دخترم یاد گرفتی حالا ؟!

  • ۱۸:۳۸

پدر بزرگ (پیرمرد مهمون خونه ی ما) رو به من :

دخترم تو وقتی وضو میگیری چی میگی ؟

من : بسم الله رو  میگم و وضو میگیرم دیگه :))

پدربزرگ‌ : 

یعنی پدرت نگفته چی باید بگی چی نگی ؟!

من : نه :|:)

پدربزرگ شروع به آموزش درس  یادگیری وضو با اذکار و دعاهای هنگام وضو با زبان (سختِ ) عربی نمود !

پدربزرگ رو به من : دخترم یاد گرفتی حالا !؟

من : بله تشکر :|| پدربزرگ اگر یاد میگرفتم که الان دانشجوی ممتاز شریف بودم :|

نه اینکه اینجا باشم والا :| 


  • ۲۱۹
پسر شجاع
والا :))
:))

سلام 
محسن رحمانی
عجب.
:))


جناب قدح
سلام :)

خب حالا یاد گرفتین ؟
سلام 
والا اونقدر با لهجه ی غلیظ عربی خوند به زور متوجه شدم چی میگن چه برسه به اینکه یاد بگیرم :|:)
اگر یاد میگرفتم الان شریف بودم :)))

** دلژین **
ای جاااانم 
خدا حفظشون کنه 
ممنونم 
سلامت باشین 
پدربزرگم نیستند بهشون میگم عمو ولی پیرمرد نازنینی است که دومی نداره.

حوا ...
آخی :)
:))
یاقوت ...
همین موقعیتی که داری قابل تحسین است ...
روزگارت رنگی واران عزیز...
ممنونم لطف دارین 

ممنونم 
به همچنین 
محسن رحمانی

باز عالم و آدم و پوسیده گان خزان و زمستان خندان و شتابان

به استقبال بهار می‌روند تا اندوه زمستان را به فراموشی سپارند

و کابوس غم را در زیر خاک مدفون سازند و آنگه سر مست و با وجد و نشاط

به سراغ نوروزبروند .

نوروزتان مبارک .

ممنونم جناب رحمانی‌
نوروز شما هم مبارک 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
ﺩﻟﻢ ﻣﺎﺩﺭ ﻣﯽ ﺧﻮﺍﻫﺪ و ﺑﻮﯼ ﮔﻞﻫﺎﯼ ﭼﺎﺩﺭ ﻧﻤﺎﺯﺵ ﻭ ﺻﺪﺍﯼ ﭼﺮﺧﺶ ﭼﺮﺥ ﺧﯿﺎﻃﯽ ﺍﺵ ﮐﻪ ﺁﺳﻤﺎﻥ ﺭﺍ ﺑﻪ ﺯﻣﯿﻦ ﻣﯽ ﺩﻭﺧﺖ
ﺩﻟﻢ ﻣﺎﺩﺭ ﻣﯽ ﺧﻮﺍﻫﺪ ﺗﺎ ﻋﻄﺮ ﯾﺎﺱ ﺭﺍ ﺑﻪ ﺍﯾﻮﺍﻥ ﺧﺎﻧﻪ ﻣﯿﻬﻤﺎﻥ ﮐﻨﺪ
ﺩﻟﻢ ﻣﺎﺩﺭ ﻣﯽ ﺧﻮﺍﻫﺪ ﮐﻪ ﻻﻻﯾﯽ ﻫﺎﯾﺶ ﺧﻮﺍﺏ ﻏﻔﻠﺖ ﺭﺍ ﺍﺯ ﺳﺮ ﻣﯽ ﭘﺮﺍﻧﺪ
ﺩﻟﻢ ﻫﻤﺎﻥ ﺯﻥ ﺭﺍﺳﺖ ﻗﺎﻣﺖ ﻋﺎﺷﻖ ﺭﺍ ﻣﯽ ﺧﻮﺍﻫﺪ
ﺑﮕﺬﺍﺭ ﻫﻤﻪ ﺑﻪ ﮐﻮﺩﮐﯿﻢ ﺑﺨﻨﺪﻧﺪ
ﺩﻟﻢ ﻣﺎﺩﺭ ﻣﯽ ﺧﻮﺍﻫﺪ.
Designed By Erfan Powered by Bayan