🙈🙈🙈🙈کلید بلاک رو برای اولین بار زدم و برگشتم ...+ آهنگ های این پست تقدیم به شما دوستان

  • ۱۲:۰۴

   

بخاطر بعضی موج های منفی رفتم 

بعد دیدم این منفی ها همیشه هستن

باید بقول دوستان  نادیده بگیرمشون.

البته گزینه بلاک تابحال استفاده نکردم ولی مجبورا از این گزینه برای راحتی خودم استفاده کردم

هر چند دوست نداشتم اون کلید رو بزنم :|

ولی خب گاهی آدم مجبور میشه.

ببخشین که نتوستم تو وبلاگ دومم بنویسم و دوام بیارم.

تو اونجا اون حس خوبی که تو اینجا دارم رو ندارم پس دوباره با چهره ی پشیمون 🙈🙈🙈 برمیگردم و مینویسم.

ممنونم از تک تک شما دوستانی  که هستین.


شمایی که به من روحیه موندن و نوشتن دوباره میدین.

ایشالا اون وبلاگ رو وقتی افتتاح کامل کنم که بقول هلما جانم 👰بشم 🙈🙈

من نمیتونم اونجا بنویسم 🙈🙈

ممنونم که وبلاگ منو و اخلاقمو تحمل میکنین.



+

تقدیم به شما دوستان همیشگیم :


نوستالژی


خواننده امید :)

و این آهنگ زیبا برای تمام متاهلین ( البته از نوع خانوم چه اونایی که الان متاهلن چه اونایی که بعدا عروس میشن )

و البته یک آهنگ عاشقانه است  :) و یکی از بهترین آهنگ هایی که دوستش دارم.

کلی با این آهنگ خاطره دارم همیشه با خانداداشم و خانمش همخوانی کردیم:)


با احترام به همه شما دوستان :

یک آهنگ بسیار زیبا از سیمین قانِم 

اینجا 




  • ۱۹۴
فرشته ...
خوش برگشتی جانم:)
مرسی فرشته جانم 💚
اصلا اونور نمیشه نوشت.
 باهاش رفیق نیستم اینجا راحترم.
مرسی که تحملم میکنین 🙈
هاژ محمود
سلام

و آقایون هم هویج!
-___-

:دی
اون امید کی هست پس ؟
آقاست دیگه ؟
نه ؟:))


سلام
بانوچـ ـه
کار خوبی کردی برگشتی من مونده بودم اینجا بهت پیام خصوصی بدم میتونی بخونی یا کلا رفتی :(
عزیزمم 
مرسی قربونت برم

بچه ها (دوستان) منو با کامنتهای پر مهرشون دیشب و امروز خجل کردند تو پیام ندادی من خجالت زده ات شدم 🙈
مرسی که منو و اخلاقمو  تحمل میکنین 
مرسی که هستین
واقعا دوستت دارم .
❤🤗
بانوچـ ـه
دیگه نرو :(
ایشالا .
مرسی بانوچه عزیزمم 💚💚💚
واقعا دیشب وقتی کامنتی رو دیدم که رو اعصابم رژه رفت فقط به رفتن و بستن فکر کردم و بس.
حتی آدرس وبلاگ جدید رو داشتم میدادم که یهو نشد و نتوستم به اونجا عادت کنم پس امروز کامل  بیخیال رفتن شدم 
اون کامنتا  رو اعصابم رژه رفت وگرنه نمیرفتم.

هاژ محمود
از این جهت عرض کردم ک
همه تقدیمیاتون واسه خانماست!
چ فال
و
چ آهنگ!
ما آقایون هم گناه داریم! :دی
خب آهنگا رو واقعا من نمیتونم که مستقیم بگم تقدیم به آقایون 
بگم باز یه داستان برای ما شروع میشه.
فال هم که بخاطر روز زن بود که هیچکی هم اونجوری استقبال نکرد ایشالا میلاد امام علی (ع) برای آقایون فال میگیرم 
البته اگر سرم خلوت بود :)
و پست تونستم بذارم.


بله بله خیلی :))

آیـ ـدا
میرم چیه
اگه بازخورد بد دیدی یه مدت نیا وب میبینی باز دلت تنگ میشه براش:)
واسه همیشه تمومش نکن هیچوقت
دلم برای وبلاگم یا برای آدم های که هر حرفی رو میزنن ؟ 
نه وبلاگنویسی که معتادم ولی واقعا خواستم برم اون یکی وبلاگمم باز نتوستم.
ممنونم

آیـ ـدا
برای وبلاگت ک قسمتی از زندگیت توشه:)
حرف زیاد هست واران جان، فقط تو نیستی پس ناراحت نباش
ممنونم :)
آره خب ولی واقعا اون شب خودم حالم خوب نبود یهو همچون کامنتی هم که دریافت کرد بیشتر اعصابم خرد شد.
در کل ممنونم و ببخشید :)

میرزا مهدی
سلام الان من نفهمیدم دقیقا چی شد؟ رفتی؟ میخوای بری؟ رفته بودی بر گشتی؟ برگشته بودی رفتی؟ نمیرفتی برگردوندنت؟ بر نمیگشتی به زور بردنت؟ کی به چی شد؟ دقیقا چی به چی شد؟ اینجا کجاس؟ هوا چقدر گرمه؟ :))
سلام 
رفتم برگشتم.
اینجا خونه ی شاه عباس صفویه :))
خیلیییی گرمه واقعا 

خوبین جناب میرزا ؟

yasna sadat
واااااااااااااااااااااایییییییییییییییییییییی ایووووووووووووووووووووووووووووووول 



ممنون که موندی:)خیلی خوشحال شدم:)

دیشب که داشتی یکی یکی پستا رو حذف میکری اعصابم خورد شد گذاشتم رفتم ..
ممنونمممم که هستین 🙈❤❤❤
تازه وبلاگ جدیدم رو اوکی دادم حتی آدرسش رو یکی به یکی به دوستان دادم ولی واقعا حسش نبود برم اونجا .
من اهل اینجام .
وقتی دیگه مجبورا بلاک کردم .
کاری که خیلی سخت بود ولی بلاک گزینه آخر بود

ببخشید که ناراحتت کردم .
دوباره پست ها برمیگردن سر فرصت .
ممنونم حسنا جان عزیزم ❤💚
محبوبه شب
خوشحالم برگشتی : ))
هیچ وقت برای راحتی و خوشحالی کسی نرو چرا که بهش بها دادی و برای مخاطبان وبلاگت که تو و نوشته هاتو دوست دارن .... :/ 
اصن بقیه رو ولِلِش خودتو عشقه : ))
ممنونم عزیز❤🤗
برای راحتی اونا نبود راستش خسته شدم کلی هم منت میذارن که وبلاگت هم دنبال میکنند !!
نخواهیم دنبال کنین باید کی رو ببینیم از اون طرف هم به خودشون اجازه میدن تو هر کاری دخالت کنند و حرف بزنن!
به صرف اینکه منتقدی هستند که دوست دار تو هستند.

ممنونم عزیزم 
منم شما رو دوست دارم ولی واقعا کم آوردم .
مشکلات زندگی خودمون کمه یه اینجا رو داریم که اونم میان اینجوری حالمون رو خراب میکنند:|

ممنونم عزیزمم 
لطف داری به من محبوبه دوست داشتنیم ❤🤗💚

روزهـا ..
 تو رفتنتون ک نبودم..
ولی خوش برگشتین.. :)

ایشالا تو سال 👰 بشین.. ^-^

و ممنون بابت آهنگ ها .. مخصوصا امید.. بعضی از آهنگاش محشره... :)
ممنونم 
سلامت باشین.

ممنونم 🙈🙏

خواهش میکنم همزمان دارم گوش میدم ببینم واقعا این آهنگش چطور بوده ؟:)
قشنگ بوده یا نه ؟:)

روزهـا ..
"تو سال جدید.."
جدیدش رو ننوشتم تو کامنت قبلی! :)

بله.. بسی قشنگ... :)
ممنونم 
مفهوم رسید 🙈:)

ممنونم 
قابل شما رو نداشت :)
قشنگ شنیدین :)
محسن رحمانی
کدوم وبلاگ دوم ؟
دیگه ترجیح دادم آدرس رو به همه ندم :)
فقط وقت کردم به چند تن از دوستان بدم که اونم‌ ترجیح دادم همینجا بنویسم نه اونجا.
اونجا غیر فعاله برای روز مبادا :)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
ﺩﻟﻢ ﻣﺎﺩﺭ ﻣﯽ ﺧﻮﺍﻫﺪ و ﺑﻮﯼ ﮔﻞﻫﺎﯼ ﭼﺎﺩﺭ ﻧﻤﺎﺯﺵ ﻭ ﺻﺪﺍﯼ ﭼﺮﺧﺶ ﭼﺮﺥ ﺧﯿﺎﻃﯽ ﺍﺵ ﮐﻪ ﺁﺳﻤﺎﻥ ﺭﺍ ﺑﻪ ﺯﻣﯿﻦ ﻣﯽ ﺩﻭﺧﺖ
ﺩﻟﻢ ﻣﺎﺩﺭ ﻣﯽ ﺧﻮﺍﻫﺪ ﺗﺎ ﻋﻄﺮ ﯾﺎﺱ ﺭﺍ ﺑﻪ ﺍﯾﻮﺍﻥ ﺧﺎﻧﻪ ﻣﯿﻬﻤﺎﻥ ﮐﻨﺪ
ﺩﻟﻢ ﻣﺎﺩﺭ ﻣﯽ ﺧﻮﺍﻫﺪ ﮐﻪ ﻻﻻﯾﯽ ﻫﺎﯾﺶ ﺧﻮﺍﺏ ﻏﻔﻠﺖ ﺭﺍ ﺍﺯ ﺳﺮ ﻣﯽ ﭘﺮﺍﻧﺪ
ﺩﻟﻢ ﻫﻤﺎﻥ ﺯﻥ ﺭﺍﺳﺖ ﻗﺎﻣﺖ ﻋﺎﺷﻖ ﺭﺍ ﻣﯽ ﺧﻮﺍﻫﺪ
ﺑﮕﺬﺍﺭ ﻫﻤﻪ ﺑﻪ ﮐﻮﺩﮐﯿﻢ ﺑﺨﻨﺪﻧﺪ
ﺩﻟﻢ ﻣﺎﺩﺭ ﻣﯽ ﺧﻮﺍﻫﺪ.
Designed By Erfan Powered by Bayan