سخته :(

  • ۲۰:۲۲

   
وقتی مهمونا زودتر از موعد مقرر برسن‌ اونم  بخاطر فوت‌ عزیزشون‌ بیان‌ :((

اونم‌ وقتی بیان‌ که‌ تو مریضی و بیشتر کارهات‌ هم مونده :((





  • ۱۷۷
یاقوت ...
اوضاع کیشمیشی میشه...خدا صبر وقوت مضاعف بهت بده...
اون شعر فاضلو گفتم قشنگه :)
بخصوص اگر اون عزیز خودتم دوست داشته باشی 
بدجور درگیر میشیم.
ممنونم ایشالا 

+

اوکی 
ممنونم
بانوچـ ـه
بازم کلی انرژی مثبت فوت کردم سمتت
ممنونم 
بجز انرژی مثبت دعا کن برام انصافا .
نیازمند دعای خیرتون هستم واقعا.
محسن رحمانی
ای بابا شما چقدر ناامیدید امیدتون به خدا باشه ، از قدیم گفتن اگه بخواید از اول مدام سنگ ناامیدی
به سینه بزنید و بترسید اون بلا که ازش واهمه دارید سرتون میاد ، امیدوار باشید ومثبت بیاندیشید
ومحکم وقوی بگید من میتونم از پسش برمیام وحتی از اطرافیانتون هم کمک بخواید وازشون بخواین
که توی این راه ناهموار به شما یاری برسونن .
موفق باشید واران بانو .
آقا امیدم که بخداست اگر نبود که الان زیر سرم بودم از استرس ولی خب فکر کنین هنوز آماده نیستین یهو کلی مهمون از تهران بیان خونتون تازه اونایی بیان که چند ساله نیومدند خونتون !
خب استرس و فشار کاری زیادی میطلبه که با این گردن درد شدید الانم و سستی پام که چند روزه (دو سه روز) 
 بهش بدجور مبتلا شدم خب خیلی سخته با این داستان کنار بیام .
یعنی بقول جناب آشنای غریب در حد فاجعه است.


اطرافیان ؟
فقط داداش کوچکه داشتم که اونم امروز متاسفانه با آب داغ دستش سوخته :((
اونم با اون حالش امشب رفت مراسم سوگواری .
تازه خودمم از یک طرف باید کارای خونه رو انجام بدم از یه طرف باید برم مراسم سوگواری هم صبح هم عصر.

فقط باید  منتظر معجزه بود 

و دعای شما دوستان

پس برام فقط دعا کنید همین.
ممنونم 
ایشالا 
بهارنارنج :)
تو ازین سخن ترم تونستی
آره ولی اینبار فرق میکنه زودتر از موعد مقرر اومدن یک کم استرسش زیاده :|:(
الان یه گروهشون میان 
یک گروهشون فردا و فردا شب .
دعام کن انصافا
گناه دارم :(

آشنای غریب
سخت نیست 
فاجعه ست
باید تیتر  رو مینوشتین فاجعه :((
آره بخدا
فاجعه است 

فکر کنین کل فامیل حتی فامیل های که چند ساله نیومدند خونمون بخاطر این داستان فردا اینجا یا نهایتش فردا شب ایشالا.
هنوز من کارام رو نکردم :'((
التماس دعا 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
ﺩﻟﻢ ﻣﺎﺩﺭ ﻣﯽ ﺧﻮﺍﻫﺪ و ﺑﻮﯼ ﮔﻞﻫﺎﯼ ﭼﺎﺩﺭ ﻧﻤﺎﺯﺵ ﻭ ﺻﺪﺍﯼ ﭼﺮﺧﺶ ﭼﺮﺥ ﺧﯿﺎﻃﯽ ﺍﺵ ﮐﻪ ﺁﺳﻤﺎﻥ ﺭﺍ ﺑﻪ ﺯﻣﯿﻦ ﻣﯽ ﺩﻭﺧﺖ
ﺩﻟﻢ ﻣﺎﺩﺭ ﻣﯽ ﺧﻮﺍﻫﺪ ﺗﺎ ﻋﻄﺮ ﯾﺎﺱ ﺭﺍ ﺑﻪ ﺍﯾﻮﺍﻥ ﺧﺎﻧﻪ ﻣﯿﻬﻤﺎﻥ ﮐﻨﺪ
ﺩﻟﻢ ﻣﺎﺩﺭ ﻣﯽ ﺧﻮﺍﻫﺪ ﮐﻪ ﻻﻻﯾﯽ ﻫﺎﯾﺶ ﺧﻮﺍﺏ ﻏﻔﻠﺖ ﺭﺍ ﺍﺯ ﺳﺮ ﻣﯽ ﭘﺮﺍﻧﺪ
ﺩﻟﻢ ﻫﻤﺎﻥ ﺯﻥ ﺭﺍﺳﺖ ﻗﺎﻣﺖ ﻋﺎﺷﻖ ﺭﺍ ﻣﯽ ﺧﻮﺍﻫﺪ
ﺑﮕﺬﺍﺭ ﻫﻤﻪ ﺑﻪ ﮐﻮﺩﮐﯿﻢ ﺑﺨﻨﺪﻧﺪ
ﺩﻟﻢ ﻣﺎﺩﺭ ﻣﯽ ﺧﻮﺍﻫﺪ.
Designed By Erfan Powered by Bayan