من و سفر به سرزمین وحی

  • ۱۳:۲۴

و چه زیارتی بهتر از رفتن به زیارت اماکن متبرکه و گفتن اینکه زائر خونه خدایی ؟!:) زائر مدینه النبی هستی ؟:)

خواب دیدم دوستم بهم گفت خودتو آماده کن بریم زیارت مکه :)

من گفتم آخه من که یکبار رفتم زیارت !

گفت : چه اشکال داره اینبار هم با من و دوستان بیا بریم :)

وای چقد تو خواب ذوق داشتم برای این سفر معنوی بزرگ 🤗

بماند یه جای زیارتی هم رفتیم تو همون عربستان ولی دقیق یادم نیست کجا بود ولی شبیه روضه رضوان مدینه نبی بود...

و چقدر حس خوب و شیرینی بود ...

مثل همون حس خوبی که تو زمان دانشجویی موقع رفتن به روضه الرضوان بهم دست داد.

دلم میخواد اگر روزی دوباره به مکه و مدینه و سفر حج مشرف شدم اون روز دیگه آل سعود نباشه و اون سفر 

سفر حج تمتع ام باشه و نه  عمره.

بماند تو این سفر دو تا چیز هم مثل همیشه تو خوابام گم شد ولی امیدوارم یه روزی دیگه پیدا شه ولی با این وجود 

حس خوبی تو خوابم داشتم 💚




+

عنوان رو چون تو خواب گفتم اینجا هم دوست داشتم همین عنوان رو بگم.

ایشالا قسمت همه آرزومندان 

چه اونایی که مثل خودم یکبار مشرف شدند 

چه اونایی که فعلا مشرف نشدند.

البته بعد از سقوط آل سعود !!

الهی آمین 🙏



++

من پیشاپیش سال رو تبریک نمیگم ایشالا بیاد ویژه برنامه داریم براش :))


  • ۱۰۴
محسن رحمانی
ان شاالله قسمت همه بشه .
الهی آمین 
و قسمت شما :)
جناب قدح
ان شاءالله روزیتون بشه .
سلام 
ممنونم 
به همچنین
و  روزی همه .


بهارنارنج :)
ان شاءالله نابود شه ال سعود امثالش
اصلاح بشه هم راضیم :)
یا مثل دایناسورها منقرض بشن :))



سلام به :)
الف و سمیرا 
بهارنارنج :)
اصلاح نمیشن

الف کیه؟:|
من یه نفرم:|
الف که دوستمه که شبیه توعه :|
توام دو نفری نه یک نفری :p



تو به معجزه اعتقاد نداری که اینو میگی 
بقول مرحوم بهجت تو دعاهامون سر نماز برای حتی دشمنانمون هم اصلاح بخوایم.
ما اصلاح میخوایم اگر اصلاح شدنی هستند اصلاح بشن به حق این ماه رجب‌.

فرشته ...
عزیزم اول صدقه بنداز:)
انشالا نابودیه ال سقوط:) بعدم زیارت قبر حضرت زهرا و خونه‌ی خدا:)
عیدت هم‌ مبارک جانم،سال خوبی داشته باشی انشالا:)
اول سلام 
دوم ممنونم عید شما هم جلو جلو مبارک :)
سوم ایشالا ایشالا وای چه شود اگر اینجور شود.
روضه ی رضوان بهشتی بود که بوی فاطمه زهرا (س) رو میده ایشالا قسمت بشه با هم بریم :)
چهارم همیشه تو هر خوابی که دیدم اون دو تا چیز گم میشه دیگه بهش عادت کردم ؛)
پنجم ما هر روز صدقه میدیم :)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
ﺩﻟﻢ ﻣﺎﺩﺭ ﻣﯽ ﺧﻮﺍﻫﺪ و ﺑﻮﯼ ﮔﻞﻫﺎﯼ ﭼﺎﺩﺭ ﻧﻤﺎﺯﺵ ﻭ ﺻﺪﺍﯼ ﭼﺮﺧﺶ ﭼﺮﺥ ﺧﯿﺎﻃﯽ ﺍﺵ ﮐﻪ ﺁﺳﻤﺎﻥ ﺭﺍ ﺑﻪ ﺯﻣﯿﻦ ﻣﯽ ﺩﻭﺧﺖ
ﺩﻟﻢ ﻣﺎﺩﺭ ﻣﯽ ﺧﻮﺍﻫﺪ ﺗﺎ ﻋﻄﺮ ﯾﺎﺱ ﺭﺍ ﺑﻪ ﺍﯾﻮﺍﻥ ﺧﺎﻧﻪ ﻣﯿﻬﻤﺎﻥ ﮐﻨﺪ
ﺩﻟﻢ ﻣﺎﺩﺭ ﻣﯽ ﺧﻮﺍﻫﺪ ﮐﻪ ﻻﻻﯾﯽ ﻫﺎﯾﺶ ﺧﻮﺍﺏ ﻏﻔﻠﺖ ﺭﺍ ﺍﺯ ﺳﺮ ﻣﯽ ﭘﺮﺍﻧﺪ
ﺩﻟﻢ ﻫﻤﺎﻥ ﺯﻥ ﺭﺍﺳﺖ ﻗﺎﻣﺖ ﻋﺎﺷﻖ ﺭﺍ ﻣﯽ ﺧﻮﺍﻫﺪ
ﺑﮕﺬﺍﺭ ﻫﻤﻪ ﺑﻪ ﮐﻮﺩﮐﯿﻢ ﺑﺨﻨﺪﻧﺪ
ﺩﻟﻢ ﻣﺎﺩﺭ ﻣﯽ ﺧﻮﺍﻫﺪ.
Designed By Erfan Powered by Bayan