روی ماه خداوند رو ببوس !

  • ۱۷:۰۶

 

خداوند به موسی گفت :

از دو موقعیت خنده م می گیره :

((وقتی من بخوام کاری انجام بشه و تلاش بیهوده ی دیگران رو می بینم تا جلو انجام اون کار رو بگیرند و وقتی من نخوام کاری انجام بشه و جماعتی رو می بینم که برای انجام اون به آب و آتش می زنند.))

 

قدرت تقدیر خداوند از خواست پدرم و مادرم و حتی از خواست خودمون هم بیشتره .



 

روی ماه خداوند را ببوس !

#مصطفی مستور

مِلوچِک .
تقدیر؟اختیار؟ و سوال بی جواب همه :)
امیدوارم میرزا و سایر دوستانی که میتونن بیان جواب سوال شما رو بصورت واضح و روشن بدن :)

سلام
نباتِ خدا
خدایا بیا جلو نبات ببوستت :) 
خودت برو  جلو خو ببوسشون :))
نشنیدین که میگن :
شما یه قدم بردارین 
خدا هزار قدم برمیداره ؟! یه همچین چیزی ؟!:)
نباتِ خدا
خب اینم حرفیه!! رفتم بوسیدمش ینی الان هزار بار میبوسه منو؟
ای وای *. *
خدایی خداوندی خدا اینقدر مهربونه که حد و حدود نداره.
میاد .
قربونش برم من .

ویرا بانو
این ایه هست آیا؟
اگه اینجوریه پس اختیار و انتخاب و تلاش چی میشه؟
سلام 
ببین تو متن نوشته به موسی گفت شاید تو کتاب مقدس اونا نوشته باشه نمیدونم.
ولی من پیشنهاد میکنم شما کتاب دست دعا چشم‌ امید از مهدی شجاعی رو حتما بخونید .
قیمتشم ارزونه .
این کتاب رو حتما بخون احتمالا به جواب سوالتون برسین :)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
ﺩﻟﻢ ﻣﺎﺩﺭ ﻣﯽ ﺧﻮﺍﻫﺪ و ﺑﻮﯼ ﮔﻞﻫﺎﯼ ﭼﺎﺩﺭ ﻧﻤﺎﺯﺵ ﻭ ﺻﺪﺍﯼ ﭼﺮﺧﺶ ﭼﺮﺥ ﺧﯿﺎﻃﯽ ﺍﺵ ﮐﻪ ﺁﺳﻤﺎﻥ ﺭﺍ ﺑﻪ ﺯﻣﯿﻦ ﻣﯽ ﺩﻭﺧﺖ
ﺩﻟﻢ ﻣﺎﺩﺭ ﻣﯽ ﺧﻮﺍﻫﺪ ﺗﺎ ﻋﻄﺮ ﯾﺎﺱ ﺭﺍ ﺑﻪ ﺍﯾﻮﺍﻥ ﺧﺎﻧﻪ ﻣﯿﻬﻤﺎﻥ ﮐﻨﺪ
ﺩﻟﻢ ﻣﺎﺩﺭ ﻣﯽ ﺧﻮﺍﻫﺪ ﮐﻪ ﻻﻻﯾﯽ ﻫﺎﯾﺶ ﺧﻮﺍﺏ ﻏﻔﻠﺖ ﺭﺍ ﺍﺯ ﺳﺮ ﻣﯽ ﭘﺮﺍﻧﺪ
ﺩﻟﻢ ﻫﻤﺎﻥ ﺯﻥ ﺭﺍﺳﺖ ﻗﺎﻣﺖ ﻋﺎﺷﻖ ﺭﺍ ﻣﯽ ﺧﻮﺍﻫﺪ
ﺑﮕﺬﺍﺭ ﻫﻤﻪ ﺑﻪ ﮐﻮﺩﮐﯿﻢ ﺑﺨﻨﺪﻧﺪ
ﺩﻟﻢ ﻣﺎﺩﺭ ﻣﯽ ﺧﻮﺍﻫﺪ.
Designed By Erfan Powered by Bayan