انجام میشه  ولی فکر کنم که اصل این بازی برمیگرده به یکی از اون سه کشور که گفتم.
آسونتر از شطرنجه و البته مغز رو به چالش میکشونه و اینکه مثل شطرنج  زیادم وقت گیر نیست .

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
ﺩﻟﻢ ﻣﺎﺩﺭ ﻣﯽ ﺧﻮﺍﻫﺪ و ﺑﻮﯼ ﮔﻞﻫﺎﯼ ﭼﺎﺩﺭ ﻧﻤﺎﺯﺵ ﻭ ﺻﺪﺍﯼ ﭼﺮﺧﺶ ﭼﺮﺥ ﺧﯿﺎﻃﯽ ﺍﺵ ﮐﻪ ﺁﺳﻤﺎﻥ ﺭﺍ ﺑﻪ ﺯﻣﯿﻦ ﻣﯽ ﺩﻭﺧﺖ
ﺩﻟﻢ ﻣﺎﺩﺭ ﻣﯽ ﺧﻮﺍﻫﺪ ﺗﺎ ﻋﻄﺮ ﯾﺎﺱ ﺭﺍ ﺑﻪ ﺍﯾﻮﺍﻥ ﺧﺎﻧﻪ ﻣﯿﻬﻤﺎﻥ ﮐﻨﺪ
ﺩﻟﻢ ﻣﺎﺩﺭ ﻣﯽ ﺧﻮﺍﻫﺪ ﮐﻪ ﻻﻻﯾﯽ ﻫﺎﯾﺶ ﺧﻮﺍﺏ ﻏﻔﻠﺖ ﺭﺍ ﺍﺯ ﺳﺮ ﻣﯽ ﭘﺮﺍﻧﺪ
ﺩﻟﻢ ﻫﻤﺎﻥ ﺯﻥ ﺭﺍﺳﺖ ﻗﺎﻣﺖ ﻋﺎﺷﻖ ﺭﺍ ﻣﯽ ﺧﻮﺍﻫﺪ
ﺑﮕﺬﺍﺭ ﻫﻤﻪ ﺑﻪ ﮐﻮﺩﮐﯿﻢ ﺑﺨﻨﺪﻧﺪ
ﺩﻟﻢ ﻣﺎﺩﺭ ﻣﯽ ﺧﻮﺍﻫﺪ.
Designed By Erfan Powered by Bayan