باختیم اونم بدجور ناجور باختیم !!!

  • ۱۹:۳۹

جوجه ها رو آخر بازی شمردند :|:(

واقعا روز افتضاح فوتبال ایران بقول جناب رنجبر (مهمان شبکه ورزش ) بود !!

واقعاااا بد باختیم !!!

البته من معتقدم ما اول به اسم ژاپن باختیم بعد به تیمش !!

از لحاظ روانشناسی تیم ایران بنظر من اول از همه از اسم و رسم این تیم بیشتر از همه ترسید /میترسید بعد باخت !!

بنظر من تیم ملی باید در کنار پزشکای تیم ، جدی باید یه دکتر  روانشناس هم داشته باشند !


محسن رحمانی
:(
دیدین گفتم جناب رحمانی ؟!
گفتم این جوجه ها رو باید آخر بازی شمرد ؟!:|:(

Dark. MH
دفاعمون از روز اول مطمئن نبود
واقعا دفاعمون سطحش پایین تر از جمله و هافبک و دروازبانمون بودش...
از جام جهانی به اونور ، دفاع مون ناپخته شد !!
دروازه بانمون خوب بود ولی وقتی دفاع کار خودش رو یادش میره چه انتظاری میشه داشت از دروازه بان ؟!:((

یاقوت ...
اما از ارزش هامون چیزی کم نشد :)))
رفتارهای غیر اخلاقی آخر ایران خیلی ناراحت کننده و زشت بود ...کاش اینو بفههمنننن بازیکنامون ...
آخ آخ این جمله یکی از جملاتی است که واقعا انرژی آدم تخلیه میکنه :|


+

دقیقا من همون لحظه هم گفتم ما نه تنها نتیجه بازی مون 3 بر  0 شد بلکه این اواخر به اخلاق هم باختیم !!

فاطمه :)
هعععی نگوووو.. ما هیچی کم نداشتیم .
خیریت بود...خیریت بود اون کنعانی مثه ماست نماسیده وایستاده بود...

یکی از یکی بدتر بودند امشب :|:(
حتی بدتر از جام جهانی بازی کردیم و این یعنی شکست تلخ و تلختر :((

مرتضا دِ
مربی هم خوب نیست گویا
مربی اگر خوب بود که الان رفته بودیم فینال !

جناب قدح
سلام
هعییییی
سلام 
تا حالا از ناراحتی و شدت عصبانیت خنده ام گرفت با این کامنت تون بغضم گرفت :((
و احتمالا شب هنگام کارم به گریه هم برسه :((

ملینا ...
موافقم که ایران با مشکل روحی که توی تیم وجود داشت باختیم.ولی بیش تر از اسم ژاپن داور های بازی ها خیلی راحت تر با روحیه بازی کن ایرانی میتونن بازی کنن
سلام 
من از زمانی که بچه بودم تا الان هر بازی رو که دیدم که باختیم همیشه ایام میگیم داوری !!
مشکل از داوری بوده !!
بنظر من مشکل از داوری نبوده و نیست !!
میدونین مثل اینکه بچه ی درسش رو نخونه بعد بیاد بگه معلمم نمره بهم کم داد ! یا معلمم باهم لج بود !!
نه بنظر من ما باید اونقدر قوی ظاهر بشیم که اگر داور هم بخواد ناداوری کنه که تو این بازی ناداوری ندیدیم باز تاثیری تو برد و باخت ما نداشته باشه !!
والسلام نامه تمام.

محسن رحمانی
درسته :(
تا ۴ سال دیگه باید صبر کنیم بلکه اون جوجه ها شمردنشون به نفع ما شد :((
هعیییی :((
فاطمه :)
میلاد محمدی مثل شیر می دوید.
من گفتم قهرمانیم امسال،،زهی خیال باطل :/
+نظرات کارشناسانه منو میبینی؟😎😎 

بنظرم اگر کریم انصاری رو اول بازی میاوردیم احتمالا کمتر گل میخوردیم :|:(

و قول کردها :
وچه بو ؟!
ایمه که باختیم کارشناسی و چه دردمان خوهه ؟!:((

فاطمه :)
مربی کی بودی تو؟

:هیچی روله گیانم،هیچی  :`((
بوعه بغلم /(*،*)\

ولی یه چیزی رو تیم ملی خوب از کی روش یاد گرفت و درسش رو تو بازی آخر مقابل  تیم ژاپن به خوبی پس داد !!

اونم غرغر کردن ، حالا یا به تیم یا به داور یا به زمین و زمان !!


:((

:*
مرسی

Dark. MH
اون از مجید حسینی
این از کنعانی زادگان
کلا فلج دفامون
هعی محمد خان هعییی :((
دفاعمون هیچی بود 
ولی یه چیزی رو تیم ملی خوب از کی روش یاد گرفت و درسش رو تو بازی آخر مقابل  تیم ژاپن به خوبی پس داد !!

اونم غرغر کردن ، حالا یا به تیم یا به داور یا به زمین و زمان !!

ملینا ...
وقتی دانش اموز ببینه داره به هم کلاسیش کیلویی نمره میده بدون شک روحیشو میبازه.قبول کنیم داور روی بازیکن های ما نقش پررنگی داره
باشه قبول هر چند باطنا قبول ندارم ولی داور این بازی نادآوری نکرد .
بخصوص تو قسمت پنالتی 
فاطمه :)
اونو خودمون بلد بودیم فکر کنم کی روش از ما یاد گرفته.کافیه یه توک پا بری بیرون یا بشینی تو تاکسی غره که شرره میکنه:)

+الان کل بیان و ایران مثل اون صحنه اشتباه  پنج نفر دارن غصه میخورن و تا مدت ها حسرت.مشت نشونه خروار..ما همینیم..بالاخره خدا گفته این مملکت عادت دارن به بدبختی،نذاشته ژاپنیا اذیت شن.

+خدا حافظت فعلا
حالا من گل اول رو مستقیم ندیدم بعدش دیدم (رفته بودم اورژانس ) 
ولی بعد که دیدم کلی افسوس خوردم به این گلی که الکی الکی وارد دروازه شد اونم بخاطر ناپختگی بچه های تیم :((


+

نه جانم کی روش کوک شون کرد که تو بازی قشنگ فقط غر بزنیم :((


خدا به همراهت عزیز جان 
خورشید ‌‌‌‌
من اصلا فوتبالی نیستم
ولی مگه روانشناس ندارن؟!!
 اگر داشتن این نبود حکایتمون :((
بعید میدونم 
سرباز مهدی(عج)
خدا وکیلی اگه این همه پول که برا کیروش خرج کردیم رو میدادیم به جوونای تازه ازدواج کرده چندتا جهیزیه میشد بخری؟ بدبختی هیچ فایده هم نداشت
دقیقا !!
آره 
یک آشنا
:/
چیزی برای گفتن ندارم 
این همه فوتبالی داریم خداوکیلی
انگاری دیشب و امروز همه ملت از باخت تیم ملی پنچر شدند :((
انگاری قرص افسردگی خوردین و واقعا افسردگی رو گرفتیم 

محسن رحمانی
سلام برمارکو .

سلام 
مارکو خسته از سفر هستش اونم خیلی 


ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
ﺩﻟﻢ ﻣﺎﺩﺭ ﻣﯽ ﺧﻮﺍﻫﺪ و ﺑﻮﯼ ﮔﻞﻫﺎﯼ ﭼﺎﺩﺭ ﻧﻤﺎﺯﺵ ﻭ ﺻﺪﺍﯼ ﭼﺮﺧﺶ ﭼﺮﺥ ﺧﯿﺎﻃﯽ ﺍﺵ ﮐﻪ ﺁﺳﻤﺎﻥ ﺭﺍ ﺑﻪ ﺯﻣﯿﻦ ﻣﯽ ﺩﻭﺧﺖ
ﺩﻟﻢ ﻣﺎﺩﺭ ﻣﯽ ﺧﻮﺍﻫﺪ ﺗﺎ ﻋﻄﺮ ﯾﺎﺱ ﺭﺍ ﺑﻪ ﺍﯾﻮﺍﻥ ﺧﺎﻧﻪ ﻣﯿﻬﻤﺎﻥ ﮐﻨﺪ
ﺩﻟﻢ ﻣﺎﺩﺭ ﻣﯽ ﺧﻮﺍﻫﺪ ﮐﻪ ﻻﻻﯾﯽ ﻫﺎﯾﺶ ﺧﻮﺍﺏ ﻏﻔﻠﺖ ﺭﺍ ﺍﺯ ﺳﺮ ﻣﯽ ﭘﺮﺍﻧﺪ
ﺩﻟﻢ ﻫﻤﺎﻥ ﺯﻥ ﺭﺍﺳﺖ ﻗﺎﻣﺖ ﻋﺎﺷﻖ ﺭﺍ ﻣﯽ ﺧﻮﺍﻫﺪ
ﺑﮕﺬﺍﺭ ﻫﻤﻪ ﺑﻪ ﮐﻮﺩﮐﯿﻢ ﺑﺨﻨﺪﻧﺪ
ﺩﻟﻢ ﻣﺎﺩﺭ ﻣﯽ ﺧﻮﺍﻫﺪ.
Designed By Erfan Powered by Bayan